
Администратор
Вчера БВ 2612 се превърна в дядовата ръкавичка, след като три ученически групи бяха настанени във влака без да се подадат заявените допълнителни вагони в участъка Г. Оряховица - София. Населеността беше 200%, като проверката на билети бе технологично невъзможна.
Това естествено предизвика гнева на пътниците във влака, част от които бяха успяли да намерят седящи места в бюфета, който пък реализира завидни приходи от създалата се ситуация.
Недоволна пътничка пожела да застане пред камерата на lokforum.com и да сподели преживяното от нея при качването и в гара Роман. Интервюто е предадено на Управителя на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, Инж. Недялка Райкова.
Интервю с пътничка, пътуваща в претъпкания БВ 2612
Това естествено предизвика гнева на пътниците във влака, част от които бяха успяли да намерят седящи места в бюфета, който пък реализира завидни приходи от създалата се ситуация.
Недоволна пътничка пожела да застане пред камерата на lokforum.com и да сподели преживяното от нея при качването и в гара Роман. Интервюто е предадено на Управителя на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, Инж. Недялка Райкова.
Интервю с пътничка, пътуваща в претъпкания БВ 2612
Докато чаках 10115 на Пазарджик ми направи впечатление,че на таблата изписват още,че БВ 1627 е до Димитровград.Сигнализирах на касиерката която беше на смяна и от нея разбрах,че таблата се ръководят от тях.Нейният отговор беше да ида и да говоря с ръководителя движение и че графика се изработва в София.
http://www.foto.bg/data/7238/medium/00287.jpg
http://www.foto.bg/data/7238/medium/00372.jpg
Другото което ми направи силно впечатление е че когато си купувах билет и казах само номера на влака и тя ми го издаде без проблем.Държеше се много любезно с хората.Рядко може да срещнеш толкова любезна касиерка някъде.
Когато пътувах към Пазарджик същия ден с БВ 8612 се натъкнах на кондуктор, който взе парички на група роми, които пътуваха от Стамболийски да Пазарджик.Действието се разигра точно пред мен за което сигнализиранх са съответните органи.
07,02,2010

http://www.foto.bg/data/7238/medium/00287.jpg
http://www.foto.bg/data/7238/medium/00372.jpg
Другото което ми направи силно впечатление е че когато си купувах билет и казах само номера на влака и тя ми го издаде без проблем.Държеше се много любезно с хората.Рядко може да срещнеш толкова любезна касиерка някъде.
Когато пътувах към Пазарджик същия ден с БВ 8612 се натъкнах на кондуктор, който взе парички на група роми, които пътуваха от Стамболийски да Пазарджик.Действието се разигра точно пред мен за което сигнализиранх са съответните органи.
07,02,2010

Пътувай с влак - спаси природата !
Да , потвърждавам , касиерките на Пзк са много свестни и разбрани , имал съм неведнъж случки , от които мога да вадя изводите , които си е направил Наско.Веднъж през януари , миналата година едно момче се бе заблудило с международния 491 и слязло на Пзк , без да знае , че следващ влак в посока Пловдив има чак през нощта.Касиерката го посъветва да иде при рък. движение и да поговори с него еветуално да прекара нощта при него на топло , тъй като температурите бяха минусови.
А колкото за таблата , там редовно забелязвам грешки.Когато 3-та беше затворена , 3636 го изписваха , че идва от Бургас и интересна картинка бе през лятото , когато се движеше и извънредният 8686 ; на таблото имаше 3 влака един под друг с дестинация "Бургас" - "София".По аналогичен начин 3621 и 3622 се обявяваха с дестинация до и от Варна.
Към съобщаването също почти нямам забележки - за сутрешния "Сл.Бряг" години наред казват по уредбите , че на Ст.Загора прави връзка с влак за В. Търново , Горна Оряховица и Русе.Днес обаче за 8613 съобщиха , че последните 3 вагона са директни за Бургас , а в действителност бяха 5 , както винаги.Разбира се има какво да се желае , но определено съм на мнение , че жените доста съвестно си вършат работата.
А колкото за таблата , там редовно забелязвам грешки.Когато 3-та беше затворена , 3636 го изписваха , че идва от Бургас и интересна картинка бе през лятото , когато се движеше и извънредният 8686 ; на таблото имаше 3 влака един под друг с дестинация "Бургас" - "София".По аналогичен начин 3621 и 3622 се обявяваха с дестинация до и от Варна.
Към съобщаването също почти нямам забележки - за сутрешния "Сл.Бряг" години наред казват по уредбите , че на Ст.Загора прави връзка с влак за В. Търново , Горна Оряховица и Русе.Днес обаче за 8613 съобщиха , че последните 3 вагона са директни за Бургас , а в действителност бяха 5 , както винаги.Разбира се има какво да се желае , но определено съм на мнение , че жените доста съвестно си вършат работата.

здравейте.не съм съгласен с вас,относно,това с картите,че ги изискваме,при проверка на вилети с намаления.всеки е длъжен да ги показва,както на касите,така и на кондукторите във влака.хитрия българин прави следния номер на гара с повече каси.:двама пътуват,единия с класик,а другия без право на намаление.този с класика взема от билетна каса един билет с картата си.после от другата каса още един със същтата карта,познаите резултата какъв ще е във влака,когато колегата или колежката изиска картите?[/b]

Администратор
Тарикатлъците с картите са ясни и често не минават, тъй като измамата лъсва още при проверката във влака. Съответнвия нередовен пътник отнася глоба и прочие. Ако питаш мен, трябва при такова нарушение да се отнеме и картата на този, който я е преотстъпил за издаването на втория билет. Тогаз ще спре порочната практика и няма да има цигански номера във влаковете.kall4ev написа:здравейте.не съм съгласен с вас,относно,това с картите,че ги изискваме,при проверка на вилети с намаления.всеки е длъжен да ги показва,както на касите,така и на кондукторите във влака.хитрия българин прави следния номер на гара с повече каси.:двама пътуват,единия с класик,а другия без право на намаление.този с класика взема от билетна каса един билет с картата си.после от другата каса още един със същтата карта,познаите резултата какъв ще е във влака,когато колегата или колежката изиска картите?[/b]

Съжелявам,че бавно пиша на кирилица,иначе доста мога да ви разсмея с пишман тарикати,които се пробват да ни прецакат с номерата си по влакоете.кондуктор съм и що годе ги научих.Лошото е,че не направят такава нормативна база.която да ни дава права да пишем актове,подобни на тези от кат,когато при невазмозност дадено лице да си плати за дяволиите да го направи в даначното .там няма как да не плати.не си мислете,че ни е лесно.А на всеки тарикат казвам :с тези номера започнах стажа си и с тях навярно ще се пенсионирам.

Администратор
Тук по Софийско да видиш какво става, главата няма да ти го побере. Масово особено по пернишката линия, някой си купува абонаментна карта. Сядат двама - трима един до друг, кондуктора идва, проверява картата, след което първия уж я прибира, а всъщност я е предал на другия, който пък уж си вади картата и така я взема от първия и я показва. При третия, ситуацията е аналогична. Действа се на принципа "Ако мине", като в повечето случаи в претъпканите работнически влакове минава. Когато не мине, следва пазарлък и познатите нам изпълнения. Пак в пълните влакове има и друг трик. Използва се много от ихниманските роми. Купуват си 5 дневна карта, но пътуват с нея докато ги хванат - често над месец минава и този номер.

Администратор
Вчера на БВ 2614 от Мездра до СОфия, пияна или дрогирана(а можеби и двете) пътничска на два пъти е задействала безпричинно внезапната спирачка, поради което влакът пристига в София с 15 мин. закъснение.
Първото задействане става малко след изходните стрелки на Мездра. Уведомена е превозната бригада и патрула на Транспортна полиция. Интересно е да се каже, че превозняците са действали доста шашнато и неадекватно и само навремеменната адекватна и професионална реакция на локомотивния машинист Иван Р. Костов е спомогнала за бързото освобождаване на междугарието. Скандалното в случая е, че началничката на влака даже и квадрат не е носила.
Второто задействане става в района на дефилето, след гара Елисейна и тук превозната бригада отново е сварена "по бели гащи" и отново се налага машиниста да прави физзарядки по влака. В крайна сметка се установява, че пътничка, пътуваща с група футболни фенове от Мездра задейства "за кеф" внезапната спирачка, с което успява да "сюрпризира" пътниците и бригадата с 15 минути закъснение на влака.
Уведомен е влаковият диспечер и ЦДР, както и дежурния в РУТП-София. На гара София влакът е посрещнат от транспортна полиция и нарушителката е прибрана, за да бъде санкционирана.
С оглед на този случай, започвам да си мисля, че е редно, глобата за безпричинно спиране на влак с внезапна спирачка да бъде драстично увеличена, а деянието да бъде категоризирано като акт на дребно хулиганство и извършителите му да бъдат преследвани от съда по Указа за борба с дребното хулиганство, тъй като от подобни келеши, влаковете закъсняват, реализират се и загуби.
Първото задействане става малко след изходните стрелки на Мездра. Уведомена е превозната бригада и патрула на Транспортна полиция. Интересно е да се каже, че превозняците са действали доста шашнато и неадекватно и само навремеменната адекватна и професионална реакция на локомотивния машинист Иван Р. Костов е спомогнала за бързото освобождаване на междугарието. Скандалното в случая е, че началничката на влака даже и квадрат не е носила.
Второто задействане става в района на дефилето, след гара Елисейна и тук превозната бригада отново е сварена "по бели гащи" и отново се налага машиниста да прави физзарядки по влака. В крайна сметка се установява, че пътничка, пътуваща с група футболни фенове от Мездра задейства "за кеф" внезапната спирачка, с което успява да "сюрпризира" пътниците и бригадата с 15 минути закъснение на влака.
Уведомен е влаковият диспечер и ЦДР, както и дежурния в РУТП-София. На гара София влакът е посрещнат от транспортна полиция и нарушителката е прибрана, за да бъде санкционирана.
С оглед на този случай, започвам да си мисля, че е редно, глобата за безпричинно спиране на влак с внезапна спирачка да бъде драстично увеличена, а деянието да бъде категоризирано като акт на дребно хулиганство и извършителите му да бъдат преследвани от съда по Указа за борба с дребното хулиганство, тъй като от подобни келеши, влаковете закъсняват, реализират се и загуби.
Тук по влаковете, трамваите, автобусите и метровлаковете има един текст под думичката Notbremese (аварийна спирачака) Misbrauch ist straffbar (За злоупотреба се глобява)
Ей такива елементи да се глобят с 500 лв. + 1 седмица обществено полезен труд (миене на вагони, затягане на скрепления и джонтове в пек и дъжд) да видим дали пак ще направи подобно нещо.
Същото е и с другите вандалски актове. Счупи манго джам с камък, айде да му се оттели вола от бачкане 1 месец да прави оборка около гаровите райони и да коси трева и от помощите да се взимат всеки месец по 50 лв. за джама до достигане на стойността му.
Ей такива елементи да се глобят с 500 лв. + 1 седмица обществено полезен труд (миене на вагони, затягане на скрепления и джонтове в пек и дъжд) да видим дали пак ще направи подобно нещо.
Същото е и с другите вандалски актове. Счупи манго джам с камък, айде да му се оттели вола от бачкане 1 месец да прави оборка около гаровите райони и да коси трева и от помощите да се взимат всеки месец по 50 лв. за джама до достигане на стойността му.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Няма по замаени касиерки от тези на гара Бургас......В петък пътувах със Слънчевия бряг от Бургас за Пловдив ,качвам се във влага (преди това хубаво наснимах 46234) сядам си на мястото 5 вагон 76 място и след малко идва едно момче със същото запазено място ,след още 2 мин идва едно момиче с билет и тя за прословутото 76 място в 5 вагон ,а влака беше пълен на 105 % и в крайна сметка едно място е продадено 3 пъти и двама от пътниците седяха на сгъваемите седалки ....Е според вас човек пътувал от Бургас до София на сгъваема седалка в мръсна 97-ца ,дали втори път би се качил на влак ?????? И всичко заради това че няма по заблеяни билетопродавачки от тези Бургас .А най голямия куриоз беше че навръщане в Пловдив предупредих касиерката да внимава като ми издава запазаното място ,качвам се във влака и ООООО ИЗНЕДА ,отново дублирано място ,добре че имаше доста свободни места и всичко се размина тихо и кротко .Та мисълта ми е :няма ли някакъв начин да бъдат санкционирани въпросните касиерки ,за да започнат да си вършат по съвестно работата ?
Еми здраве да е тогава ............но е редно да измислят някаква по читава система ,имат си компютри ,нужен им е само софтуер .Но за дублираните запазени места до тук ,а сега да ви кажа как се смях с един машинист пътуващ за софия без служба.Още преди да потегли влака звъня поне 5 пъти на деломайстори да пита влака дето отивал да го отвозва от къде щял да минава дали през карлово или през пловдив и ако бил през пловдив щял да иска помощна машина от тракия до чирпан ,до тук нищо освен че говореше супер високо и селско и целия влак го разбра че е машинист .От там една госпожа взе да се възмущава защо климатика не работи , и получи такъв отговор от машиниста седящ до нея че щях да падна от смях . Цитирам : няма климатик защото парите за "ферон " (според мен е фреон ,но машиниста твърдеще че е ферон
) са откраднати от шефовете на БДЖ и започна да обяснява как на 3 месеца трябвало да се зареждат климатиците с "ферон" . А аз не съм чувал в БДЖ да има 97-ци с климатик освен бистрата,но той беше толкова убедителен че без малко да му повярвам
От там последваха още 1 000 000 простотии изречени от него ,след което пътниците взеха да си шушукат "леле чак толкова ли е зле туй БДЖ" ,пък аз си помислих .леле какви меко казано неграмотни машинисти със селски манталитет има в БДЖ .Според мен такива служители трябва да бъдат санкционирани за уронване престижа на БДЖ,то пък един престиж ще кажат някои ,но пък защо да го досъсипваме зорлем



Не знам за вас, но аз считам за голяма нередност при превоза на пътници при проверката на билети същите да се късат на ръка както в градския транспорт от проверяващите, отколкото да се дупчат с перфоратора. Това за мен е голяма глупост. Не знам какво гласят правилниците по този въпрос, но е редно ако е забранено или ги мързи да дупчат да си понесат последствията.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Информация
Модератори