Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Във всички случаи. Депо Русе е депо с традиции в поддръжката и ремонта на локомотивите си и се е доказало отдавна. Небезизвестен факт е, че в Русе се подвизават най - поддържаните локомотиви серия 43, които макар и да не са особена страст на локомотивния персонал, работят безотказно и се радват на безупречна поддръжка. 43 547.9 е като излязла от завода - в машинното помещение всичко е излъскано, сменени са много износени елементи, кабините за управление са уплътнени, общо взето Русе си е Русе.43.309 написа:За сравнение и дума не трябва да става...
64.19


Администратор
За пловдивските файтъри не знам кои са.
Тъй като имаше питания за съдбата на горнооряховската 44 110.5, да споделя, че вчера е видяна в депо Русе на оградата. Чака ред за ЛВЗ, до където скоро няма да се дореди поради огромната заетост на ремонта там. Докато не изкарат пловдивските кочини от вътре, надали друга машина ще успеят да поемат.
Иначе впечатление ми направи, че 44 125.3 работи в Русе, командировка е вероятно поради недостиг на локомотиви.
Тъй като имаше питания за съдбата на горнооряховската 44 110.5, да споделя, че вчера е видяна в депо Русе на оградата. Чака ред за ЛВЗ, до където скоро няма да се дореди поради огромната заетост на ремонта там. Докато не изкарат пловдивските кочини от вътре, надали друга машина ще успеят да поемат.
Иначе впечатление ми направи, че 44 125.3 работи в Русе, командировка е вероятно поради недостиг на локомотиви.
64.19

Е след 057 и 133 на опашка чака и 179... не я ли видя някъде?lok45111 написа:За пловдивските файтъри не знам кои са.
Тъй като имаше питания за съдбата на горнооряховската 44 110.5, да споделя, че вчера е видяна в депо Русе на оградата. Чака ред за ЛВЗ, до където скоро няма да се дореди поради огромната заетост на ремонта там. Докато не изкарат пловдивските кочини от вътре, надали друга машина ще успеят да поемат.
Иначе впечатление ми направи, че 44 125.3 работи в Русе, командировка е вероятно поради недостиг на локомотиви.
А относно 125 явно не е единствено командирована в Русе понеже до онзи ден 127 всекидневно теглеше 4611/4612, а днес е ТП.


Администратор


Администратор


Ремонтът на 45-179 трябва да е доста напред вече , тъй като още през месец май беше върте в халето , разглобена и поставена на стойки , ето една снимка на 44.088.3 а зад гърба ми е 45-179 , така ,че в близките 2-3 месеца може и тя вче да е готова.

Администратор
Браво, Чавдаре. Хванал си много добре подготвителната работа за боята. В ЛВЗ пясъкоструйват кошовете и всички елементи, които ще се боядисват, което дава гаранция, че наистина положената боя няма да започне да пада на парчета след месец - два експлоатация.disell написа:Ремонтът на 45-179 трябва да е доста напред вече , тъй като още през месец май беше върте в халето , разглобена и поставена на стойки , ето една снимка на 44.088.3 а зад гърба ми е 45-179 , така ,че в близките 2-3 месеца може и тя вче да е готова.
Що се касае до 44 088.3, само да кажа, че машината е не аптека ами повече. В Русе наистина много са се постарали и са възстановили авсолютно всичко, което може да се възстанови.
64.19


Акредитиран фотограф

Колега, спомни си пак какво точно си видял, защото лок 44 139.4 според данните, които аз имам от шаблона му той на 11.09.2007 г. е изписан от ПР в Р. Искаш да кажеш, че наскоро е излязъл от ГПР? Ако е така гледай за ревизия на спирачката защото по принцип в Р и ГО при ГПР не ги боядисват, в Русе запазват шаблоните с лака и предишния голям ремонт, а в ГО някой път целите ги сменяват или оставят само на лака. 

Информация
Модератори