Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Не половината вече клони към 2/3.... :lol:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Септемврийките пак заминаха рекламация в Сп с влак 10121.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

43.309 написа:Септемврийките пак заминаха рекламация в Сп с влак 10121.
Още снощи да ги бяха оставили там! Ба си излагацията.......
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Днес се отчетох с пътуване с 44-ката в състава на Дианата. Определено са много ,много добри. Оценям ги с пълно 6 :D . Много хора качвайки се питаха дали това не е първа класа и при отговор НЕ оставаха много изненадани и ест. доволни.
Иначе към 9:15 се разминахме с някакъв влак в състава на който бяха Септемврийските вагони.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Днес доколкото видях на Дианата нямаше нов вагон 44 серия. А влакът с който придвижиха септемврийските е именно 10121 и него си видял.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Имаше имаше . Беше последния и се води ¨C¨
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

И на 8641 днес имаше една дряновска 44 начело.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
Saruman написа:Виновни са, че дадоха поръчката на Септември. Трябваше само на Дряново и да няма това глупаво ограничаване до 140. Заради Септемврийските, айде и Дряновските ограничени!
Ти вярваш ли че точно това е проблема.... Дадоха поръчката защото им трябват вагоните максимално бързо.... Отделно след като дряновци са толкова добри защо предните им регенерати - половината си живот го прекараха ограничени до 100?
Тук съм склонен на лют спор!
Изобщо не са прекарали половината си живот ограничени до 100. Колко км е изминал всеки един вагон от излизането от завода до сега и колко от излизането до лепването на ограничението? И колко разбирачи са човъркали където не им е работа разхлабвайки букси и размествайки други елементи от талигите, за да се получи в крайна сметка тоя бъркоч? :evil: Попътувай с дряновските 44-ки и пак ще си говорим. Пробвалите ги са дали своите оценки и са ги сравнили със сараньовските. Голяма работа, че на онез им сложили по-широки седалки и оранжеви врати. Оставили са си пръстите, тепърва се започва с рекламациите, а и онзи ден чудото стана на 8692. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Никс, спукан въздухопровод е нещо от графата "случва се", това че 2 пъти по 40-50 минути немогат да се наумуват да махнат вагона от челото и да го сложат на опашката или да го оставят в Карнобат изобщо не е проблем на ВРЗ-99
63 ките се появиха масово 2000 година по УБВ, 2005та вече бяха кастрирани, и то не поради охлабените букси, а поради "неизяснени вибрации", дето още не са изяснени...
ГО 63ките, правят най малък пробег на ден, отделно че много рядко са карани с над 100..
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Бяха такива.
А сега са такива.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Да но вече номера започва със 61, тоест на интерсити. :lol:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Saruman написа:Да но вече номера започва със 61, тоест на интерсити. :lol:
И серията не са 63 а 44......
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Как не видяхте най - главното? :lol:
Скоростта е друга.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Веско разбери, тези талиги ако ще незнам какво да им слагат са конструктивно за 140 км/ч, така, че 160 си е било някакво изхвърляне на завода в Дряново.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не знам , но пробите за 160 на тези вагони минаха успешно.

А между другото освен скоростта , някой да забеляза още една очевидна разлика в надписите на вагона (той е един и същи само номерът е различен).Вгледайте се добре и ще откриете нещо интересно , на което и аз досега не съм обърнал внимание. 8)
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация