Страница 6 от 7

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 5:36 pm
от ProFoRManCe
" 1601 " ВЦ 13:35 ПО 17:29 на СОФИЯ е 15:22 15:30
" 1602 " ПО 07:00 ВЦ 10:58 на СОФИЯ е 09:13 09:18

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 5:47 pm
от 43.309
Ама вие не се разбрахте,че това разписание вече не е актуално.

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 5:49 pm
от SoAlien
43.309 написа:Ама вие не се разбрахте,че това разписание вече не е актуално.
Ами не ... аз си гледам него, не знаех, че вече не е актуално :) И от къде да видя тогава най-актуалното ?

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 5:52 pm
от 43.309
ПЛОВДИВ -- 07:00
ПАЗАРДЖИК 07:27 07:28
СЕПТЕМВРИ 07:39 07:40
ПОДУЯНЕ 09:11 09:12
СОФИЯ 09:18 09:23
ВРАЦА 11:02
много просто разписанието на сайта на БДЖ.

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 5:57 pm
от SoAlien
43.309 написа:ПЛОВДИВ -- 07:00
ПАЗАРДЖИК 07:27 07:28
СЕПТЕМВРИ 07:39 07:40
ПОДУЯНЕ 09:11 09:12
СОФИЯ 09:18 09:23
ВРАЦА 11:02
много просто разписанието на сайта на БДЖ.
И аз гледам същото ! Но виж по-нагоре, че спора ни е, че не било 09:18, а 09:13 часа на пристигане ...

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 6:01 pm
от 43.309
Варианта в 9.13 е ако 1602 се движи от Белово до Вакарел по път 1.Така беше заложено в първоначалните разработки, това вече не е актуално. Влак 1602 ще пристига в 9.18 мин.

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 6:13 pm
от SoAlien
43.309 написа:Варианта в 9.13 е ако 1602 се движи от Белово до Вакарел по път 1.Така беше заложено в първоначалните разработки, това вече не е актуално. Влак 1602 ще пристига в 9.18 мин.
За съжаление си прав.

Поне Пловдив-София УБВ-тата да бяха ги пуснали по п1 ...

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 6:15 pm
от 43.309
Има насрещно движение точно в диапазона когато са УБВ тата и това би предизвикало каша, отделно има и ТВ, закъснения итн.8602 спокойно може да се мушне по път 1 след Ксц, но ще видим неговият график още се мисли :D .

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 6:42 pm
от disell
rexkos написа:Ето някои промени в скоростите в предстоящия ГДВ:

Положителни промени:
2-ра линия:
Невша - Провадия - 100 (сега 70)
3-та линия:
Търнак - Аспарухово - 100 (сега 80)
За тези две междугария е доста съмнително да ги пуснат с посочените скорости.

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 6:51 pm
от VESO
За Добрич - Кардам пак ли не е предвидено увеличаване на скоростите? :cry: :x

Публикувано на: Съб Ное 15, 2008 7:17 pm
от rexkos
disell написа: Положителни промени:
2-ра линия:
Невша - Провадия - 100 (сега 70)
В такъв случай защо за втора поредна година пускат уж пускат Невша-Провадия до 100, като в крайна сметка скоростта си остава 70, не се правят корекции в разписанията и влаковете излино трупат 5 минути закъснение? :?
За Добрич - Кардам пак ли не е предвидено увеличаване на скоростите?
Пак си остава 40 km/h, въпреки аз лично очаквах увеличение. При сегашната скорост в участъка Дезирото се движи съвсем нормално без да блъска и друса натам насам. Според мен не е проблем влаковете, обслужвани от Дезиро, да се пуснат с 50-55 km/h, но все пак има по-висшестоящи лица от нас които трябва да опредят каква трябва да бъде скоростта там и навсякъде другаде по нашата жп мрежа.

Публикувано на: Чет Дек 25, 2008 10:03 pm
от Mario Evstatiev
Бързите влакове за/от Видин и Лом си спазват обходите по новия ГДВ. Снощи БВ 7624 вървеше дори с 1-2 мин. аванс навсякъде, като на Бо се индикира с -3, което показва, че обходите има още накъде да се пипат в положителна насока.

Публикувано на: Пет Яну 09, 2009 8:33 pm
от Labros
От известно време насам (след влизането на новия ГДВ и пускането на пътнически влакове София-Перник на 40 мин.) наблюдавам една тенденция- почти всички БВ от Перник към София закъсняват с 5 до 10 минути, заради срещи.
Иначе всички обходи и скорости се спазват стриктно по 5-та. БВ 5625 например въпреки факта, че пътува почти като ПВ, пристига с 3 до 5 мин. преди време...

Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 5:22 pm
от Nikss
В настоящия ГДВ БВ 4611 е с доста разтеглени обходи... днес например същият пристигна с ЕЛ 44102.2 на гара Чб с цели 6 минути аванс, общо взето за почти отминаващия сегашен ГДВ това беше редовна гледка. За новия ГДВ няма значителни промени в разписанието му, но пак е натегнат с няколко минути, които май пак ще си остават като аванс и влакът ще чака, за да влезе в разписанието си. :? Моля графистите да обърнат внимание и да направят нужните корекции, това са ценни минути. На БВ 4612 обходите са добре, с бърза Р-ка се спазват точно. Надявам се молбата ми да бъде чута, просто няма никакъв смисъл 7 минути влакът да стои, по новия ГДВ като смятам престоят ще е намален само с 2' (по разписание сега на Чб е 10:16-10:17, а по новия ГДВ 10:13-10:15). За всички БВ и УБВ престоите на големите гари трябва да са по 2 минути - 1 минута е абсурдно според мен да слязат 50 и да се качат примерно 60 пътници. Още повече, че са много малко влаковете с едноминутни престои и разтегнати разписания и ако престоят продължи повече от 1 минута това няма да повлияе на разписанието, но е редно обходите и спиранията/престоите на всички БВ/УБВ да бъдат прегледани. Смятам, че доста минути ще бъдат изцедени. Доста влакове са разтегнати в този ГДВ (и не само БВ и УБВ, дори и ПВ). В новия определено има подобрения, но още има какво да се желае откъм обходи и спирания/престои. Ще се нагърбя с нелеката задача през м. Декември когато новият ГДВ бъде приет да направя пред вас моите разсъждения за повечето влакове по жп мрежата.

Публикувано на: Съб Окт 17, 2009 10:31 pm
от 46 242
-6 и то с лок до 100....