43-302 отиде в небитието.Останаха само двете кабини и то след наше настояване,защото тя по изключение беше с еровски кабини.Искам да направя уточнение,че модернизираните 42 серия и 43 серия са с еднакви кабини, които малко, но съществено се различават от еровските.Става дума за самите ламарини, а не за интериора.

Акредитиран фотограф
Ето и няколко снимки на 43.308 от декември месец 2008г. любезно предоставени от един мой съученик за което му благодаря.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263211&cat=5044
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263212&cat=5044
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263213&cat=5044
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263214&cat=5044
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263215&cat=5044
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263211&cat=5044
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263212&cat=5044
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263213&cat=5044
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263214&cat=5044
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=263215&cat=5044


Ако не това то поне да се извърши частично подемния ремонт, за който е спрян, да се намери траф и шини както каза нашият колега borislaviv... много трудно обаче ще се намерят части, с които да може да се движи безпроблемно - по-лесно ще бъде да се възстанови за стационарен музеен експонат в музея на транспорта в Русе и така май ще е най-добре, но ако все пак може да се възстанови за действащ музеен няма да е зле да понапълни малко жепейската хазна.
Желаещи със сигурност няма да има, но много работа има по него, личи си, че е занемарен...







Администратор
Машината не е лоша, има някои големи предимства, едно от които ниското ниво на шума заради преддверията. Освен това е с механика на 44/45, което обуславя добра возия, ако механиката е добра.apocaliptis написа:На мене тази машина лично не ми харесва.Пък и много ръждясало и мръсно вътре..
Да, има недостатък - българските схеми, но ако се оправят всички надписи на проводниците, изведе се кадърно "пиано" някъде и се сложат едни схеми в кабината, няма проблем.
Що се касае до мнението за локомотива, който не е работил на него е трудно да изкаже обективно такова. Колегите от ГО най - добре могат да изкажат впечатлинията си от 43 308-6.

Тези дни получих информация (скоро ще отида на място да се уверя и да потвърдя), че "поп"-ът е вкаран за възстановяване. Припомням, че той беше спрян за подемен ремонт. Похвално е, че са се сетили да го стегнат, предвид факта, че го бяха отписали тотално. Аз се радвам, че този символ на депо ГО отново ще го видим в приличен вид и най-вече, че ще обслужва атракционни влакове. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
За този локомотив се радвам, че се възстановява, поне ще може да ес ползва за атракционни и туристически пътувания вместо локомотиви в редовна експлоатация. Но ГО да възстановят оригиналното оцветяване - тогава локомотива ще е трепач!Nikss написа:Тези дни получих информация (скоро ще отида на място да се уверя и да потвърдя), че "поп"-ът е вкаран за възстановяване. Припомням, че той беше спрян за подемен ремонт. Похвално е, че са се сетили да го стегнат, предвид факта, че го бяха отписали тотално. Аз се радвам, че този символ на депо ГО отново ще го видим в приличен вид и най-вече, че ще обслужва атракционни влакове.

Това е задължително! Нали трябва да се откроява повече от другите лок.lok45111 написа:За този локомотив се радвам, че се възстановява, поне ще може да ес ползва за атракционни и туристически пътувания вместо локомотиви в редовна експлоатация. Но ГО да възстановят оригиналното оцветяване - тогава локомотива ще е трепач!Nikss написа:Тези дни получих информация (скоро ще отида на място да се уверя и да потвърдя), че "поп"-ът е вкаран за възстановяване. Припомням, че той беше спрян за подемен ремонт. Похвално е, че са се сетили да го стегнат, предвид факта, че го бяха отписали тотално. Аз се радвам, че този символ на депо ГО отново ще го видим в приличен вид и най-вече, че ще обслужва атракционни влакове.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Администратор
43 308.6 към вчерашна дата беше завъртян на чело страна гара Горна Оряховица в депото. По него не се е работило, а и като гледам в ел. цеха няма място, та не знам дали ще доживеем да го видим възстановен - зависи дали ще има пари и дали ще има рентабилност възстановяването на машината. Но се пази и не е разграбена, като става с други машини по други депа.
64.19
Попа нещо се замълча. Да не са взели решение да го резнат за скрап?
Информация
Модератори