Страница 6 от 18
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 8:55 pm
от veselintodorov
Ужас маже би трябва да го кръстят шареното бистро.

Публикувано на: Съб Ное 14, 2009 8:00 am
от Mario Evstatiev
За сега това е единственото орезилено бистро. И се надявам да няма други такива. Драскачите го бяха набарали в депо "Надежда" преди време, резултата е видим.
Публикувано на: Съб Ное 14, 2009 12:10 pm
от Nikss
За съжаление не е само то... 001 също е надраскано, но значително по-малко.

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 7:24 am
от Mario Evstatiev
003 има някакви сериозни проблеми с ел. уредбата. Снощи от Пловдив до София, на няколко пъти 2-ра и 3-та група осветителни тела самоизключваха.
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 4:01 pm
от veselintodorov
Бистрата трябва да се съхраняват по отговорно а не да бъдат пазени например от заспали старци в депата затова ще ги драскат.

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 9:15 pm
от Nikss
Прав си, но графитите не са чак такъв проблем като помислим над казаното от lok45111. Представям си какво е било вътре докато е пътувал влака - подобно нещо преживях аз в
ЕМВ 32 113/114 пътувайки на 12.11.2009 г. за Комунари - при наближаване на паяк изключваха ГВП и в целия салон оставаха да светят само 2 осветителни тела от общо 18 - по 1 във всеки край на салона.

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 10:30 pm
от 07
lok45111 написа:003 има някакви сериозни проблеми с ел. уредбата. Снощи от Пловдив до София, на няколко пъти 2-ра и 3-та група осветителни тела самоизключваха.
Да не е било от неутрални ставки или пулсации в захранването - ако няма акумулатори и оперативните вериги да не се самовъзстановяват?
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 6:57 am
от Mario Evstatiev
На 003 акумулаторните батерии са за смяна - това се знае. А графитите по 002 от прозорците са изчистени:

Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 10:22 am
от disell
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 10:37 am
от VESO
Още докато бяхме в Ремиза с Марио и Nighpish забелязах че бистрото е нашарено , но надписът бше с латиница.След това са го поизчистили и нанесли с кирилица , но прозорците пак не се виждаха.Като гледам , вече и те са изчистени , защо не вземат цялото да го обработят , ами на части?
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 11:06 am
от Mario Evstatiev
Боята не е от тази, която не задържа графити, поради което изчистване може само с ново пребоядисване, което е пък скъпо.
Иначе прозорците ги изчистиха когато го закараха в Надежда да му монтират статичния преобразувател, който чакаше от Германия.
Публикувано на: Пет Ное 27, 2009 11:59 am
от VESO
Само 002 ли е със статичен преобразовател , или и другите бистра са така?
Публикувано на: Пон Дек 14, 2009 7:37 pm
от Labros
Щукна ми една идея

:
При последващата среща на представители на Форума и г-жа Нели Райкова, да й се представи следното:

във всяко купе или на няколко видни места из вагоните да се налепят ценоразписи на стоките, предлагани в бистро, бар или ресторант вагоните.
Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 9:34 am
от stankos
Много добра идея !
Защото от времето на РСВ-то хората са наплашени откъм цени и сега не смеят и да попитат ! А всъщност цените са повече от народни !!!
Бира Каменица за 1лв. не можеш пи и на гаровото павилионче !
Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 9:38 am
от Mario Evstatiev
stankos написа:Много добра идея !
Защото от времето на РСВ-то хората са наплашени откъм цени и сега не смеят и да попитат ! А всъщност цените са повече от народни !!!
Бира Каменица за 1лв. не можеш пи и на гаровото павилионче !
Интензивната реклама на вагоните тип "Бистро" може да стане и по директен начин в рамките на сътрудничеството на Форум "Локомотиви" с "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД. Например, във влаковете с "бистро", членове на Форума по регламентиран начин да промотират услугите, предлагани от "бистрото". В действителност, вярно е, че народа е наплашен от някогашните РСВ-та, които вече са минало. Освен това, отново ще се анализира варианта за още едно "северно" бистро. Софияю - Русе - София на 4611/4612.