
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Е как не разбирашdriver написа:аз понеже нищо не разбирам от локомотиви обяснете моля какво е това каро и пачи крака за какви лопати става дума стях данеби да се хвърля ток в локомотива за да може той да върви


Пачите крака се пускат за да може като няма захранване в контактната мрежа локомотива да тича с тия пачи крака


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm


46010-5 не съм го засичал все още , но той бе един от обитателите на Карнобатската ограда преди време , редом с 005 , 006 , 013 , 016 , 017 , 018 , 037 и 040. Още един локомотив - 46009-7 беше с тях , но преди доста време го видях на ПО , значи е напуснал пределите на оградата.
Такава новина трябва да ни радва.Всъщност някой знае ли колко машини в момента са останали на "почетното място" в Карнобат?
Такава новина трябва да ни радва.Всъщност някой знае ли колко машини в момента са останали на "почетното място" в Карнобат?


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Бургас праща машина в Кончар за модернизация но след кончар тя отива я в София я в Пловдив, а Бургас остава без 1 машина и си вземат от оградата тази която най бързо лесно и евтино ще влезе в строя!Naskoni написа:Т.е. не е била за ремонт и просто така си е седяла, само защото не е имало нужда от локомотиви? Малко странно ми изглежда на фона на недостигащите машини по други депа.07 написа:Имат нужда от машини, била е в изолация защото е нямало какво да кара......
Информация
Модератори