Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

За сравнение и дума не трябва да става...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:За сравнение и дума не трябва да става...
Във всички случаи. Депо Русе е депо с традиции в поддръжката и ремонта на локомотивите си и се е доказало отдавна. Небезизвестен факт е, че в Русе се подвизават най - поддържаните локомотиви серия 43, които макар и да не са особена страст на локомотивния персонал, работят безотказно и се радват на безупречна поддръжка. 43 547.9 е като излязла от завода - в машинното помещение всичко е излъскано, сменени са много износени елементи, кабините за управление са уплътнени, общо взето Русе си е Русе.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43.309 написа:До колкото знам и в Пловдив се правят два файтера :lol:
И те са ?
А инак Русе грешка нямат.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За пловдивските файтъри не знам кои са.

Тъй като имаше питания за съдбата на горнооряховската 44 110.5, да споделя, че вчера е видяна в депо Русе на оградата. Чака ред за ЛВЗ, до където скоро няма да се дореди поради огромната заетост на ремонта там. Докато не изкарат пловдивските кочини от вътре, надали друга машина ще успеят да поемат.

Иначе впечатление ми направи, че 44 125.3 работи в Русе, командировка е вероятно поради недостиг на локомотиви.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:За пловдивските файтъри не знам кои са.

Тъй като имаше питания за съдбата на горнооряховската 44 110.5, да споделя, че вчера е видяна в депо Русе на оградата. Чака ред за ЛВЗ, до където скоро няма да се дореди поради огромната заетост на ремонта там. Докато не изкарат пловдивските кочини от вътре, надали друга машина ще успеят да поемат.

Иначе впечатление ми направи, че 44 125.3 работи в Русе, командировка е вероятно поради недостиг на локомотиви.
Е след 057 и 133 на опашка чака и 179... не я ли видя някъде?
А относно 125 явно не е единствено командирована в Русе понеже до онзи ден 127 всекидневно теглеше 4611/4612, а днес е ТП. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

45 179.9 е вкарана в ЛВЗ. Отзад зад 110 бяха още две ГО машини, но не погледнах номера.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:45 179.9 е вкарана в ЛВЗ. Отзад зад 110 бяха още две ГО машини, но не погледнах номера.
Можеш ли да попиташ и да ни информираш? :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

45 179.9 е в база Тракция, довечера ще знам и кои са другите "Р"-ки на оградата в Русе.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:45 179.9 е в база Тракция, довечера ще знам и кои са другите "Р"-ки на оградата в Русе.
Благодарим предварително. :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тази нощ нашият приятел и съфорумец Стойчо Георгиев ще върне в депо ГО изкаралият в депо Сз командировка 3 месеца лок 44 070.1 8)
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ремонтът на 45-179 трябва да е доста напред вече , тъй като още през месец май беше върте в халето , разглобена и поставена на стойки , ето една снимка на 44.088.3 а зад гърба ми е 45-179 , така ,че в близките 2-3 месеца може и тя вче да е готова.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

disell написа:Ремонтът на 45-179 трябва да е доста напред вече , тъй като още през месец май беше върте в халето , разглобена и поставена на стойки , ето една снимка на 44.088.3 а зад гърба ми е 45-179 , така ,че в близките 2-3 месеца може и тя вче да е готова.
Браво, Чавдаре. Хванал си много добре подготвителната работа за боята. В ЛВЗ пясъкоструйват кошовете и всички елементи, които ще се боядисват, което дава гаранция, че наистина положената боя няма да започне да пада на парчета след месец - два експлоатация.

Що се касае до 44 088.3, само да кажа, че машината е не аптека ами повече. В Русе наистина много са се постарали и са възстановили авсолютно всичко, което може да се възстанови.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

В Русе са златни... изкарват ги като от завода... а на 179 няма ли снимка? :D По принцип ако има части, пари и достатъчно персонал срокът (нормално) за СР на лок е 3 месеца. 8) :)
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

На 11.09.09г. от ПР е излязал 44.139 с поядисана ходова част и покривно оборудване.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Колега, спомни си пак какво точно си видял, защото лок 44 139.4 според данните, които аз имам от шаблона му той на 11.09.2007 г. е изписан от ПР в Р. Искаш да кажеш, че наскоро е излязъл от ГПР? Ако е така гледай за ревизия на спирачката защото по принцип в Р и ГО при ГПР не ги боядисват, в Русе запазват шаблоните с лака и предишния голям ремонт, а в ГО някой път целите ги сменяват или оставят само на лака. :)
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация