Проби за 160 се минават със 170-175... Пробите бяха със 150......VESO написа:Не знам , но пробите за 160 на тези вагони минаха успешно.
А между другото освен скоростта , някой да забеляза още една очевидна разлика в надписите на вагона (той е един и същи само номерът е различен).Вгледайте се добре и ще откриете нещо интересно , на което и аз досега не съм обърнал внимание.

Именно, а проби със 150 км/ч значат сертифициране за 140. Интересно защо на дряновските първоначално пишеше 160.07 написа:Проби за 160 се минават със 170-175... Пробите бяха със 150......VESO написа:Не знам , но пробите за 160 на тези вагони минаха успешно.
А между другото освен скоростта , някой да забеляза още една очевидна разлика в надписите на вагона (той е един и същи само номерът е различен).Вгледайте се добре и ще откриете нещо интересно , на което и аз досега не съм обърнал внимание.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

А защо след като първоначално пишеше 160 промениха на 140 и смениха почти изцяло номера на всеки излязъл вагон?VESO написа:Но тогава защо на втория дряновски вагон , след "одисеята" Церковски - Карнобат на празното място в надписа бе написана цифрата 160?
1. Конструктивна скорост на талигите 140 км/ч
2. Проби със 150 км/ч
При това положение 160 е в сферата на фантазиите. Да бяха сложили нови талиги, пък и за 200 да ги сертифицират ако искат.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Малоумна работа.
Ако не си от Бургас или Варна един вид кучета те яли
или пардон и да си от Варна и Бургас пак кучета те яли през седмицата. Бонуса е само веднъж
БДЖ страшно ме дразнят с това пазене на вагоните. Интересно какви ще са другите 3
Ако не си от Бургас или Варна един вид кучета те яли


БДЖ страшно ме дразнят с това пазене на вагоните. Интересно какви ще са другите 3

Последно промяна от svd90 на Вто Апр 27, 2010 7:05 pm, променено общо 1 път.


Значи дряновските стават 3. Взимат временно 1 от 8691/8692 и стават по 4 вагона на всеки влак и проблемът е закърпен до летния сезон.bdz46 написа:Днес в състава на вл. 20110 имаше един нов 44 за трасе.

Весо, пак ще повторя, с по 58 места са първокласните 63-ки, но не виждам как ще ги пуснат тук като споменават, че ще бъде влакът с 5 рециклата, които не е ясно от къде ще бъдат изкопани.




Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори