Страница 6 от 28
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 7:17 pm
от rexkos
И по-добре. Моето лично мнение е, че една прясна светлочервена боя ще й се отрази перфектно за външния вид.

Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 7:54 pm
от Nikss
И не само боята,ами и един хубав ГПР.

ремонт на 12 лок. в кончар
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:05 pm
от choveka_vlak
Уважаеми,,, хайде да не забравяме за (реномето си ) , хайде уточнете инфото... и ни го представете!!!. Бил съм се бил напил!?!?!?--- кое?- време е???.- Моля, така ли ще падаме от високо!!!.- Успех!.

Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:09 pm
от 44-134
Nikss написа:И не само боята,ами и един хубав ГПР.

БОЖЕЕЕЕ ЧЕТА И НЕ ВЯРВАМ НА УШИТЕ СИ!!!
Говорим за капитален ремонт а ти ми разправяш че освен боята щяло да трябва и едно хубаво ГПР

Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:11 pm
от Nikss
Е всичко опира до парите...Шефовете могат да кажат:Оооо не!Това е много скъпо...Дай от по-евтиното!И после защо машините са в изолация...еми ще са в изолация докато има хора които не могат да поддържат както трябва...
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:12 pm
от Nikss
44-134 написа:Nikss написа:И не само боята,ами и един хубав ГПР.

БОЖЕЕЕЕ ЧЕТА И НЕ ВЯРВАМ НА УШИТЕ СИ!!!
Говорим за капитален ремонт а ти ми разправяш че освен боята щяло да трябва и едно хубаво ГПР

Чакай сега.Капиталния ремонт на машините си е 1 на ръка.Ние заговорихме за друго...Че 1 хубава боя и 1 ГПР биха се отразили на машините добре.А иначе да видим какво ще свърши Кончар...
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:13 pm
от 44-134
Според прочетеното по-нагоре си правя извод че става дума за 44 100
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:16 pm
от Nikss
Нееее.На 44 100.6 ще се прави капитален ремонт от Кончар,а ние с Labros си говорим,че ако не беше в Кончар за капиталния ремонт биха й се отразили добре една свежа боя и един хубав ГПР.А дано капиталният ремонт от Кончар излезе качествен,че да не излезе машината още 3-тия ден изолация,че не ми се мисли...
Локомотиви серия 43, 44 и 45
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:16 pm
от choveka_vlak
Хайде успокойте се , да не оплакваме не родено бебе---! нека да илезе първия лок, да направи месец път без проблеми и тогава ще коментираме!, - Ок,!.
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:16 pm
от bdz46
И аз останах с подобно впечатление. Във всеки случай машината би трябвало да излезе нова след КР.
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:19 pm
от dido73
Аз пък разбрах , че машината е ПР. Така поне ми каза технолог в Пд хале локомотиви.
Локомотиви серия 43, 44 и 45
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 8:21 pm
от choveka_vlak
"Бързата, кучка слепи ги ражда" ,,,!!!

Публикувано на: Вто Апр 24, 2007 8:49 pm
от lok43r
dido73 написа:Аз пък разбрах , че машината е ПР. Така поне ми каза технолог в Пд хале локомотиви.
Най-после едно точно мнение.
Старото и новото оцветяване на 44/45
Публикувано на: Сря Май 02, 2007 6:32 pm
от Mario Evstatiev
Някои от вас сигурно си спомнят, че едно време добрите стари "Р"-ки бяха
ТАКИВА докато през 90-те(визирам 97-ма, 98-ма) не започнаха да ги боядисват със сегашното оцветяване, а именно
ТОВА. Чудно ми е кой и защо е променил ливерята на локомотивите, след като първоначалното оцветяване е било заводски така заложено. За плуговете нямам против, че ги пребоядисаха черно - жълти, но като цяло механиката, която беше сива, както и коша ми се вижда, че не е имало причина да се променя схемата.
Публикувано на: Сря Май 02, 2007 6:44 pm
от Nikola VS
Щото с един цвят боя е по - евтино
Предполагам, че това е новаторско решение в цел разнообразие. Може и съвсем да не е така, но мен ако питате предишните ливреи...като гледам по снимки, по ми се нравят....