Страница 5 от 5

Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 10:05 am
от 44-134
Както каза Тодор има много други машини които не се нуждаят от по-малко работа и пари за да тръгнат. 14.25 беше избрана за възстановяване тъй като беше седяла в хале, беше най-скорошно палената машина (93-та година) и е на малко километри от заводски ремонт. Проблема дойде от там, че машината седя много дълго време в депо Сз на открито действайки и всички метерологични фактори. За това са изгнили нитовете по котела, за това са изгнили и анкерните болтове и пещта е пропаднала. Както също каза Тодор машини като нашата 14-та серия BR50 в цял свят с лопата да ги ринеш. Много по-интересни са машини като 03.12, 46-тите, че дори и 36.10 която седи във варна като излезла от завод. За това не е целесъобразно в момента да се отклоняват повече пари за 14.25 от колкото за горненската или варненската машини.

Публикувано на: Вто Окт 20, 2009 6:39 am
от Mario Evstatiev
Тук вече се съгласявам с Кольо при положение, че има по - интересни машини. Иначе 14-25 си личеше, че е пазена. Дори в будката си стоеше и скоростомера.

Публикувано на: Вто Окт 20, 2009 11:37 am
от Labros
Нека първо да се ремонтира тая машина, която иска най-малко пари и работа, пък след това да и някоя друга.