Страница 5 от 23

Публикувано на: Съб Юни 30, 2007 12:57 am
от 07
44-134 написа:Днес поразпитах малко и ми казаха че мотрисите задължително трябва да работят и двата ДД като само единия може да тегли но и двата трябва да работят също така критичната температура за ДД на сименсите е 102 градуса което е доста висока температура за ДВГ. нормалната температура на работа е 86-87 градуса което за дизел е нормално но при температура от 120 градуса смятам че двигателят би блокирал
Това че работната температура на охлаждащата течност на ДВГ трябва да е 86-87 градуса по целзий е остаряло схващане донякъде е вярно за двигатели с охладителна система открит тип (свързана с атмосферата) работеща с вода (такива са автомобилните двигатели на 99% от соц. возилата и този въпрос е присъствал някога в листовките на КАТ)! При двигатели с закрит тип охладителна система ( там връзката с околната среда се осъществява със специален клапан) нормалната работна температура може да надхвърли 100 градуса ( зависи от характеристиките на охлаждащата течност и от работното налягане на системата)
Проблемът на дезирото може и да е заради ниските скорости - топлообменниците (радиаторите) не се обдухват достатъчно (Преди 30 години е имало подобни проблеми с камионите VOLVO на СО МАТ)! Двигател който е достигнал температура на охл. течност 120 градуса по Целзии не би блокирал (освен ако не е работил дълго под товар при тези условия) Но бързото му охлаждане чрез поливане със студена вода гарантира почти 100% бракуването му!

Публикувано на: Съб Юни 30, 2007 7:22 am
от 44-134
аз гарантирам че дезирата работят на 87 градуса а относно блокирането какъвто и да е двигателя при такава висока температура и след това да угасне той повишава температурата си още и не му мърда основния ремонт

Публикувано на: Съб Юни 30, 2007 7:40 am
от 07
За дезирото - не споря.... Другото е за друга тема...
Искам да питам: Топлообменниците на охл. система обдухват ли се от насрещния поток при движение на ДМВ или само от вентилатори?

Публикувано на: Съб Юни 30, 2007 6:34 pm
от 44-134
Само с вентилатори е и може би за това се получават и тези случки

Публикувано на: Нед Авг 19, 2007 10:42 pm
от VESO
Поздравления за описанието,подкрепено с богатия снимков материал (успях да го видя,преди bgphoto да ми прави пак номера)!
Приемното сдание на Гюешево е така внушително,понеже е била проектирана като гранична гара със съответните терминали и помещения за граничните власти и помощния персонал.Един ден като завършат отсечката с Македония (между малко държави в Европа не преминава ж.п. линия както при нас с тази държава) ще се осъществи и отколешната мечта на хората в този район - да имат директен влак от СФ,без да се прикачват в Кюстендил.
Спокойно по този участък може да се пусне DESIRO,но едва след като вдигнат скоростите,понеже продължителното движение с 25 е противопоказно за 10-00-ките.

впечатления от пътувания

Публикувано на: Вто Авг 21, 2007 11:56 am
от choveka_vlak
"Мечти за всеки"-докато управляват сърбоманите в Македония, и Византийците, не дават име на "измислено признатата-държава",...- Балкански синдром!!!. P.S.- "ОПТИМИЗМА"-трябва да се УВАЖАВА!!!.

Публикувано на: Вто Авг 21, 2007 6:23 pm
от 44-134
VESO написа:продължителното движение с 25 е противопоказно за 10-00-ките.
Аз пък не съм чувал такова нещо :roll:

Публикувано на: Сря Авг 22, 2007 1:35 am
от VESO
При продължително движение с 25 км/ч настъпва повреда в хидротрансформаторната група - питай който искаш, всеки ще ти го каже.
А защо според теб не се пуска DESIRO в участъка Кюстендил - Гюешево, а до последно се търкаля 55-00-цата?

Публикувано на: Сря Авг 22, 2007 8:08 am
от 44-134
VESO написа:При продължително движение с 25 км/ч настъпва повреда в хидротрансформаторната група - питай който искаш, всеки ще ти го каже.
А защо според теб не се пуска DESIRO в участъка Кюстендил - Гюешево, а до последно се търкаля 55-00-цата?
Видиш ли питах! Оказа се че не е така, тъй като едно дезиро може да се кара с 25 по най-малко 4 различни начина от които в 3 използваната от теб сложна дума "хидротрансформаторна" група се използва през 1-2 мин. и то се използва за по 10-12 сек.
А за Кюстендил гюешево причината е същата която в момента движи 10145 с композиция.
и една молба имам...
Да ми обясниш какво означава използваната от теб дума "хидротрансформаторна" група...

Публикувано на: Сря Авг 22, 2007 1:26 pm
от bdz46
bdz_bg написа:И аз съм слушал такива неща,че хидротрансформаторните групи се повреждат при продължително движение с тази скорост.
А на мен официално ми го отговориха преди време. Сигурно има начини да се преодолее проблема, но те са си неофициални.

Публикувано на: Сря Авг 22, 2007 4:17 pm
от VESO
Има проблем,разбира се,наистина настъпва повреда,затова основната причина да не се пуска DESIRO не само по Гюешево - Кюстендил,но и по други участъци със скорост 25 км/ч, не е разнасяне на поща или багаж,а технически проблем,зависещ изцяло от мотрисата.
Аз предлагам вместо да затъваме в излишни спорове,нека някой специалист по техническото устройство на 10-00-ките си каже думата,а ако няма възможност да влезе във форума,ще му запишем казаното и ще го постнем тук без съкращения.

Публикувано на: Вто Сеп 04, 2007 4:52 pm
от TAURI
Единственият проблем пред Кюстендил-Гюешево е дългия обход и разбит път. Технически проблеми при продължително движение с ниска скорост (25 км/ч) на ДМВ Дезиро не са констатирани.

Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 4:22 pm
от 07
Какво става с спрените 10ки? една се блъсна с камион, друга със земни маси, 3та заземи КМ след като налетя на скъсан кабел? Поне някоя от тях възстановена ли е? И може ли от здравите половинки да се събере ДМВ?

Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 4:30 pm
от 43.309
Във Варна са обаче немците искат да ги ремонтират в Румъния( има цех за ремонт на техните 120 дмв "Дезрио")БДЖ се дърпа.Резултата е 3 спрени за неопределено време ДМВ.

Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 4:32 pm
от 07
Тая работа мирише :evil: