Мнения: 144
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 10:43 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
В такъв случай защо за втора поредна година пускат уж пускат Невша-Провадия до 100, като в крайна сметка скоростта си остава 70, не се правят корекции в разписанията и влаковете излино трупат 5 минути закъснение?disell написа: Положителни промени:
2-ра линия:
Невша - Провадия - 100 (сега 70)

Пак си остава 40 km/h, въпреки аз лично очаквах увеличение. При сегашната скорост в участъка Дезирото се движи съвсем нормално без да блъска и друса натам насам. Според мен не е проблем влаковете, обслужвани от Дезиро, да се пуснат с 50-55 km/h, но все пак има по-висшестоящи лица от нас които трябва да опредят каква трябва да бъде скоростта там и навсякъде другаде по нашата жп мрежа.За Добрич - Кардам пак ли не е предвидено увеличаване на скоростите?

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
От известно време насам (след влизането на новия ГДВ и пускането на пътнически влакове София-Перник на 40 мин.) наблюдавам една тенденция- почти всички БВ от Перник към София закъсняват с 5 до 10 минути, заради срещи.
Иначе всички обходи и скорости се спазват стриктно по 5-та. БВ 5625 например въпреки факта, че пътува почти като ПВ, пристига с 3 до 5 мин. преди време...
Иначе всички обходи и скорости се спазват стриктно по 5-та. БВ 5625 например въпреки факта, че пътува почти като ПВ, пристига с 3 до 5 мин. преди време...

В настоящия ГДВ БВ 4611 е с доста разтеглени обходи... днес например същият пристигна с ЕЛ 44102.2 на гара Чб с цели 6 минути аванс, общо взето за почти отминаващия сегашен ГДВ това беше редовна гледка. За новия ГДВ няма значителни промени в разписанието му, но пак е натегнат с няколко минути, които май пак ще си остават като аванс и влакът ще чака, за да влезе в разписанието си.
Моля графистите да обърнат внимание и да направят нужните корекции, това са ценни минути. На БВ 4612 обходите са добре, с бърза Р-ка се спазват точно. Надявам се молбата ми да бъде чута, просто няма никакъв смисъл 7 минути влакът да стои, по новия ГДВ като смятам престоят ще е намален само с 2' (по разписание сега на Чб е 10:16-10:17, а по новия ГДВ 10:13-10:15). За всички БВ и УБВ престоите на големите гари трябва да са по 2 минути - 1 минута е абсурдно според мен да слязат 50 и да се качат примерно 60 пътници. Още повече, че са много малко влаковете с едноминутни престои и разтегнати разписания и ако престоят продължи повече от 1 минута това няма да повлияе на разписанието, но е редно обходите и спиранията/престоите на всички БВ/УБВ да бъдат прегледани. Смятам, че доста минути ще бъдат изцедени. Доста влакове са разтегнати в този ГДВ (и не само БВ и УБВ, дори и ПВ). В новия определено има подобрения, но още има какво да се желае откъм обходи и спирания/престои. Ще се нагърбя с нелеката задача през м. Декември когато новият ГДВ бъде приет да направя пред вас моите разсъждения за повечето влакове по жп мрежата.


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори