Страница 6 от 12
Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 11:51 pm
от desiro_94
VESO написа:Това exDB на опашката като гледам , май е било допълнителен вагон.

Именно заради този вагон го показвам клипа тук.
Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 12:46 am
от VESO
Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 2:08 pm
от ElLoko
Малее не е истина как ме нервят 63-ките... Климатиците почти в 90% от случаите работят едвам едвам, от Сливен до Пловдив вратата на салона се отваряше постоянно и при най-малкия наклон на вагона... Направо скъса нервите на всички и нещо постоянно скърца на тия 63-ки, когато и да се кача като влиза в крива скърца ужасяващо...
Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 4:07 pm
от Nikss
Явно пневморелето чрез което се задържа въздух и не позволява на вратата да се отваря, докато не се окаже по-силен натиск върху нея, е сдало багажа.

В крива няма как да скърца, защото буксите са разхлабени именно за по-добро вписване и наистина, когато пътувам с Янтрата в криви никакъв проблем, но на прави тресе та се къса.

Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово.

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 6:00 pm
от 07
Nikss написа:Явно пневморелето чрез което се задържа въздух и не позволява на вратата да се отваря, докато не се окаже по-силен натиск върху нея, е сдало багажа.

В крива няма как да скърца, защото буксите са разхлабени именно за по-добро вписване и наистина, когато пътувам с Янтрата в криви никакъв проблем, но на прави тресе та се къса.

Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово.

Надеждата е именно в Сараньово, Дряново им видяхме майсторлъка със 63ките....
Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 7:55 pm
от bdz46
Nikss написа:В крива няма как да скърца...
Скърцат плъзгалките при завъртането на талигите, защото никой не ги смазва.
Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 8:27 pm
от ElLoko
Много неприятно става, скърца все едно е някаква гума, такъв е звука. Нещо гумено скърца. Иначе на права доста тресе, да... Ама какво да се прави.. Преди 6-7 години бяха много по-добре, климатиците бяха на 6, и като, че ли не скърцаха. Ама тая врата направо беше полудяла, отваряше се и се затваряше сама по няколко пъти в завоите а и на правите като се разтресе повече. Абе голямо шоу беше...
Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 8:32 pm
от svd90
Разбрах , че вагоните на Дианата (63-ките) са махнати защото са в ремонт . 63-ките или друг вид салонни вагони ще бъдат сложени не по-рано от м.Април 2011.
Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 8:40 pm
от bobara_e_tuk
доста време ще се оправят, а какво им е

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 8:41 pm
от VESO
Дианата вози две 63-ки - едната е първокласна , а другата второкласна инвалидна.Чайката пък вози две първокласни , само че на едната от тях е отбелязано "C" вагон за превоз на трудноподвижни лица.Интересно ми е , ако се наложи , къде ще се сложат инвалидни колички , след като в първокласната 63-ка няма обособени такива пространства в единия край на вагона.
Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 8:53 pm
от bobara_e_tuk
поне един инвалиден вагон да сложат няма да е лошо

Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 9:08 pm
от svd90
bobara_e_tuk написа:доста време ще се оправят, а какво им е

Нямам представа , но поне до Април няма да пипат състав
Публикувано на: Съб Сеп 25, 2010 9:41 pm
от VESO
Аз разбрах до 1-ви юни 2011-та. Твоята информация от къде е?

Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 6:18 am
от Nikss
07 написа:Nikss написа:Явно пневморелето чрез което се задържа въздух и не позволява на вратата да се отваря, докато не се окаже по-силен натиск върху нея, е сдало багажа.

В крива няма как да скърца, защото буксите са разхлабени именно за по-добро вписване и наистина, когато пътувам с Янтрата в криви никакъв проблем, но на прави тресе та се къса.

Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово.

Надеждата е именно в Сараньово, Дряново им видяхме майсторлъка със 63ките....
Чудя се защо си такъв оптимист, след като онзи ден си пътувал с Викенда и лично си се убедил, че в Сараньово са си оставили ръцете до лактите

Явно не си пътувал в дряновска 44. 63 казах вече, че са отживелица.

Публикувано на: Нед Сеп 26, 2010 7:49 am
от 07
фугите на таванните плоскости наистина за запълнени много нескопосано, отделно че и индиректното осветление не монтирано както трябва, но да не забравяме че фугите на 63ките не са запълненени изобщо, а изгорелите лампи при тях могат се сменят много трудно... след проблемите с ходовата част на предния випуск от дряново - просто не съм оптимист.... Макар че БДЖ са получили това което са си поръчали.....