
Администратор
Уважаеми форумци и колеги,
всеки от нас пътува с влак и не веднъж е ставал свидетел на какви ли не парадокси, сцени и изпълнения, свързани с обслужването и комфорта при пътуване. Именно за това е и тази тема.
За какво да се сигнализира:
(1) Грубо държание от страна на превозния персонал
(2) Нарушаване на разпоредбите за служебно пътуващите във влака лица - неправомерно заключени купета, престой на лица нямащи право на това в І-ви клас(полицаите например)
(3) Неправилно издадени билети във влака или на касите
(4) Неправомерно санкциониране или отстраняване(сваляне) от влак. В този случай е добре да бъдат налични и документите за пътуване
(5) Нарушаване на наредбата за забрана на тютюнопушенето във влака
(7) Неотоплени, неосветени, мръсни или с други неизправности, нарушаващи комфорта на пътуване вагони
( 8 ) Проблеми с колетни пратки
След като бъде публикувано мнението, екипът на форума ще съдейства за свеждане на сигнала до знанието на съответните служби. В сигнала задължително точно опишете датата, № на влака, гарата или участъка, в който сте пътували и по възможност други данни, улесняващи извършването на проверка по сигнал.
Поздрави!
всеки от нас пътува с влак и не веднъж е ставал свидетел на какви ли не парадокси, сцени и изпълнения, свързани с обслужването и комфорта при пътуване. Именно за това е и тази тема.
За какво да се сигнализира:
(1) Грубо държание от страна на превозния персонал
(2) Нарушаване на разпоредбите за служебно пътуващите във влака лица - неправомерно заключени купета, престой на лица нямащи право на това в І-ви клас(полицаите например)
(3) Неправилно издадени билети във влака или на касите
(4) Неправомерно санкциониране или отстраняване(сваляне) от влак. В този случай е добре да бъдат налични и документите за пътуване
(5) Нарушаване на наредбата за забрана на тютюнопушенето във влака
(7) Неотоплени, неосветени, мръсни или с други неизправности, нарушаващи комфорта на пътуване вагони
( 8 ) Проблеми с колетни пратки
След като бъде публикувано мнението, екипът на форума ще съдейства за свеждане на сигнала до знанието на съответните служби. В сигнала задължително точно опишете датата, № на влака, гарата или участъка, в който сте пътували и по възможност други данни, улесняващи извършването на проверка по сигнал.
Поздрави!
Последно промяна от Mario Evstatiev на Пет Сеп 25, 2009 7:13 pm, променено общо 2 пъти.
64.19
Добра тема , Марио оправи си 8-мата точка , като цифрата "8" я отдели с два интервала от двете страни от скобата - ако са слети (както си ги дал) се получава емотиконка.
Значи при забелязана нередност , тук пускаме: дата , номер на влака , име на кондуктор / -ка , нач.влак , които са причина за тези случаи. А ако съм нямал възможност да видя името , може ли при подаване на датата и номера на влака , да се провери кой е бил тогава на смяна?

Значи при забелязана нередност , тук пускаме: дата , номер на влака , име на кондуктор / -ка , нач.влак , които са причина за тези случаи. А ако съм нямал възможност да видя името , може ли при подаване на датата и номера на влака , да се провери кой е бил тогава на смяна?

Акредитиран фотограф

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Акредитиран фотограф

Администратор
Тютюнопушенето е забранено във ВСИЧКИ категории влакове, независимо от класата на вагона, продължителността на пътуването или наличието на вагон - бюфет /бистро/.
Служебния персонал също няма право да пуши по време на пътуванетто във влака, за което също може да бъде санкциониран или да бъде потърсена отговорност.
Служебния персонал също няма право да пуши по време на пътуванетто във влака, за което също може да бъде санкциониран или да бъде потърсена отговорност.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
В цитирания случай се уведомява началник - влака и служителите на Транспортна полиция, които са ДЛЪЖНИ да вземат мерки и да санкционират нарушителя. Ако това не стане, в първата гара с Транспортна полиция, имаш право да предявиш претенция към полицаите във влака и към превозната бригада. След приключване на пътуването подаваш рапорт съдържащ номера на влака, датата, обстоятелства свързани с нарушението и по възможност имената на полицая/началник - влака, отказали да съдействат за преустановяване на закононарушението.VESO написа:Нали Наско и ти бяхте вдигнали страхотен скандал на някакъв кондуктор , който се прибираше без служба в 40164.Пушеше си на прозореца в коридора.
64.19

Администратор
Във връзка с нередности, констатирани на 18.12.2009 г. във влак 2613 и на 19.12.2009 г. във влак 2612, изпратен е сигнал до Управителя на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД:
ДО: Управителя на
„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД
Инж. Недялка Райкова
ОТНОСНО: Нередности, свързани с обслужването на пътниците във вагон – бюфетите на БВ 2613/2612
Уважаема Г-жа Райкова,
Потребителят на Форум „Локомотиви” Светослав Дешев отнесе до администрацията на Форума сигнали, свързани с културата на обслужване и качеството на услугата, предлагана от вагон – бюфетите, обслужвани от Фирма „Марти” ООД гр. Плвевен.
• На 18.12.2009 г., Г-н Дешев пътува от София до Левски с БВ 2613 и посещава бюфет № 50 52 85 47 002-5. Още от гара София, околната температура в салона на бюета според уредите за измерване на температура на климатика е 12 градуса. Преддверията на вагона са силно обледенени, поради което вратите за преход между този и съседните вагони са блокирали. По сведения и на други пътуващи във влака, от прозорците се е усещал порив на студен въздух, а до гара Левски, температурата се повишава за кратко с 1 градус, след което отново остава 12 градуса и не се променя. Сигнализирано е до обслужващата бюфета служителка, която обаче заявила че нищо не може да направи.
• На 19.12..2009 г. Г-н Дешев пътува от Левски до София с БВ 2612, в състава на който отново е включен вагон – бюфет № 50 52 85 47 002-5. Посещавайки бюфета, отново констатира същите нередности – вагона е студен, температурата в салона не се покачва повече от 14 градуса. Отново служителката, обслужваща бюфета вдига ръце безучастно.
• При двата дни на пътуването с цитирания вагон – бюфет, освен това са констатирани силни вибрации и изпадане в резонанс на вагона, което говори за нередности по уредите за гасене на колебанията и плъзгалките на вагона.
Изхождайки от така направените констатации,считам, че е редно да бъде извършена проверка, а на Фирма „Марти” ООД да бъде обърнато внимание за привеждане на обслужваните от нея вагони в техническа годност.
За верността на горното, потвърждавам с готовност да дадем допълнителни разяснения по случаите, описани в този документ и оставам,
С уважение,
Марио Евстатиев,
Администратор на Форум „Локомотиви”
21.12.2009 г.
64.19
Това , което колегата форумец amon е преживял наистина не е приятно , но какво повече да очакваме от една стара 47-ца , макар и преустроена в бюфет.
Аз ако бях собственик на въпросната фирма , експлоатираща вагона , още преди да започна дейност , щях да взема мерки за обезпечаване на изолацията , за да не се влияе вътрешната температура от външни фактори.От тази снимка се вижда , че в бюфета има климатик , той не е ли работил , когато amon е пътувал?
Аз ако бях собственик на въпросната фирма , експлоатираща вагона , още преди да започна дейност , щях да взема мерки за обезпечаване на изолацията , за да не се влияе вътрешната температура от външни фактори.От тази снимка се вижда , че в бюфета има климатик , той не е ли работил , когато amon е пътувал?

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори