Здравейте,
ето го и продължението на вчерашния трейнспотинг.
От гара монтана заминах с ПВ 71212, който се обслужваше от
ЕМВ 32 103/104. На гара Бойчиновци пристигнахме на време. От там се качих на БВ 7624, който беше с
45 171. БВ 7624 замина с малко закъснение поради изчакване на БВ 7625, който се обслужваше от локомотив
45 173. Закъснението на 7624 бе наваксано до Враца, където се прехвърлих на ПВ за Мездра, който се обслужваше от дългопреследваната
ЕМВ 32 049/050. Именно тя бе главната причина да се прехвърля на този ПВ. Имаше и защо...
От въпросната ЕМВ направих и следните снимки:
Номерна табела на 32 049
Пулт за управление на 32 049
Детайл от пулта за управление
Работното място на помощник - машиниста
Поглед върху скоростомера и кранмашиниста
Една снимка в движение
Много добро впечатление ми направи това, че кабините са изключително запазени. Не липсват алуминиеви лайстни, облицовката на стените на кабините е чиста и неиздраскана. На вратата на инвентарното шкафче зад машиниста има залепени най - важните схеми на ЕМВ. Странно ми се стори разположението на апаратурата на диспечерската радиостанция, монтирана е до пулта от страна на помощник машиниста. Влаковата радиоуредба работеше, микрофонът е монтиран стационарно на масата на помощник - машиниста. От въпросното пътуване с ЕМВ
32 049/050 направих и едно
КЛИПЧЕ, което показва излизането от гара Враца. Продължителността му е малка, тъй като бях ограничен откъм памет на фотоапарата. С ЕМВ пътувах до Мездра, където направих и
ТАЗИ снимка, след което стана време за МБВ 4661, който се обслужваше от
44 113. С него се прибрах до София. В гара София забелязах
44 001 да чака да се прикачи на влака, а БВ 3637 беше с
44 078, с което завърши и вчерашният трейнспотинг.