Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Къде се загуби 46125?Скоро не ми се е мяркал :roll:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

plastikat написа:Къде се загуби 46125?Скоро не ми се е мяркал :roll:
Скоро излезе от ремонт и вече от около 10 дни си работи.
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Поредната глупост: 46125 вече се води товарна, а 46219 и 46243 се водят пътнически. Даже са звъняли да се карат на бургаските деломайстори защо са пуснали 46125 на 3622 при положение, че била товарна. :roll:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Маш още не са разделени така, че никой не може да каже на делом кои лок къде да върви.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Кои от бургаските машини са за товарни и кои за пътнически влакове , знае ли се? Предполагам всички модернизирани 462ХХ-Х ще са за ПВ , което не е много удачно.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Говори се, че всички 462 ще са към ПП. То хубаво но да бяха ги направили всички за 150, та да може да се движат по 1-ва с по висока скорост. За сега 219 и 243 са ограничени до 80км поради наличието на стара ос. Ако сменят тези проблемни оси пак ще се възстановят за 130.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Обаче не се мисли грам! Решили 219 и 243 да са ПП, но са до 80км. Да вземе някои да нареди тогава да се вземат талигите от 46204, 235 и да се сложат на 219 и 243. За сега изгледите за 204 и 235 клонят към 0 да тръгнат, а двата лок са с дебели бандажи и седят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

204 е гол кош на талиги :lol: Само дето никой не си признава, че ще стане такъв скандал :lol:
64.19
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

46 200 ще бъдат разделени между ПП и ТП.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Красене, колегата горе ти написа ясно и на български, че 46 200 ще отидат в ПП всичките, което не ме учудва да е вярно, все пак автора на поста е доста информиран.
64.19
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Незнам информацията на Ванката от кога е, но днес на събранията бе коментирано, че 46 200 ще бъдат разделени между ПП и ТП.
Също така се очаква старите 46-ти да минат КР в Кончар.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

С частична модернизация. :)
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Какво предвижда модернизацията?Мен ме съмнява ,че ще им модернизират само боята :bigsmurf:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Не е уточнено - това е все още по-скоро слух (изпуснат от ръководството на ПТП). Дано все пак е истина.. и дано се справят по-добре от 46 200.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ако има частична модернизация на 46.0, тя вероятно ще е взаимствана от локомотивите, които работеха за БЖК - премахване на дросел - кондензаторните филтри, замяна на несигурните в работа релета с електронни блокове за управление - логики, подобряване условията на труд на машиниста - столове, пулт, климатик. Това според мен може да е модернизацията, все пак няма да откриват топлата вода, ще предпометат нещо, което е изпитано, нищо чудно да има и румънско участие, ще видим...
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация