Страница 48 от 54

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:29 pm
от KRAKOMOBILA
Според мен ако се предприема модернизация (макари и частична) на локомотивите от серията най-добрият вариант е да бъдат изпратени в Крайова (Softronic) и да се извърши една качествена модернизация и подобряване не само на ел, но и на механичната част на локомотивите. Ако всичко това се изпълни както трябва - може и да станат едни прилични локомотиви за работа по товарното движение.

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:33 pm
от Mario Evstatiev
Това е най-удачния вариант, но поради финансови причини със сигурност ще се избере нещо от типа "нова кръпка на стара дреха" и ще гледаме сеири после.

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:35 pm
от 44142
Информацията за 46200 ми е стара. На ново щяли да правят списъци за деленето на лок. Слухове всякакви вървят. За частична модернизация на 460, че ще направят останалите 46200 където чакат, че кончар ще подържа маш на ТП, за чехите където са идвали и тн. За сега обаче сигурното е, че чехите не са правили офиц запитване до БДЖ за кошовете, а само са оглеждали. До няколко месеца, вероятно всичко ще излезне на яве.

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:36 pm
от Mario Evstatiev
Едно е сигурно - някой ще направи много яка далавера, от която ще лапне доста мангизи, после току-виж се оттеглил и го видим с нов превозвач...

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:46 pm
от KRAKOMOBILA
Иван е прав, че информацията се мени със всяка минута.. Кое е вярното е трудно да се отсее. Както се казва - времето ще покаже.

За Чехите едно е сигурно - имат желание да купят локомотиви тъй като както в CD Cargo така и в частните им превозвачи има голям недостиг на локомотиви. Инфото освен от слуховете в България е потвърдено и от хора от Чехия.

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:48 pm
от Mario Evstatiev
За чехите се знае, че искат да купят. Да видим обаче с 46-та каква ще я втасат трите БДЖ-та, холндинг, ПП и ТП.

Публикувано на: Сря Яну 11, 2012 9:20 am
от stankos
Предполагам , че както и да се раздели серията машините на ПП ще ги постегнат малко , а тези на ТП ще оставят на новия собственик да им " бере гаелето " и сам да решава какво ще ги прави ! Очаквам продажбата на ТП да се реализира до лятото или в най-лошия случай до ранна есен. Но нека не слагаме каруцата пред коня ! :wink:

Публикувано на: Сря Яну 11, 2012 7:23 pm
от vesko7
За Шкодите е ясно - ще хващат пътя към родината. Носи се слух, че италянките ще бъдан тарязани Божков. Като цяло гладът за локомотиви в Европа е много голям. Не знам обаче чехите дали ще се хвърлят на LE 5100. Ако гладът е толкова голям по скоро биха се хвърлили на унгарските V43 - все пак вече GANZ е част от концерна SKODA.

Публикувано на: Сря Яну 11, 2012 8:33 pm
от stani_46001
Искам да попитам нещо хората, които работят с локомотивите 46-та серия, движещи се от известно време между Горна Оряховица и Русе и Горна Оряховица и Мездра, защото ми е много интересно. Как се представя тази серия на товарните влакове по споменатите от мен трасета? По-лесно ли изкарват тежките товарачки? Само веднъж съм пътувал по линията Русе - Горна Оряховица и ми направи впечатление, че малко преди Горна има доста голямо и продължително спускане. Надявам се, че присъствието на 46-та серия по тези линии е необходимо и вече е доказало ползата и ефективността си и според мен това трябваше да се случи доста по-рано!

Публикувано на: Пет Яну 20, 2012 7:04 pm
от bdzman654
Утре по всяка вероятност лок. 46 012.1 заминава за Карнобат, вероятно ще я сложат да гние заедно с дружките си.

Публикувано на: Пет Яну 20, 2012 7:24 pm
от turboto
KRAKOMOBILA написа:Иван е прав, че информацията се мени със всяка минута.. Кое е вярното е трудно да се отсее. Както се казва - времето ще покаже.

За Чехите едно е сигурно - имат желание да купят локомотиви тъй като както в CD Cargo така и в частните им превозвачи има голям недостиг на локомотиви. Инфото освен от слуховете в България е потвърдено и от хора от Чехия.
Потвърждавам думите на Красен за чехите... информацията ми е от източник близък до правителството (клиенти са ми във фирмата в която работя:) )

Публикувано на: Вто Яну 24, 2012 5:43 pm
от Mario Evstatiev
46 012.1 ще тръгне скоро, днес и смениха трансформатора, като взеха този от 46 014.7, която от доста време пази Карнобат от вятър.

На оградата са: 46 009, 46 013, 46 016, 46 030, 46 040;

46 125.1 неуморно днес заместваше чамугата Бс - Слв - Кн, Кн - Бс. 46 045.1 пък бе забелязана пред ел. цеха на депото в Бургас.

Потвърдена е и информация, че "възкръстналите" френски оси, които се пръкнаха в Карнобат преди дни, ще отидат за машини, стоящи за колооси. Днес в депото дойдоха още от осите.

Публикувано на: Вто Яну 24, 2012 6:14 pm
от 46 242
По мои сред пазещите на оградата от вятъра са още 006, 007, 027, 037. За други спрени дараци не се сещам.

Публикувано на: Вто Яну 24, 2012 6:23 pm
от bdzman654
46 032.9 също трябва да е там, 46 013,9 също.

Публикувано на: Вто Яну 24, 2012 8:35 pm
от Nikss
Пропуснахте 022, 026 и 033. :idea: :arrow: