Страница 5 от 54

Публикувано на: Сря Юни 25, 2008 12:14 pm
от 46 242
Да, прав е. Ти едва ли знаеш характеристиките на локомотива,но вече имаш мнение по качеството на модернизацията. Добър старт. Иначе е похвално хобито ти по железницата.

Публикувано на: Нед Юли 13, 2008 10:03 pm
от dido73
driver написа:аз понеже нищо не разбирам от локомотиви обяснете моля какво е това каро и пачи крака за какви лопати става дума стях данеби да се хвърля ток в локомотива за да може той да върви
Е как не разбираш :shock: - под аватара ти пише Баш Електровозаджия Ако и баш електровозаджията не разбира давай да закриваме железнизата баце :?
Пачите крака се пускат за да може като няма захранване в контактната мрежа локомотива да тича с тия пачи крака :!:

Публикувано на: Чет Юли 17, 2008 1:00 pm
от lok43r
До дни лок 46 010 ще е отново на път след дългогодишно отсъствие.

Публикувано на: Вто Авг 05, 2008 9:51 am
от lenm
46-10 ВЕЧЕ ОТ СЕДМИЦИ ПАТУВА..СТЕГНАТА Е ОТ ВСЯКЪДЕ..СЛЕД 8Г ОГРАДА ОТКАРА ДУЗИНА ВЛАКА, БЕЗ ПРОБЛЕМ..

Публикувано на: Вто Авг 05, 2008 12:27 pm
от Naskoni
lenm написа:46-10 ВЕЧЕ ОТ СЕДМИЦИ ПАТУВА..СТЕГНАТА Е ОТ ВСЯКЪДЕ..СЛЕД 8Г ОГРАДА ОТКАРА ДУЗИНА ВЛАКА, БЕЗ ПРОБЛЕМ..
Може ли малко подробности - защо е била толкова време в изолация и как така са се сетили да я ремонтират?

Публикувано на: Вто Авг 05, 2008 7:32 pm
от 07
Имат нужда от машини, била е в изолация защото е нямало какво да кара......

Публикувано на: Вто Авг 05, 2008 8:32 pm
от Nikss
Дано и други локомотиви от Карнобатската ограда последват съдбата й. :arrow:

Публикувано на: Вто Авг 05, 2008 8:40 pm
от VESO
46010-5 не съм го засичал все още , но той бе един от обитателите на Карнобатската ограда преди време , редом с 005 , 006 , 013 , 016 , 017 , 018 , 037 и 040. Още един локомотив - 46009-7 беше с тях , но преди доста време го видях на ПО , значи е напуснал пределите на оградата.
Такава новина трябва да ни радва.Всъщност някой знае ли колко машини в момента са останали на "почетното място" в Карнобат?

Публикувано на: Вто Авг 05, 2008 8:43 pm
от Nikss
Половината от изброените от теб локомотиви са пратени за модернизация в Koncar.Относно Карнобатската ограда предлагам към края на този месец да се организираме и да отидем на място да видим какво е положението там. :)

Публикувано на: Вто Авг 05, 2008 8:47 pm
от VESO
Щях да забравя - изолирани в Бургас със съдба , идентична на карнобатските бяха 003 ( за нея знам , че е в Koncar) , 015 , 022 , 027 и 123.Сега в момента не знам дали се движат 124 и 125.

Публикувано на: Вто Авг 05, 2008 8:49 pm
от 44142
125 се движи и се представя отлично.

Публикувано на: Сря Авг 06, 2008 9:13 am
от lok43r
46 010 тръгва но 012 е канибализирана тотално.

Публикувано на: Сря Авг 06, 2008 12:24 pm
от VESO
012 в момента къде се намира? Депо Бургас?

Публикувано на: Сря Авг 06, 2008 2:48 pm
от Naskoni
07 написа:Имат нужда от машини, била е в изолация защото е нямало какво да кара......
Т.е. не е била за ремонт и просто така си е седяла, само защото не е имало нужда от локомотиви? Малко странно ми изглежда на фона на недостигащите машини по други депа.

Публикувано на: Сря Авг 06, 2008 6:15 pm
от 07
Naskoni написа:
07 написа:Имат нужда от машини, била е в изолация защото е нямало какво да кара......
Т.е. не е била за ремонт и просто така си е седяла, само защото не е имало нужда от локомотиви? Малко странно ми изглежда на фона на недостигащите машини по други депа.
Бургас праща машина в Кончар за модернизация но след кончар тя отива я в София я в Пловдив, а Бургас остава без 1 машина и си вземат от оградата тази която най бързо лесно и евтино ще влезе в строя!