Страница 6 от 6

TGV

Публикувано на: Чет Апр 05, 2007 5:50 am
от choveka_vlak
А обърнахте ли внимание на макар и в крадце, на две съобщени подробности!. " Напрежението в контактната мрежа бе вдигнато на 31kV и мощноста на двата електровоза е 25000кс". Според мен, не маловажни подробности, а любопитни!. :)

Публикувано на: Съб Апр 07, 2007 7:28 am
от rexkos
Живот и здраве рано или късно TGV-то ще чукне и 600. :D

Публикувано на: Съб Апр 07, 2007 12:18 pm
от Nikss
Че ще ги чукне-ще ги чукне-гледал съм как святка пантографа като се движеше с около 560 км/ч, а вече официално е съобщено, че новият рекорд е 574,8 км/ч. След още около 1 година може да се направят опити да се подобри този рекорд, но трябва всичко да се следи-състояние на железния път, пантографите, напрежението в контактната мрежа и някой да не бъде сгазен случайно. Все пак след време когато ние може да не сме живи може да пуснат да се движи с хора със 500 км/ч въпреки,че сега максималната скорост за превоз на пътници е 320 км/ч. Все пак тва е влак-стрела. Ако мине звуковата бариера по скорост ще бъде постижение.

Публикувано на: Съб Апр 07, 2007 12:41 pm
от bdz46
За да мине звуковата бариера трябма да вдигне към 1500-2000км/ч. Това и на теория май не е възможно по железен път. Доколкото знам при тестовете през последните месеци са вдигали 600, но това не е официално и не може да бъде зачетено като рекорд. Надявам се още сега да пробват да подобрят рекорда, докато железния път е пригоден за подобни тестове. Преди пускане в редовна експлоатация на линията, пътя ще бъде възстановен с нормалните параметри.

Публикувано на: Съб Апр 07, 2007 12:53 pm
от polval
bdz46 написа:...Надявам се още сега да пробват да подобрят рекорда, докато железния път е пригоден за подобни тестове......
Мисля че и аз чувах подобен коментар още на пресс конференцията че след късо време (ставаше дума за една или две седмици) ще се опитат да достигнат 600 км.

Поздрави
Тино

Публикувано на: Съб Апр 07, 2007 1:33 pm
от Labros
С това темпо на провеждане на изпитанията,съвсем скоро може и да бъдат достигнати 600 км/ч.
А по въпроса с въвеждането в редовна експлатация на влакове,движещи се с 400-500 км/ч,си мисля,че ще мине време.Трябва да се направят още проби и доста на брой тестове за безопастност при такива скорости.

TGV

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 6:45 pm
от spand
Поздравления за Alstom и хората допринесли за постигането на този нов световен рекорд, не знам кога ще е следващия но като погледнем назад във времето предишния от 515,3 км/ч бе поставен на 18 Май 1990 година. Това е наистина удивително постижение за сухопътен транспорт с такава голяма маса с техника в сериино производство, понеже са постигани и по-високи скорости но с някакви специално проектирани и изработени автомобили движещи се в големи пустини. Не знам какво вещае бъдещето за релсовия ЖП транспорт, но влаковете Maglev също не са за подценяване. Някои от вас не ги признават за влакове но аз мисля че това не е вярно. Все едно да кажем че GSM-а не е телефон защото няма жици - просто това е бъдещето и както всяко нещо така и влаковете трябва да се развиват и променят макар и да приемат доста различен облик от това което сме свикнали да виждаме.

Публикувано на: Чет Фев 07, 2008 12:53 am
от 43.309
Алстом получава масови поръчки от целия свят за доставка на високоскоростни влакове ново поколение AGV (automotrice a tres grande vitesse (мотриса за много висока търговска скорост -360км/ч).
Италианския оператор NVT поръча 25 мотриси на стойност 650 милиона евро,които ще се движат по новоизградените скоростни трасета в Италия през 2011г.
Дойче Бан също се кани да поръча 15 броя мотриси АGV.

Чуждите железници

Публикувано на: Чет Фев 07, 2008 11:07 am
от choveka_vlak
Медиите които се занимават с жп-транспорт вече официално съобщават за поръчки на новите влакове които реално ще се движат с 360км/ч. Първи са Италианците поръчали тези влакове. Новината съобщи и BAHN-TV. Ето и снимка на опитния образец. Изображение

Публикувано на: Чет Фев 07, 2008 11:38 am
от 46 242
DB купава влакове от Alstom, това е безпрецедентно! Но има и нещо ощо по-любопитно. Тази мотриса интересува и ....Air France, директния ù конкурент. Въздушнатa компания замисля да замени някои полети на къси и средни разстояние с болида.Естествено под наем.
Освен скоростта на електричката, други две предимства са голямия ù капацитет-до 900 души в две куплирани, и доста по-ниския разход на енергия.