Страница 44 от 65

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 8:00 am
от 43.309
Не половината вече клони към 2/3.... :lol:

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 8:14 am
от 43.309
Септемврийките пак заминаха рекламация в Сп с влак 10121.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 8:44 am
от 07
43.309 написа:Септемврийките пак заминаха рекламация в Сп с влак 10121.
Още снощи да ги бяха оставили там! Ба си излагацията.......

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:28 am
от svd90
Днес се отчетох с пътуване с 44-ката в състава на Дианата. Определено са много ,много добри. Оценям ги с пълно 6 :D . Много хора качвайки се питаха дали това не е първа класа и при отговор НЕ оставаха много изненадани и ест. доволни.
Иначе към 9:15 се разминахме с някакъв влак в състава на който бяха Септемврийските вагони.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:33 am
от 43.309
Днес доколкото видях на Дианата нямаше нов вагон 44 серия. А влакът с който придвижиха септемврийските е именно 10121 и него си видял.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 6:02 pm
от svd90
Имаше имаше . Беше последния и се води ¨C¨

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 6:04 pm
от rexkos
И на 8641 днес имаше една дряновска 44 начело.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:36 pm
от Nikss
07 написа:
Saruman написа:Виновни са, че дадоха поръчката на Септември. Трябваше само на Дряново и да няма това глупаво ограничаване до 140. Заради Септемврийските, айде и Дряновските ограничени!
Ти вярваш ли че точно това е проблема.... Дадоха поръчката защото им трябват вагоните максимално бързо.... Отделно след като дряновци са толкова добри защо предните им регенерати - половината си живот го прекараха ограничени до 100?
Тук съм склонен на лют спор!
Изобщо не са прекарали половината си живот ограничени до 100. Колко км е изминал всеки един вагон от излизането от завода до сега и колко от излизането до лепването на ограничението? И колко разбирачи са човъркали където не им е работа разхлабвайки букси и размествайки други елементи от талигите, за да се получи в крайна сметка тоя бъркоч? :evil: Попътувай с дряновските 44-ки и пак ще си говорим. Пробвалите ги са дали своите оценки и са ги сравнили със сараньовските. Голяма работа, че на онез им сложили по-широки седалки и оранжеви врати. Оставили са си пръстите, тепърва се започва с рекламациите, а и онзи ден чудото стана на 8692. :twisted:

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:28 pm
от 07
Никс, спукан въздухопровод е нещо от графата "случва се", това че 2 пъти по 40-50 минути немогат да се наумуват да махнат вагона от челото и да го сложат на опашката или да го оставят в Карнобат изобщо не е проблем на ВРЗ-99
63 ките се появиха масово 2000 година по УБВ, 2005та вече бяха кастрирани, и то не поради охлабените букси, а поради "неизяснени вибрации", дето още не са изяснени...
ГО 63ките, правят най малък пробег на ден, отделно че много рядко са карани с над 100..

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:30 pm
от VESO
Бяха такива.
А сега са такива.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:45 pm
от Saruman
Да но вече номера започва със 61, тоест на интерсити. :lol:

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:46 pm
от 07
Saruman написа:Да но вече номера започва със 61, тоест на интерсити. :lol:
И серията не са 63 а 44......

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:55 pm
от VESO
Как не видяхте най - главното? :lol:
Скоростта е друга.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:57 pm
от 43.309
Веско разбери, тези талиги ако ще незнам какво да им слагат са конструктивно за 140 км/ч, така, че 160 си е било някакво изхвърляне на завода в Дряново.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:04 pm
от VESO
Не знам , но пробите за 160 на тези вагони минаха успешно.

А между другото освен скоростта , някой да забеляза още една очевидна разлика в надписите на вагона (той е един и същи само номерът е различен).Вгледайте се добре и ще откриете нещо интересно , на което и аз досега не съм обърнал внимание. 8)