Страница 45 от 65

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:37 pm
от 07
VESO написа:Не знам , но пробите за 160 на тези вагони минаха успешно.

А между другото освен скоростта , някой да забеляза още една очевидна разлика в надписите на вагона (той е един и същи само номерът е различен).Вгледайте се добре и ще откриете нещо интересно , на което и аз досега не съм обърнал внимание. 8)
Проби за 160 се минават със 170-175... Пробите бяха със 150......

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:39 pm
от Nikss
07 написа:
VESO написа:Не знам , но пробите за 160 на тези вагони минаха успешно.

А между другото освен скоростта , някой да забеляза още една очевидна разлика в надписите на вагона (той е един и същи само номерът е различен).Вгледайте се добре и ще откриете нещо интересно , на което и аз досега не съм обърнал внимание. 8)
Проби за 160 се минават със 170-175... Пробите бяха със 150......
Именно, а проби със 150 км/ч значат сертифициране за 140. Интересно защо на дряновските първоначално пишеше 160. :roll: Хубаво е да се запита някой работещ там да чуем дали е умишлено. :twisted:

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:40 pm
от VESO
Но тогава защо на втория дряновски вагон , след "одисеята" Церковски - Карнобат на празното място в надписа бе написана цифрата 160?

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:43 pm
от Nikss
VESO написа:Но тогава защо на втория дряновски вагон , след "одисеята" Церковски - Карнобат на празното място в надписа бе написана цифрата 160?
А защо след като първоначално пишеше 160 промениха на 140 и смениха почти изцяло номера на всеки излязъл вагон?
1. Конструктивна скорост на талигите 140 км/ч
2. Проби със 150 км/ч
При това положение 160 е в сферата на фантазиите. Да бяха сложили нови талиги, пък и за 200 да ги сертифицират ако искат. :twisted:

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:47 pm
от VESO
Новата серия е плод на нечий болен мозък.При това е грешна.Забележете , че надписите до скоростта по нищо не се отличават от сегашните 63-ки - 1500 V ~ 50 Hz , 800 A , само ел. отопление , докато за серия 44 се изискват още парно и 1000V~16 2/3Hz.

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 6:13 am
от 07
7ма цифра 3,4,5,6 съответства на 140 км/ч
8мата цифра показва отоплението но може би има някаква промяна в правилата поради все по рядкото използване на парно отопление...
Иначе 63 и 44 нямат нищо общо със 1500V~ 50Hz

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 2:33 pm
от svd90
Някой днес видял ли е Дианата ? Чух , че вече липсвал вагона 44. Вчера беше налице все още

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 4:58 pm
от VESO
Бяха два , през почивните дни наблюдавах , че е останал само един , сега не знам как е.
Логично е да изчезват , те заминават за София в подготовка за пускането им на ICE-то "Варна" "Уикенд". :lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 7:00 pm
от svd90
Малоумна работа.
Ако не си от Бургас или Варна един вид кучета те яли :D или пардон и да си от Варна и Бургас пак кучета те яли през седмицата. Бонуса е само веднъж :lol:
БДЖ страшно ме дразнят с това пазене на вагоните. Интересно какви ще са другите 3 :lol:

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 7:02 pm
от Saruman
В сайта на БДЖ пише, че двата вагона щели да бъдат пускани за сефте и имали по 58 места.

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 9:00 pm
от VESO
Saruman написа:В сайта на БДЖ пише, че двата вагона щели да бъдат пускани за сефте и имали по 58 места.
Интересно кои са тези 58 местни вагони? Септемврийските са с 60 места , а дряновските инвалидни имат 65.

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 9:12 pm
от bdz46
Днес в състава на вл. 20110 имаше един нов 44 за трасе.

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 9:48 pm
от Nikss
bdz46 написа:Днес в състава на вл. 20110 имаше един нов 44 за трасе.
Значи дряновските стават 3. Взимат временно 1 от 8691/8692 и стават по 4 вагона на всеки влак и проблемът е закърпен до летния сезон. 8)

Весо, пак ще повторя, с по 58 места са първокласните 63-ки, но не виждам как ще ги пуснат тук като споменават, че ще бъде влакът с 5 рециклата, които не е ясно от къде ще бъдат изкопани. :roll: :idea: :arrow: Те тоя път го загазиха здравата и отново не помислиха и не мислят за последствията. :twisted:

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 9:55 pm
от 07
Nikss написа:виждам как ще ги пуснат тук като споменават, че ще бъде влакът с 5 рециклата, които не е ясно от къде ще бъдат изкопани. :roll: :idea: :arrow: Те тоя път го загазиха здравата и отново не помислиха и не мислят за последствията. :twisted:
Споко, поне още месец и нещо 4 вагона ще вършат работа.....

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 10:11 pm
от VESO
Днес , сутрешната "Диана" 8640 беше с една дряновска 44-ка , последна в състава.Мисля , че 8641 е нямал и този инвалиден вагон е останал в София.