Страница 6 от 17
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 2:01 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:33007 поне от 2 седмици не е в депо СФ.
Вероятно е закарана я в Калояновец, а на Брусарци. В Подуяне я нямаше в понеделника. Иначе гледам, че 33-005/006 зее отворена отвсякъде и много ме съмнява, че бързо ще я опоскат и нея.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:52 pm
от 44142
33007-008 има шансове да я видим отново на бял свят. ЕМВ-то е вкарано за полагане на силов кабелаж.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:57 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:33007-008 има шансове да я видим отново на бял свят. ЕМВ-то е вкарано за полагане на силов кабелаж.
Браво!
Човек да не повярва чак! Хубава новина, дано стегнат машинката. Все пак ще е тъпо да нямаме нито един представител на таз нелоша серия.
Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 10:22 pm
от elektrovoz46
lok45111 написа:44142 написа:33007-008 има шансове да я видим отново на бял свят. ЕМВ-то е вкарано за полагане на силов кабелаж.
Браво!
Човек да не повярва чак! Хубава новина, дано стегнат машинката. Все пак ще е тъпо да нямаме нито един представител на таз нелоша серия.
Да поработи малко и да я приготвят за музея...

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 8:04 am
от stankos
Това е кощунство ПС на по-малко от 20г. да бъде "бастисван ", а да вървят 40г. "гробници ".
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 9:04 am
от Mario Evstatiev
По - скоро да вземат да пратят другите остатъци от серия 33 в завода в Ниш, че да ги направят на машини. Тъпо е да върви 32-ра серия, която се разпада в движение, а сравнително нов подвижен състав да гние по буренаците.
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 4:23 pm
от Saruman
Това е може би най-хубавата новина в цялата тема! Стискам и палци на електричката някой ден да тръгне, че както е тръгнало скоро ще осетят много голяма липса на ЕМВ в София. Може даже да се наложи ГО да им пращат, но дано не става. Аз никога не съм виждал екземпляр от серия 33 и ще ми е интересно да видя, да снимам и да се повозя.
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 4:39 pm
от elektrovoz46
Дано,дано ако ги оправят машинките ще е много добре,а колко на брои ще възстановяват?
Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 4:42 pm
от Saruman
Повечето са със статут невъзстановяеми

.
Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 2:40 am
от dido73
lok45111 написа:Човек да не повярва чак! Хубава новина, дано стегнат машинката.
Без влакови кранмашинисти Oerlikon FVE 406 няма да тръгне.
Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 9:15 am
от Mario Evstatiev
dido73 написа:lok45111 написа:Човек да не повярва чак! Хубава новина, дано стегнат машинката.
Без влакови кранмашинисти Oerlikon FVE 406 няма да тръгне.
Кранове има, платки няма...
Последната скатана платка се качи точно на 33 007, синия кран - машинист. Хубаво е да се провери в остатъците от 33 001/2, там мисля, че крановете си седят барабар с платките.
Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 11:31 am
от dobo
Абе господа аз имам един въпрос.Приемам, че не разбирам нищо от железници и не знам кое как и защо функционира, ама защо аджеба ЕМВ на 10-12 година (поне като гледам снимката за годината на доставка) стоят, а тези ЕМВ серия 32 (дето може би са ми набор) кръстосват България ?
Публикувано на: Съб Мар 06, 2010 12:54 pm
от bdz46
Защото серия 33 са само 6 бройки, сложни, капризни, малко хора имат правоспособност за тях и още по-малко им разбират.
А серия 32 има много, има оборудване за поддържка, има части, експлоатацията и ремонта са усвоени навсякъде почти и може да им се направи капитален ремонт в почти полеви условия.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 3:00 pm
от Saruman
Как върви работата със 07/08, полага ли се силовия кажелаж?
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:41 pm
от Nikss
Saruman написа:Как върви работата със 07/08, полага ли се силовия кажелаж?
Търпение му е майката, бре младеж!