Страница 5 от 28

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 2:07 pm
от VESO
Разписанието по 5-та за периода 1999 / 2000.

София - Кулата.

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение

Кулата - София.

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 2:52 pm
от Nikss
Едно време бързите не са спирали между Клт и Гнт, а сега спират... :x сбъркана работа... освен това и на още една шепа ненужни гари и спирки. 5620 обаче е бил прекалено рано от Клт. В моята КР първият влак от Клт е 462 - на 04:40. Според мен трябва така да се разпределят 3-те БВ за деня между Клт и Сф, че единия да е сутрин, другия към обяд и третия привечер - 5620 да тръгва около 06:00 от Клт, 5622 към 11:00, 5624 към 17:00.
Интересно, че тогава 521/524 са били Сф-Бгг-Сф. :D 5620 в момента така или иначе е пътнически (само дето хората дават повече пари, а не получават нищо), направо да си пуснат отделен и да си се води според категорията, а не 5620 да го досъсипват. Има си начини за всичко. 5621 и 5611 сега са добре като час на тръгване, 5623 и 5625 имат нужда от корекции в часовете на тръгвания и спиранията. Както се каза по-горе трябва вдигане на скоростите по цялата линия до достигане на проектни, пък тогава да му мислим за разписанията на влаковете. :?

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 3:03 pm
от Naskoni
Браво, Весо! :)

Припомних си доста неща. Това разписание е със заложен прозорец заради електрификацията. Вижте колко влакове са до/от Благоевград. Сутрешния ПВ от Кулата е дръпнат по-рано, иначе беше към 9:00 часа. 5(6)24 и 5(0)132 тръгват от Благоевград.

Така че, за по-добра представа ни трябва по-старо разписание.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 5:58 pm
от VESO
Най - ранното разписание , което имам е от 1995 / 1996. То устройва ли ви? :wink:

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 6:44 pm
от VESO
Пускай го!

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 6:51 pm
от Labros
Ще е интересно да го видим, защото тогава влаковете по 5-та са с ДЛ.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 9:28 pm
от Nikss
Весо, за сравнение може и ти да пуснеш каквото имаш за 1995/1996, 1996/1997 и 1997/1998. :) Ако не те затруднява де.

Публикувано на: Вто Ное 03, 2009 11:27 pm
от VESO
Графика от 1995 / 1996.

София - Кулата.
http://www.foto.bg/data/3731/PB0300011.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PB0300021.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PB0300031.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PB0300041.JPG

Кулата - София.
http://www.foto.bg/data/3731/PB03000511.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PB03000611.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PB03000711.JPG
http://www.foto.bg/data/3731/PB03000811.JPG

ПВ взема Перник - София за 47 минути.

А някъде трябва да изнамеря разписанието на друг ПВ , който от София до Перник не спира на Драгичево , Даскалово и ТЕЦ "Република" , като пътува 38 минути.Имам го на лист от съкратено разписание и няма как да го сканирам , но то е следното: София - 9:00 , Зах. фабрика - 9:05 , Г. Баня - 9:12 , Владая - 9:20 , Метал - 9:29 , Перник - 9:38.

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 9:24 am
от stankos
Този график ми се струва доста по-удачен от сега действащия !

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 9:52 am
от Labros
Горе-долу тогава с дизеловата тяга, се доближава до сега с електрическата. Интересно ще е някой ако има и КР да сравним тогавашните скорости със сегашните.

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 12:48 pm
от Naskoni
ГДВ 1997 е доста добър.
Както виждате, има 1 чифт БВ до Сандански, който се движи по допълнително разпореждане, каквото и да значи това. :)
Също и 1 БВ до Петрич в петък и от Петрич в неделя. Веднага става ясно, че е заради тълпите ученици и студенти. :)
Така наречения ИС 50/51 до Солун е бащата на сегашните 36х, но забележете - вози пътници вътрешно съобщение. :evil:
Тогава нямаше 463/2, които май се появиха заради бомбардировките над Сърбия.
Има да си мечтаем за такъв ГДВ - БВ са наистина бързи, ПВ са достатъчно и имат връзки в Дупница, не като сега. :evil:

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 3:39 pm
от VESO
Точно този ИС го помня в едно от следващите разписания - първите два вагона след локомотива бяха гръцки - зелен и синьобял - второкласни , седящи , които нямаха никакви табели за дестинацията , а след тях още 6 наши вагона.Влакът се водеше София - Кулата , но след пристигането в крайната гара , 07-00-цата се откачаше с първите два вагона , прегарираше ги на съседния коловоз , след което се връщаше и закачаше композицията (тогава от 6 вагона два бяха до Кулата и 4 за Петрич).След половин час идваше гръцкия дизел и закачаше двата вагона , на които поставяха табели. Спомням си , че на единия (зеления) като крайна дестинация беше посочена ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ , a на другия (синьобелия) - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ.Врътката беше следната - след потегляне от Кулата , влакът стигаше до ΣΤΡΥΜΩΝΑΣ и там ставаше следното - на гарата чакаше някакъв местен влак и синьобелият вагон бе прикачван към него. Зеленият си оставаше на един от коловозите и към него бяха прикачвани още 3 - 4 вагона (с първокласен) , след което си заминаваше за ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. След няколко часа за ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ потегляше и местният влак със синьобелия вагон , дошъл от София.Ето разписанието за по - добра нагледност.

Изображение

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 3:46 pm
от Naskoni
Браво Весо, цяла енциклопедия можеш да напишеш. Аз много неща съм забравил от онези години. Добре, че пазиш старите разписания. Нека обаче се постараем, който може да намери стари КР, защото в тях има много повече информация.

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 3:49 pm
от VESO
А забеляза ли номерата на влаковете от Кулата до ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ и обратно - 360 и 361. :lol:

Публикувано на: Сря Ное 04, 2009 5:50 pm
от Labros
Забелязвам и нещо интересно в ΟΣΕ: ІС 57 влака за Θεσσαλονικη- Αθηνα е взимал разстоянието (тогава) за 6:15 мин. Сега ІС 55 го взима за 5:04 мин. МБВ 363/505 (защото в Гърция е БВ) го взима за 6:39 мин.