Страница 41 от 59

Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 3:40 pm
от 07
bdz46 написа:Аз съм сигурен, че не е сигурен. Но съм сигурен и че със АЛС влакът може да върви навреме по сегашното разписание.
Вярно че го направиха 6 часа..... Според тебе възможни ли са 5:30ч София Бургас, със спиране само на Карлово, Казанлък и Сливен и Vmax 130?

Публикувано на: Пет Дек 31, 2010 3:45 pm
от 46 242
Възможни са. Ако завишат ремонтираното в Макоцево-Пирдоп на максималната скорост. Чакат комисията да мине.

Публикувано на: Съб Яну 01, 2011 10:12 pm
от bdz46
8671 с 46 231:
По -6;
СЗ -1;
Бс -6

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 1:58 pm
от 46 242
С по-дебела машина и каране на пожар навсякъде, падаме на 5:35. Пра положение че скоростите с малко по-ниски от тези на ГДВ 2010.....

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 3:04 pm
от bdz46
8672 днес е с 44 076 трасе до влака и 44 198 начело.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 3:05 pm
от 46 242
Днес да очакваме ли -10 на София? Май на там вървят нещата.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 3:07 pm
от 43.309
Път 2 е по-зле, но едно -5 е реализуемо :D

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 3:11 pm
от 46 242
Ха, става интересно. Ако съумеят да ръчкат в добър синхрон, като нищо ще ударят -10. По-добре 076 да е отпред, с по-голяма дебелина е.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 3:15 pm
от bdz46
8672 се очертава с населеност към 100 % от начална гара.
Прогнозите за -10 ги оставете за друг път. 44 198 е последна стружка, а 44 076 е счупена.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 5:47 pm
от bdz46
8672 +1/+1 на Ямбол и +1/+2 на СЗ.
+4 на входния сигнал на Завой по среща със закъснелия 8613.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 7:24 pm
от svd90
Тоя 8613 няма оправия :evil: Като закъснява да го задържат още , така само забавя и останалите влаци.
Населеността как беше и от Ял. и СЗ някой успя ли да се качи изобщо

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 7:29 pm
от 43.309
Проблема е че на Пловдив и Сз му дават 2-3 минути което е нищо. Отделно още от начална гара е + поради връзки.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 11:51 pm
от bdz46
И накрая, 8672 на По +2'/+3', Сф -4'.
Населеност към 100% за сметка на 8614.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 11:55 pm
от Тената
bdz46 написа:И накрая, 8672 на По +2'/+3', Сф -4'.

Браво на майстора!!!

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 12:12 am
от svd90
Браво !

Логично е всички да предпочитат 8672 и не само защото спира на малко гари, а защото пристига в много по -нормален час - 21:30 . Ако Сл.бряг не пристигаше чазк 22.15 би бил по предпочитан.

Какъв беше съставът на влака ?