Страница 5 от 8

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 8:27 am
от Ghost
Решение за модернизация на 46 000 има, но с тези темпове и липса на пари всичко е в бъдеще време.
Колкото до "изчезващия вид" в момента се движат най-много 8 локомотива. С тенденция броят им да намалее още в съвсем кратки срокове. 8)
Всички локомотиви 46 200 без двата в Пловдив са командировани в лок. депо София. Излиза че депо Бургас ползва тези локомотиви за да си обслужва графика. Уж са командировани в лок. депо София а разходите и самите случайни ремонти се правят в Бургас. Пълна каша, като всичко останало. 8)

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 9:03 am
от Mario Evstatiev
В момента софийските 46 200 имат ли конкретен график за обвръзка или се практикува на свободен принцип разпределянето по влакове?

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 9:12 am
от Ghost
lok45111 написа:В момента софийските 46 200 имат ли конкретен график за обвръзка или се практикува на свободен принцип разпределянето по влакове?
Всичко е ден за ден според ситуацията и случайните ремонти. 8)

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 12:06 pm
от Mario Evstatiev
В момента с 46200 в София редовно се обслужва само БВ 8615 - поне до скоро беше така. Интересно е дали с новия ГДВ ще се въведе някаква систематизация на обвръзките на сините машини с оглед пълноценното им използване от депо София. Като цяло аз си мисля за следните варианти:

Лок. 1 - 2637/ИЗОЛ ВА/2602 от влак 2602 влиза за ЕП и остава за 2637, Нпом Ву - Рн или 8627
Лок. 2 - 2613/ИЗОЛ СЛ/2636 от влак 2636 влиза в депо за ЕП и остава за Дпом Ву-Рн или за влак 2613
Лок. 3 - Дпом Ву-Рн/Нпом Ву-Рн от Дпом Ву - Рн може да се завърти за влак 2637 или 8627 при нужда
Лок. 4 - 8627/8626 от влак 8626 влиза за ЕП в депо или остава ТП/МПР. В останалите случаи зе подава за влак 2613 или 5611 при липса на локомотив
Лок. 5 - Товарно и помощно движение
Лок. 6 - РЕЗЕРВА Локомотив в ТП/МПР или СлР. При наличие на изправен замества един от горните локомотиви при нужда.

В този график могат да се включат и 44 001/2, които в момента май също са както дойде с обслужването на влакове.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 12:09 pm
от bdz46
Защо пък ще ходят по Варна? 2-ра линия си е за Р-ки, с 46 ще е тотално прахосничество.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 12:11 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Защо пък ще ходят по Варна? Варна си е за Р-ки.
Защо пък не? Освен това 2637/2636 е немалък влак и за него голяма машина ще е по - добре, отколкото да я гледаме на 1621 или 5611. Все пак това е само идея как да си оползотворим карпатските мечки. При все, че нямаме почти никакви товарни влакове, по - добре да ходят и по Варна тези машини за да правят и километри и да се облекчи труда на машинистите.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 12:17 pm
от Ghost
lok45111 написа:Интересно е дали с новия ГДВ ще се въведе някаква систематизация на обвръзките на сините машини с оглед пълноценното им използване от депо София.
"Сините машини" са 46 000 които в София нямат кураж да експлоатират.
"Жълтите машини" 46 200 ако са здрави - варианти много. Да не забравяме, че почти всички са с изолирана "двумоторка" и не стават за товарно движение.8)

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 12:23 pm
от Mario Evstatiev
Да, колега. Моя е грешката.

Що се касае до 46-000/100, аз смятам, че в 90% от случаите са много по - надеждни за возене на влак от 46 200/жълтите машини/.

Последните/жълтите/ в Сф половината май вече са на по 4 ТД :lol: Причината е ясна - датчици на буксовката, които струват сума пари, пък "Кончар" се дърпа за признаване на рекламации, впрочем, то за всички рекламации "Кончар" все гледа да изкара виновна експлоатацията, която пак в над 99% от случаите няма никаква вина за калпавите възли, вложени при модернизацията.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 4:46 pm
от lok43r
46 не стават за Варна. Като се строши по Плевен, Горна, Попово или Каспичан какво ще я правят?

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 7:23 pm
от Mario Evstatiev
lok43r написа:46 не стават за Варна. Като се строши по Плевен, Горна, Попово или Каспичан какво ще я правят?
И този момент го има, но след като депо София разполага с единици от тази серия, редно е да се организира пълноценното им използване в графика за съответното депо.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 8:34 pm
от Labros
Ако няма влакове за тях, да ги върнат на Бс.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 8:43 pm
от bdz46
Човек като ви чете идеите ще рече, че депо Сф се е задръстило с машини и се чудите къде да ги пратите, че да не стоят без работа.
Основния смисъл от работата на серия 46 е пестене на червени помощни машини, защото се дефицитни. Като захвърчат сините по бързи влакове и вертушките трябва да тръгнат с по две червени, което е меко казано безумно при наличие на машини за товарни влакове с доста по-голяма норма.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 8:48 pm
от Mario Evstatiev
Въпреки това не един и два са случаите, когато 46 200 хвърчи на 5611, а две червени машини млатят на вертушка. Освен това има и други парадокси с използването на 46 200 в София. Например за чии ги пускат да обслужват ПВ с един - два вагона. И то не веднъж. След като е обслужила товарен влак, не би ли могло да върне също такъв место нерентабилен едновагонен "влак" по 6-та линия.

Публикувано на: Пет Сеп 25, 2009 8:53 pm
от bdz46
Не са един и два случаите и за Варна да ходи 46 200, но това е защото такава машина е имало и товарачките са малко.

Публикувано на: Съб Ное 14, 2009 9:10 am
от Mario Evstatiev
46 235.8 на Екипировката в депо София:

Изображение