Страница 6 от 20

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:28 pm
от VESO
Точно , освен външния вид и квадратните стъкла , няма нищо общо с 47-ците. И от тези вагони в Дряново правят 63-ки. :D

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:30 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Точно , освен външния вид и квадратвните стъкла , няма нищо общо с 47-ците. И от тези вагони в Дряново правят 63-ки. :D
Вагона си е български и от него не правят 63-ки. Цитирания вагоне серия 40, бил е предназначен за "А" вагон и е оборудван с топловъздушна инсталация от В84, електрооборудване, сподно с това на 20-40 и В84, но изграден на базата на 10 купеен второкласен вагон В4-67. В България има общо 5 такива вагона, един е в Илиянци, един отлежава в Русе, един е в Горна Оряховица на отлежаване, пак в ГО, но годен и този, на който се натъкнахме ние.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:33 pm
от VESO
Rexkos беше попаднал на второкласна 40-ка в състава на международния 464 , аз веднъж също го видях - беше с гара на домуване "Горна Оряховица" - преправено , а гарата е била друга ; със заоблени прозорци и пак схемата 3Х3 в купе.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:34 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Rexkos беше попаднал на второкласна 40-ка в състава на международния 464 , аз веднъж също го видях - беше с гара на домуване "Горна Оряховица" - преправено , а гарата е била друга ; със заоблени прозорци и пак схемата 3Х3 в купе.
Аз говоря за 20 40, изградени у нас на базата на В4-67, тоест сходни с познатите ни до болка 47-ци.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:38 pm
от 07
Във Варна имат един уникат - първокласен вариант на 47ца, но с целите врати(вратата не се сгъва на две при отваряне) и предпазна "скара" над стъпалата, правоъгълни прозорци, и според шаблона е за Vmax= 120 км/ч..............

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:39 pm
от VESO
Между другото , от години не бях виждал второкласна 40-ка (нито със заоблени , нито с квадратни прозорци) , с която се връщахме в Ст.Загора на 16-ти.Единствените , които мяркам са първокласни (червенобели и бели) и смесените "АВ" , които май от скоро изчезнаха някъде.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:42 pm
от Saruman
Ехх, как изчезват и се появяват тези вагони и аз се чудя, по време на пътуването на 16-ти споменах на конските 47-ци, аджеба от къде се появиха тези вагони така изневиделица. И набързо подмениха купейните 47-ци.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:42 pm
от VESO
07 написа:Във Варна имат един уникат - първокласен вариант на 47ца, но с целите врати(вратата не се сгъва на две при отваряне) и предпазна "скара" над стъпалата, правоъгълни прозорци, и според шаблона е за Vmax= 120 км/ч..............
Значи , Иво , този вагон , ако е до 120 км/ч , няма да е 47 , а 17.Конските също са със сгрешена серия , ами не само серия , но и 3-тата двойка цифри също е невярна.
А ето на какъв интересен вагон се е натъкнал нашият форумец pavkata_zaraboy86 , че дори и цяла фотосесия му е направил:

http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=4394

Досега такъв вагон не съм виждал наживо.И пак се води серия 40.

Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 6:42 am
от 07
Серията му не помня дали е 47ма, но на външен вид си е точно стара 47ца......... видях го на Карнобат, в състава на ПВ Варна Карнобат, дали не ползваха състава на някой от нощните БВ..........

Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 8:56 am
от Mario Evstatiev
07 написа:Във Варна имат един уникат - първокласен вариант на 47ца, но с целите врати(вратата не се сгъва на две при отваряне) и предпазна "скара" над стъпалата, правоъгълни прозорци, и според шаблона е за Vmax= 120 км/ч..............
Пловдив имат същия такъв вагон, оцветен в червено бяло, първокласен с червена тапицерия на капанетата и бежовата облицовка. Води се серия 10 47.

Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 9:35 am
от 07
Значи има поне 2 оцелели от 10 47.....

Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 11:11 am
от Labros
Веско, вагона сниман от Павката е на строителната фирма "ТСВ".

Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 2:59 pm
от VESO
lok45111 написа: Пловдив имат същия такъв вагон, оцветен в червено бяло, първокласен с червена тапицерия на капанетата и бежовата облицовка. Води се серия 10 47.
Марио , за 10 47 не съм слушал , но тези 20 47 се водят първокласни и често пътуват до Шумен и обратно:
снимка 1;
снимка 2.

Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 3:14 pm
от Labros
Въпросния вагон 10 47 преди съм го засичал многократно на влаковете за Димитровград/Свиленград. По-рядко ходеше на чифтовете от/за Пещера. От известно време не съм го мяркал.

Публикувано на: Съб Сеп 19, 2009 3:22 pm
от VESO
А на този попадам вече няколко пъти.Май е само един , тъй като все него гледам по влакове.