

Глобален модератор
А обърнахте ли внимание на макар и в крадце, на две съобщени подробности!. " Напрежението в контактната мрежа бе вдигнато на 31kV и мощноста на двата електровоза е 25000кс". Според мен, не маловажни подробности, а любопитни!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Че ще ги чукне-ще ги чукне-гледал съм как святка пантографа като се движеше с около 560 км/ч, а вече официално е съобщено, че новият рекорд е 574,8 км/ч. След още около 1 година може да се направят опити да се подобри този рекорд, но трябва всичко да се следи-състояние на железния път, пантографите, напрежението в контактната мрежа и някой да не бъде сгазен случайно. Все пак след време когато ние може да не сме живи може да пуснат да се движи с хора със 500 км/ч въпреки,че сега максималната скорост за превоз на пътници е 320 км/ч. Все пак тва е влак-стрела. Ако мине звуковата бариера по скорост ще бъде постижение.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:53 am, променено общо 1 път.
За да мине звуковата бариера трябма да вдигне към 1500-2000км/ч. Това и на теория май не е възможно по железен път. Доколкото знам при тестовете през последните месеци са вдигали 600, но това не е официално и не може да бъде зачетено като рекорд. Надявам се още сега да пробват да подобрят рекорда, докато железния път е пригоден за подобни тестове. Преди пускане в редовна експлоатация на линията, пътя ще бъде възстановен с нормалните параметри.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Поздравления за Alstom и хората допринесли за постигането на този нов световен рекорд, не знам кога ще е следващия но като погледнем назад във времето предишния от 515,3 км/ч бе поставен на 18 Май 1990 година. Това е наистина удивително постижение за сухопътен транспорт с такава голяма маса с техника в сериино производство, понеже са постигани и по-високи скорости но с някакви специално проектирани и изработени автомобили движещи се в големи пустини. Не знам какво вещае бъдещето за релсовия ЖП транспорт, но влаковете Maglev също не са за подценяване. Някои от вас не ги признават за влакове но аз мисля че това не е вярно. Все едно да кажем че GSM-а не е телефон защото няма жици - просто това е бъдещето и както всяко нещо така и влаковете трябва да се развиват и променят макар и да приемат доста различен облик от това което сме свикнали да виждаме.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Алстом получава масови поръчки от целия свят за доставка на високоскоростни влакове ново поколение AGV (automotrice a tres grande vitesse (мотриса за много висока търговска скорост -360км/ч).
Италианския оператор NVT поръча 25 мотриси на стойност 650 милиона евро,които ще се движат по новоизградените скоростни трасета в Италия през 2011г.
Дойче Бан също се кани да поръча 15 броя мотриси АGV.
Италианския оператор NVT поръча 25 мотриси на стойност 650 милиона евро,които ще се движат по новоизградените скоростни трасета в Италия през 2011г.
Дойче Бан също се кани да поръча 15 броя мотриси АGV.

Глобален модератор
Медиите които се занимават с жп-транспорт вече официално съобщават за поръчки на новите влакове които реално ще се движат с 360км/ч. Първи са Италианците поръчали тези влакове. Новината съобщи и BAHN-TV. Ето и снимка на опитния образец. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
DB купава влакове от Alstom, това е безпрецедентно! Но има и нещо ощо по-любопитно. Тази мотриса интересува и ....Air France, директния ù конкурент. Въздушнатa компания замисля да замени някои полети на къси и средни разстояние с болида.Естествено под наем.
Освен скоростта на електричката, други две предимства са голямия ù капацитет-до 900 души в две куплирани, и доста по-ниския разход на енергия.
Освен скоростта на електричката, други две предимства са голямия ù капацитет-до 900 души в две куплирани, и доста по-ниския разход на енергия.
Информация
Модератори