Страница 47 от 54
Публикувано на: Съб Дек 10, 2011 10:15 pm
от plastikat
Къде се загуби 46125?Скоро не ми се е мяркал

Публикувано на: Нед Дек 11, 2011 3:13 pm
от gonzo8611
plastikat написа:Къде се загуби 46125?Скоро не ми се е мяркал

Скоро излезе от ремонт и вече от около 10 дни си работи.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 5:16 pm
от gu6terov
Поредната глупост: 46125 вече се води товарна, а 46219 и 46243 се водят пътнически. Даже са звъняли да се карат на бургаските деломайстори защо са пуснали 46125 на 3622 при положение, че била товарна.

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 5:50 pm
от 44142
Маш още не са разделени така, че никой не може да каже на делом кои лок къде да върви.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 6:01 pm
от VESO
Кои от бургаските машини са за товарни и кои за пътнически влакове , знае ли се? Предполагам всички модернизирани 462ХХ-Х ще са за ПВ , което не е много удачно.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 6:30 pm
от 44142
Говори се, че всички 462 ще са към ПП. То хубаво но да бяха ги направили всички за 150, та да може да се движат по 1-ва с по висока скорост. За сега 219 и 243 са ограничени до 80км поради наличието на стара ос. Ако сменят тези проблемни оси пак ще се възстановят за 130.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 6:35 pm
от 44142
Обаче не се мисли грам! Решили 219 и 243 да са ПП, но са до 80км. Да вземе някои да нареди тогава да се вземат талигите от 46204, 235 и да се сложат на 219 и 243. За сега изгледите за 204 и 235 клонят към 0 да тръгнат, а двата лок са с дебели бандажи и седят.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 7:01 pm
от Mario Evstatiev
204 е гол кош на талиги

Само дето никой не си признава, че ще стане такъв скандал

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 7:33 pm
от KRAKOMOBILA
46 200 ще бъдат разделени между ПП и ТП.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 7:38 pm
от Mario Evstatiev
Красене, колегата горе ти написа ясно и на български, че 46 200 ще отидат в ПП всичките, което не ме учудва да е вярно, все пак автора на поста е доста информиран.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 7:40 pm
от KRAKOMOBILA
Незнам информацията на Ванката от кога е, но днес на събранията бе коментирано, че 46 200 ще бъдат разделени между ПП и ТП.
Също така се очаква старите 46-ти да минат КР в Кончар.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 7:52 pm
от Naskoni
С частична модернизация.

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:01 pm
от plastikat
Какво предвижда модернизацията?Мен ме съмнява ,че ще им модернизират само боята

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:07 pm
от KRAKOMOBILA
Не е уточнено - това е все още по-скоро слух (изпуснат от ръководството на ПТП). Дано все пак е истина.. и дано се справят по-добре от 46 200.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:18 pm
от Mario Evstatiev
Ако има частична модернизация на 46.0, тя вероятно ще е взаимствана от локомотивите, които работеха за БЖК - премахване на дросел - кондензаторните филтри, замяна на несигурните в работа релета с електронни блокове за управление - логики, подобряване условията на труд на машиниста - столове, пулт, климатик. Това според мен може да е модернизацията, все пак няма да откриват топлата вода, ще предпометат нещо, което е изпитано, нищо чудно да има и румънско участие, ще видим...