Страница 50 от 59

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:50 pm
от VESO
211 не ускоряваше ли най - бързо?

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:51 pm
от 43.309
Малко дъждец да капне, и от 01.23 по-бавно ще ускори.

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:56 pm
от n0_aLoNe
Ааа, ти не видя ли онзи ден 01.23, как ускори като се сече от влака на централна гара? :)

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:56 pm
от Тената
VESO написа:211 не ускоряваше ли най - бързо?

Не, най добра е 46 125 :D

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 9:28 pm
от gu6terov
43.309 написа:Малко дъждец да капне, и от 01.23 по-бавно ще ускори.
Е то малко дъждец е по-гадно от силен дъжд.

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 10:29 pm
от 46 242
При почти еднакъв състав, 211 води 238 с 30сек в По-Ог. И двете на максимално ускорение. За цялото Бс-Сф сигурно ще спечели 3/4 мин.

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 8:49 am
от Nikss
Дъждец, ама нали имат пясъчни тръби? Те за украса ли седят? :D :lol:

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 9:08 am
от Тената
Nikss написа:Дъждец, ама нали имат пясъчни тръби? Те за украса ли седят? :D :lol:

Ами Ники, на повечето машини ДА !!! :D

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 10:30 am
от 07
tenata написа:32+4; 40+3; 15+2; 24+2; 16+2 газ до дупка, пак колкото дигне.........
24+2 - коя машина е с 24 позиции на контролера?

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 10:37 am
от bdz46
07 написа:24+2 - коя машина е с 24 позиции на контролера?
06
Nikss написа:Дъждец, ама нали имат пясъчни тръби? Те за украса ли седят? :D :lol:
На пловдивските - да. На Софийските - по-често да (не се зареждат редовно). На ГО - не.
На 46 200 дори заредени само за украса стават.

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 10:58 am
от 07
bdz46 написа: На 46 200 дори заредени само за украса стават.
Не уцелват къде да хвърлят ли?

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 11:07 am
от bdz46
Малкото, което излиза, хвърчи във всички други посоки, но не и върху релсите.
Всъщност "тръбите" са обикновен срязан маркуч с една скоба, която уж го насочва някъде в пространството.
В пясъчните бункери тръбите започват с фуния в горния край на бункера и се разчита на една дюза да раздуха пясъка и част от него по случайност да попадне във фунията.

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 11:51 am
от 07
bdz46 написа:Малкото, което излиза, хвърчи във всички други посоки, но не и върху релсите.
Всъщност "тръбите" са обикновен срязан маркуч с една скоба, която уж го насочва някъде в пространството.
В пясъчните бункери тръбите започват с фуния в горния край на бункера и се разчита на една дюза да раздуха пясъка и част от него по случайност да попадне във фунията.
То по добре да бяха сложили сандък в кабината и бригадата да мятат с лопати....

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 4:35 pm
от gonzo8611
8672 с 46-012 и бистро след лок. От Зимница на време, въпреки че спря за да изчака среща с 8613 (45-187) който беше +16'

Публикувано на: Нед Апр 10, 2011 4:46 pm
от 43.309
8612 минута преди време. :P