Страница 6 от 16
Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 12:47 pm
от Asareletz
lok45111 написа:Florian написа:Ха, Марио, те много добре знаят това, защото има(х)ме договор с тях за ТП и сервизно обслужване
Просто гледат, ако може, така, безплатничко нещо, ей така НИИТ да дойдат и да подарят сертификата на неизправния им локомотив
Предвид тяхното натоварване, не е изгодно да наемат локомотив...
Ясна работа, Цецо,
аз гледах да им предложа най - разумния и оптимален вариант

Тяхна си е работата вече какво ще правят. Като няма кой да им даде даром машина, пак ще клекнат.
Драги ми, Florian,
ти не можеш да знаеш какво искаме ние - безплатно, или не, да получим сертификат за "неизправния" ни локомотив. Явно не си много в течение, тъй като щеше да знаеш, че и в момента имаме договор и "Експрес сервиз" Русе ни поддържа локомотива. Да разбирам ли твоето изказване като критика към качеството на ремонта, който ни извършва фирмата?
Въпросът ми беше по скоро как процедират другите индустриални предприятия със собствените си локомотиви - проблема може да се реши, като не излизаме на "ж.п. инфраструктура - публична държавна собственост в района на гарите, за извършване на маневрена дейност от локомотиви, собственост на дружествата". Просто си плащаме на БДЖ ЕАД по ЕТПТ за подаване на вагоните в нашия индустриален клон и нашия локомотив не излиза на гара Панагюрище. Нямаме амбиции да ползваме инфраструктурата за други цели. Но ми се искаше, ако имам достатъчно информация, все пак да се сертифицираме.
Благодаря за съвета все пак на lok45111.
Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 12:50 pm
от Mario Evstatiev
По - скоро потърсете услугите на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" ООД за да ви подготвят локомотива се сертифициране и да го сертифицират. Другото вече ще е въпрос на допълнително уреждане.
Ще трябва да плащате и инфраструктурни такси, когато излизате обаче

Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 1:03 pm
от Asareletz
lok45111, ние и сега си плащаме за всяко излизане на локомотива извън нашия клон - става дума за разстояние под 1км. НК ЖИ явно си затваря очите за липсата на сертификат, защото си прибира таксите. Ако се откажем да излизаме извън нашия клон ще си плащаме пак, но вече на друг.
За обема на товарите, който експедираме по ж.п., дори и при успешно сертифициране на локомотива от първия път (без несъответствия при проверката и необходимост от повторна проверка след отстраняването им), без да се калкулират разходите по проверки на локомотива на работна площадка, на републиканската ж.п. мрежа и за придвижване на вагон-лабораторията до Панагюрище, които не са твърдо определени в проекто-договора, а се фактурират по фактическа стойност (които нямам представа от какъв порядък са), като предвиждам 8-10 хил. лв. за ремонти преди сертифицирането, възстановяване на разходите по получаването на сертификат ще се получи не по-рано от шестата година. Много съм ниско в йерархията на предприятието, за да вземам решения. Целта е да предложа на ръководството решение, което да е нормативно издържано и икономически обосновано. Все пак няма да правим инвестиция със срок на откупуване 20 години. За това се опитвам да проуча опита на предприятия в сходна ситуация.
Публикувано на: Чет Мар 11, 2010 1:23 pm
от Иван Иванов
За да мините по тънко има една вратичка , като при лицензирането посочите , че му предстои в близко бъдеще бракуване. Ще се ползува в по кратък срок. Прочетете малко малко повече- примерно за въздушните резервуари и 40 год. срок на годност.
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 10:09 pm
от Railroader
55
Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 10:19 pm
от shotik
Сервиз като е , не е ли срамота с тези вързани конци на колонката да уплътняват стъклото да не дрънчи ?

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 10:33 pm
от driver
тва животно създава хиляди проблеми
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 12:12 am
от VESO
Значи да считаме ли , че машината вече не работи за БЖК?
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:46 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Значи да считаме ли , че машината вече не работи за БЖК?
Тя машината си е на "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ" и работи за този, който я вземе под наем.
Що се касае до прозорците, не мисля, че това може да се оправи, просто 55-та серия са си куцо остъклени. Виж например немската 212, ако вземем там стъклото, което се отваря е хванато в здрав алуминиев пакет и има доста сериозно гумено уплътнение. При 55-та серия, стъклото няма уплътнетие.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 2:22 pm
от Railroader
Абе хора, извинявайте много, моите уважения към вас, ама вие само кусури ли знаете да търсите, бе?!...

Що се отнася до състоянието на локомотива, аз лично не съм запознат, но недейте да държите сметка само на
Експрес сервиз. Ако и в
БЖК са го експлоатирали неблагоразумно, после машината създавала проблеми...

И не на последно място, на колко години са тези локомотиви, а?!...
Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 12:02 am
от Mario Evstatiev
Railroader написа:Абе хора, извинявайте много, моите уважения към вас, ама вие само кусури ли знаете да търсите, бе?!...

Що се отнася до състоянието на локомотива, аз лично не съм запознат, но недейте да държите сметка само на
Експрес сервиз. Ако и в
БЖК са го експлоатирали неблагоразумно, после машината създавала проблеми...

И не на последно място, на колко години са тези локомотиви, а?!...
Аз да съм търсил кусурив в Експрес сервиза?!
За мен 55-та серия винаги са си били първото отмъщение на Чаушеску...
Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 10:50 am
от Florian
Всъщност, Марио, е добре компонована машина - като цялостна архитектура и замисъл...
НО... румънците са си оставили ръцете, няма две еднакви машини, много глупави и сложни дребни детайли, изпълнение под всякаква критика, ако са произведени 5 000 бройки, сигурно има 4500 различни машини.
Общо взето, не е трябвало да е румънска машината, иначе става

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 10:52 am
от Mario Evstatiev
Florian написа:Всъщност, Марио, е добре компонована машина - като цялостна архитектура и замисъл...
НО... румънците са си оставили ръцете, няма две еднакви машини, много глупави и сложни дребни детайли, изпълнение под всякаква критика, ако са произведени 5 000 бройки, сигурно има 4500 различни машини.
Общо взето, не е трябвало да е румънска машината, иначе става

Аз съм си патил с части от една на друга машина, които тотално не пасват. На 55 007 сменяхме ГВР поради изтекъл 40 годишен срок и взехме от друга машина, като се оказа, че отворите за захващане на петите на ГВР не съвпадат никак или ако го сложиш поне на два болта, бяга от тръбите.
Публикувано на: Чет Апр 01, 2010 8:48 pm
от VESO
Днес засякох локомотив от серията , собственост на ТЕЦ "Перник". Машината е с номер 55173-9 и е в движение.Ето една нейна
снимка.
Между другото , ето актуални снимки на
55056-6 ,
55057-4 и
55206-7.
Публикувано на: Пет Апр 02, 2010 10:05 pm
от NiGhtPiSH
55-240 е в АЕЦ "Белене" със стар номер.
