
Тошко, искаме да имаме повече влакове към югозапада, т.е. искаме ние да сме добре, както и на другите да им е добре. Не виждам с какво ще притесним някого, освен автобусните превозвачи. И защо ще ги спрат според теб тези влакове? Защото ще има наредба да возят пътници вътрешно съобщение ли? Все пак сме в ЕС вече три години. 


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:54 pm, променено общо 1 път.

Шенгенското пространство няма нищо общо с правилата за свободно придвижване в рамките на ЕС. То създава проблеми по-скоро за граждани на страни, които не са членове на ЕС. За нас-проверката на личните карти си е чисто формална. Така че не е това проблемът. Аз съм сигурен, че като влезем в Шенген от други девет дерета вода ще вземат да влачат, че видиш ли "не можело". А на гръцка територия може...И така до безкрай....Проблемът е, че нашите висши ж.п. и министерски дебелогъзи чиновници умишлено бутат пътниците към автобусите срещу съответната комисионна. Я вижте влаковете Солун-Белград дали не са съставени от абсолютно същите вагони и дали не возят вътрешни пътници и на сръбска, и на македонска територия. А Сърбия и Македония все още не са в ЕС. Сега обаче работата ще загрубее, защото според вече влезлите в сила регламенти и директиви на ЕС за пътнически железопътни превози международни влакове "само в международно съобщение" на територията на ЕС са забранени. В документацията е посочен точно примера, че правата на пътниците, пътуващи и за Солун, и за Сандански, са едакви. Нека назначат новите еврокомисари, да се постави пак въпроса и да хакнат глоба на БДЖ. А това, че под път и над път по форумите и извън тях има кретени, които искат хем хората да се накарат да пътуват с влак, хем с пълна сила подкрепят простотиите на затъналото в акита БДЖ, си е проблем само на въпросните кретени. То на БДЖ му умря циганката, дето го хвалеше и сега само се хвали.
Докато въпросната измет не се уволни дисциплинарно и не почне да рови по кофите за боклук, БДЖ ще получава в кацата без дъно пари от нашите данъци, съвестните служители ще продължават да си вземат заплатите с години закъснение, ще продължи и практиката "карти и монети моля".
А нормалните хора, като нас, вече пътуват от Будапеща до Дьор с РейлДжет на цена около 20 лева в едната посока, което си е направо подарък при тамошния стандарт - това е нормална цена за бърз влак.
Ето за какво приказвам:
http://www.seat61.com/railjet.htm
Докато въпросната измет не се уволни дисциплинарно и не почне да рови по кофите за боклук, БДЖ ще получава в кацата без дъно пари от нашите данъци, съвестните служители ще продължават да си вземат заплатите с години закъснение, ще продължи и практиката "карти и монети моля".
А нормалните хора, като нас, вече пътуват от Будапеща до Дьор с РейлДжет на цена около 20 лева в едната посока, което си е направо подарък при тамошния стандарт - това е нормална цена за бърз влак.
Ето за какво приказвам:
http://www.seat61.com/railjet.htm


Администратор

Много хубаво. Само да допълня, без да съм специалист, че от икономическа гледна точка цялата тая работа си е жив зян. Може ли голяма машина с мощност 4000 коня да тегли два вагона, превозващи при пълен капацитет приблизително 120 пътника. Сами се сещате, че разходът само на ток е направо чудовищен. Нали на 4626 му отрязаха главата точно поради тая причина. А инфраструктурни такси, а всичко останало. 200 тона влак са направо смешни за локомотив, тежащ 80 тона. Същите тези 120 пътника могат да бъдат превозени с три автобуса, всеки с мощност да речем 350 коня. При което масрафите са поне десет пъти по-малки. Аз за момента като ходя в Гърция, пътувам с автобус, хем е по-евтино, хем БДЖ да се научат на ред. Ще ползвам влака като престанат да вършат простотии.

Дрън-дрън-ярина. Хайде стига си ръсил глупости, че вече от безрезервна "подкрепа" за фалиралото БДЖ стана байгън. За такива работи си има друг пишман-форум-кокошарник, дето проф. д-р инж. Мирчо Гандев, понеже не разбира от железници, разправя за савани, хиени, крокодили и прочие бабини деветини. Вече и малките деца разбраха, само ти не, че Вашите началници, а не някой друг умишлено принуждават хората да си вземат рейсо. И колкото и да е странно, с рейсо в момента по-бързо се стига у комшиите.

Глобален модератор
Мисля, че се прекалява със заяжданията, глупостите и търсенето на теле под вола, които запълниха вече 6 страници на таз тема.
Някой досега направи ли си труда да поиска да прочете договора между БДЖ и OSE за тез влакове?
С договора се организира бърз и евтин транспорт от България ДО Гърция и от Гърция ДО България. Пътуващите за Гърция могат да се качват в София, Благоевград, Сандански и Кулата, а за България - в Атина, Солун, Килкис, Родополис, Стримон и Промахон. Влакове 363/360 возят директни вагони София-Атина-София за/от влакове 75/504, а 361/362 имат връзка за Атина в Солун. Подвижният състав се осигурява от OSE като броят и вида на вагоните може да се променя в зависимост от пътникопотока и предпочитанията за клас. Влакове 363/75/504/360 возят поне един спален вагон. Разписанието също е залегнало в договора. Влаковете НЕ возят пътници и вагони за вътрешно съобщение нито в Гърция, нито в България. Написано черно на бяло и подписано. Точка по въпроса. Подобни директни влакове има на много места в Европа.
Ако някой смята, че влаковете и графика по 5-та, 6-та, 51-ва и 52-ра линии са недостатъчни и неудобни, да пише до ПП ЕООД с предложения за назначаване на нови влакове и промяна на графика. Ръсенето на безсмислици тук единствено създава работа на модераторите да ги трият.
ПП. Двупосочен билет 2 кл. София-Солун струва 15 евро (30 лв). За толкова не можете да отидете до Варна и да са върнете!
Някой досега направи ли си труда да поиска да прочете договора между БДЖ и OSE за тез влакове?
С договора се организира бърз и евтин транспорт от България ДО Гърция и от Гърция ДО България. Пътуващите за Гърция могат да се качват в София, Благоевград, Сандански и Кулата, а за България - в Атина, Солун, Килкис, Родополис, Стримон и Промахон. Влакове 363/360 возят директни вагони София-Атина-София за/от влакове 75/504, а 361/362 имат връзка за Атина в Солун. Подвижният състав се осигурява от OSE като броят и вида на вагоните може да се променя в зависимост от пътникопотока и предпочитанията за клас. Влакове 363/75/504/360 возят поне един спален вагон. Разписанието също е залегнало в договора. Влаковете НЕ возят пътници и вагони за вътрешно съобщение нито в Гърция, нито в България. Написано черно на бяло и подписано. Точка по въпроса. Подобни директни влакове има на много места в Европа.
Ако някой смята, че влаковете и графика по 5-та, 6-та, 51-ва и 52-ра линии са недостатъчни и неудобни, да пише до ПП ЕООД с предложения за назначаване на нови влакове и промяна на графика. Ръсенето на безсмислици тук единствено създава работа на модераторите да ги трият.
ПП. Двупосочен билет 2 кл. София-Солун струва 15 евро (30 лв). За толкова не можете да отидете до Варна и да са върнете!
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Проверено е физически - на гръцка територия возят. Тоя "договор", подписан по времето на Мики Маус, когато България все още не беше член на ЕС, сега не струва абсолютно нищо, понеже правилата относно превозите на пътници и правата на потребителите в рамките на ЕС са коренно различни. И този договор нарушава правата на пътниците. В книжката относно въпросните права ясно е казано, че клиентите са едни и същи независимо дали пътуват за Горно Нанадолнище, за Мюнхен, за Лондон или за Фрайзинг. Който се интересува, мога да му я пратя по пощата. Първо ТОВА трябва да се прочете, а не разни му там договори, подписани през 2005-та година. Навсякъде в Европа ж.п. билетите се издават без обвързаност с точно определен номер на влак, демек пътникът сам си избира с кой влак да пътува. Пътувал съм малко с железници из Европа-та, та знам. А преди близо 2 години се повозих от Евро Дисниленд до Париж и обратно на отиване с ТЖВ Атлантик, а на връщане с Евростар с малка добавка към валидната за цялата зона карта за градския и регионален транспорт, вместо да пътувам с RER електричката.
А това с 15-те евро няма нищо общо с действителността - също е проверено. Един колега от старата работа лелките от Бюро Рила го изпердашиха 98 лева отиване и връщане, плюс още 6 лева за места, та шефът после побесня и забрани каквито и да било командировки с влак. На мен Будапеща-София ми отрязаха главата-105 лева еднопосочно на човек, с некачествен, калпав влак Белград-София. На отиване самолетът на УизЕър ме откара за по-малко пари. Така че стига врели-некипели относно разни "промоции", "зарибявки" и прочие.
Колкото до триенето, тука не е другия пишман-форум, а се решават реални проблеми, вместо да се пише за савани, танганайци, хиени, крокодили и т.н.
А това с 15-те евро няма нищо общо с действителността - също е проверено. Един колега от старата работа лелките от Бюро Рила го изпердашиха 98 лева отиване и връщане, плюс още 6 лева за места, та шефът после побесня и забрани каквито и да било командировки с влак. На мен Будапеща-София ми отрязаха главата-105 лева еднопосочно на човек, с некачествен, калпав влак Белград-София. На отиване самолетът на УизЕър ме откара за по-малко пари. Така че стига врели-некипели относно разни "промоции", "зарибявки" и прочие.
Колкото до триенето, тука не е другия пишман-форум, а се решават реални проблеми, вместо да се пише за савани, танганайци, хиени, крокодили и т.н.
Последно промяна от pavel на Вто Яну 12, 2010 4:22 pm, променено общо 2 пъти.

Глобален модератор
Прав си, Дайселчо, само че при условие че си го купиш 20 дена предварително. А от Варна до София когато и да си го купиш е 32.80 плюс 2 плацкарти по 0.50, което прави 33.80 лв или 17.28 евро. Значи по-добре вместо до Софето, да идеш до Солун и да са върнеш. Далавера!disell написа:Траме той и от Варна до Солун билета е пак 15 евро
А що са отнася до "разните му там договори, подписани през 2005-та година", те са в сила, и докато са в сила коментираните влакове ще се движат точно по тоз начин, по който се движат. Когато договорите изтекат влаковете ще спрат и няма повече да дават повод за безкрайни и безсмислени писания.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

И какво, като някой предложи на БДЖ ПП ЕООД да назначат нови влакове, ония ще го сторят ли? Ще го сторят друг път. Ще извадят една камара "експертни" становища, как сегашното транспортно обслужване е оптимално, как по-добре не може да стане, как "направените проучвания показват, както и Вие отбелязвате, трайно присъствие на автобусния транспорт в региона, който осигурява бърз и евтин превоз". Боже мили, как може да се разчита на дебелогъзите чиновници да оправят работата.....Колкото опазиха музейното наследство....
Вече трябва да се знае, че България е член на ЕС и правата на потребителите са на първо място и ако в такива договори, в случая условия за превоз има нарушаващи ги членове, то тези членове автоматически отпадат. Това е казано първо от Меглена Кунева, после от Жак Баро, от Антонио Таяни, сега да видим какво ще кажат новите еврокомисари по транспорт и по защита на потребителите. Ситуацията е подобна на тази с роуминг-а при мобилните телефони.
Вече трябва да се знае, че България е член на ЕС и правата на потребителите са на първо място и ако в такива договори, в случая условия за превоз има нарушаващи ги членове, то тези членове автоматически отпадат. Това е казано първо от Меглена Кунева, после от Жак Баро, от Антонио Таяни, сега да видим какво ще кажат новите еврокомисари по транспорт и по защита на потребителите. Ситуацията е подобна на тази с роуминг-а при мобилните телефони.

Информация
Модератори