Страница 6 от 7
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 7:55 pm
от borislaviv
43-302 отиде в небитието.Останаха само двете кабини и то след наше настояване,защото тя по изключение беше с еровски кабини.Искам да направя уточнение,че модернизираните 42 серия и 43 серия са с еднакви кабини, които малко, но съществено се различават от еровските.Става дума за самите ламарини, а не за интериора.
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 7:59 pm
от 44.123
Публикувано на: Чет Сеп 03, 2009 8:05 pm
от borislaviv
Да там си стои и до ден днешен пред склада.Все пак това място е по-престижно, отколкото да бъде ограда на депото.На това парче стоят обикновенно и два вагона на емв,които чакат да влязат в цеха. Дано и 43-308 тръгне след тях.
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 11:33 am
от Nikss
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 5:33 pm
от NiGhtPiSH
Попа трябва да тръгне скоро, аз се надявам

Публикувано на: Съб Сеп 05, 2009 11:20 am
от Nikss
Публикувано на: Чет Май 06, 2010 8:02 pm
от apocaliptis
На мене тази машина лично не ми харесва.Пък и много ръждясало и мръсно вътре..
Публикувано на: Чет Май 06, 2010 10:52 pm
от Mario Evstatiev
apocaliptis написа:На мене тази машина лично не ми харесва.Пък и много ръждясало и мръсно вътре..
Машината не е лоша, има някои големи предимства, едно от които ниското ниво на шума заради преддверията. Освен това е с механика на 44/45, което обуславя добра возия, ако механиката е добра.
Да, има недостатък - българските схеми, но ако се оправят всички надписи на проводниците, изведе се кадърно "пиано" някъде и се сложат едни схеми в кабината, няма проблем.
Що се касае до мнението за локомотива, който не е работил на него е трудно да изкаже обективно такова. Колегите от ГО най - добре могат да изкажат впечатлинията си от 43 308-6.
Публикувано на: Чет Юли 15, 2010 7:00 am
от Nikss
Тези дни получих информация (скоро ще отида на място да се уверя и да потвърдя), че "поп"-ът е вкаран за възстановяване. Припомням, че той беше спрян за подемен ремонт. Похвално е, че са се сетили да го стегнат, предвид факта, че го бяха отписали тотално. Аз се радвам, че този символ на депо ГО отново ще го видим в приличен вид и най-вече, че ще обслужва атракционни влакове.

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 5:17 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Тези дни получих информация (скоро ще отида на място да се уверя и да потвърдя), че "поп"-ът е вкаран за възстановяване. Припомням, че той беше спрян за подемен ремонт. Похвално е, че са се сетили да го стегнат, предвид факта, че го бяха отписали тотално. Аз се радвам, че този символ на депо ГО отново ще го видим в приличен вид и най-вече, че ще обслужва атракционни влакове.

За този локомотив се радвам, че се възстановява, поне ще може да ес ползва за атракционни и туристически пътувания вместо локомотиви в редовна експлоатация. Но ГО да възстановят оригиналното оцветяване - тогава локомотива ще е трепач!
Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 10:06 am
от Nikss
lok45111 написа:Nikss написа:Тези дни получих информация (скоро ще отида на място да се уверя и да потвърдя), че "поп"-ът е вкаран за възстановяване. Припомням, че той беше спрян за подемен ремонт. Похвално е, че са се сетили да го стегнат, предвид факта, че го бяха отписали тотално. Аз се радвам, че този символ на депо ГО отново ще го видим в приличен вид и най-вече, че ще обслужва атракционни влакове.

За този локомотив се радвам, че се възстановява, поне ще може да ес ползва за атракционни и туристически пътувания вместо локомотиви в редовна експлоатация. Но ГО да възстановят оригиналното оцветяване - тогава локомотива ще е трепач!
Това е задължително! Нали трябва да се откроява повече от другите лок.

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 3:52 pm
от disell
И особено като сложат табелките "Made in Bulgaria" направо ще оберем лаврите .
Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 7:26 pm
от Nikss
disell написа:И особено като сложат табелките "Made in Bulgaria" направо ще оберем лаврите .
Че то лок си има табелки, на които ясно пише, че е сглобен в депо ГО, България, Европа, Земя.

Публикувано на: Пет Мар 18, 2011 7:44 am
от Mario Evstatiev
43 308.6 към вчерашна дата беше завъртян на чело страна гара Горна Оряховица в депото. По него не се е работило, а и като гледам в ел. цеха няма място, та не знам дали ще доживеем да го видим възстановен - зависи дали ще има пари и дали ще има рентабилност възстановяването на машината. Но се пази и не е разграбена, като става с други машини по други депа.
Публикувано на: Сря Мар 21, 2012 11:50 am
от kgeorgiev
Попа нещо се замълча. Да не са взели решение да го резнат за скрап?