Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Поздравление за чудесния trainspotting.Имам един въпрос.
Колко и какъв тип бяха вагоните на 10213.От снимката се вижда само,че първият е 47 серия.
Само малко да те поправя Марио.Влакът не 4663.Това е 4660 за Москва.Отлично се виждат руските вагони.А 4663 е Букурещ-Истанбул,към който на Димитровград се прикачват вагоните от 1663. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Мерси за поправката за вл. 4660, все още не мога да им свикна с новите номера. На вл. 10213 вагоните бяха три. Два сини 47-ма серия и един 50-та серия 11Х6 :wink:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Здравейте,
ето го и продължението на вчерашния трейнспотинг.
От гара монтана заминах с ПВ 71212, който се обслужваше от
ЕМВ 32 103/104. На гара Бойчиновци пристигнахме на време. От там се качих на БВ 7624, който беше с 45 171. БВ 7624 замина с малко закъснение поради изчакване на БВ 7625, който се обслужваше от локомотив 45 173. Закъснението на 7624 бе наваксано до Враца, където се прехвърлих на ПВ за Мездра, който се обслужваше от дългопреследваната ЕМВ 32 049/050. Именно тя бе главната причина да се прехвърля на този ПВ. Имаше и защо...
От въпросната ЕМВ направих и следните снимки:
Номерна табела на 32 049
Пулт за управление на 32 049
Детайл от пулта за управление
Работното място на помощник - машиниста
Поглед върху скоростомера и кранмашиниста
Една снимка в движение
Много добро впечатление ми направи това, че кабините са изключително запазени. Не липсват алуминиеви лайстни, облицовката на стените на кабините е чиста и неиздраскана. На вратата на инвентарното шкафче зад машиниста има залепени най - важните схеми на ЕМВ. Странно ми се стори разположението на апаратурата на диспечерската радиостанция, монтирана е до пулта от страна на помощник машиниста. Влаковата радиоуредба работеше, микрофонът е монтиран стационарно на масата на помощник - машиниста. От въпросното пътуване с ЕМВ 32 049/050 направих и едно КЛИПЧЕ, което показва излизането от гара Враца. Продължителността му е малка, тъй като бях ограничен откъм памет на фотоапарата. С ЕМВ пътувах до Мездра, където направих и ТАЗИ снимка, след което стана време за МБВ 4661, който се обслужваше от 44 113. С него се прибрах до София. В гара София забелязах 44 001 да чака да се прикачи на влака, а БВ 3637 беше с 44 078, с което завърши и вчерашният трейнспотинг.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Секцията изглежда доста прилично, обаче 45 171...мани мани.. :(
А къде е вагона за инвалиди+велосипеди на 4661 :shock:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:А къде е вагона за инвалиди+велосипеди на 4661 :shock:
Такъв вагон няма на този влак. Това е международен влак от Букурещ за Солун.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Имаше, ама го махнаха.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Според БДЖ би трябвало да има подобен вагон в сътава на МБВто. Предпочетоха него пред 4612/3, но май само добро пожелание остана..
Прави хубаво впечатление, че напоследък този влак се е поотървал малко от жестоките си хронични закъснение. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Влакът снощи беше закъснял с 10 минути, на София влезе с 8 мин. закъснение.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

http://bgphoto.net/photos/572/o632832484346875000.JPG
Истина ли е това,което виждам? :shock: :shock: :shock: Никога Чайката не е била в такъв камерен състав?Каква е причината?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

"Чайка"-та беше с 6 вагона, но понеже влиза в отклонение, другите три са в стрелката и не се виждат, за това се създава илюзията, че е само с три вагона.
64.19
Мнения: 7
Регистриран на: Пон Май 08, 2006 11:22 pm
Местоположение: Sofia/Nuernberg

Мнение от harrier »

Аз днес спотнах две ICE-та, които бяха застанали удобно. Ето тази снимка е специален поздрав за всички ЖП-спотъри:
Изображение
Гост
Гост

Мнение от Гост »

rexkos написа:Днес,27.05- се състоя пътуването ми от Костинброд до Драгоман.Пристигнах на гарата някъде към 13:15,а влакът ми (10208) беше чак в 13:43.Имах време и реших малко да се поразходя из гарата.Забелязах че цистерните Nacco,вече ги няма там.
От кога въглищата се возят в цистерни? :lol: Иначе супер спотинг поздравления! :wink:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

KRAKOMOBILA написа:
rexkos написа:Днес,27.05- се състоя пътуването ми от Костинброд до Драгоман.Пристигнах на гарата някъде към 13:15,а влакът ми (10208) беше чак в 13:43.Имах време и реших малко да се поразходя из гарата.Забелязах че цистерните Nacco,вече ги няма там.
От кога въглищата се возят в цистерни? :lol: Иначе супер спотинг поздравления! :wink:
Упс.Моя грешка!Оправена е.Всъщност са хоперите. :wink: Благодаря за поправката.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Спокоино няма нищо случва се!А онзи вагон който е след Алдомировци мисля беше,та той май се води за подстанция,но не съм сигурен :wink:
Мнения: 7
Регистриран на: Пон Май 08, 2006 11:22 pm
Местоположение: Sofia/Nuernberg

Мнение от harrier »

Две снимки от 22 април, направени от моста над депо Подуене, когато с един мой колега съчетахме двата вида спотинг. :wink:
http://img148.imageshack.us/img148/296/poduene14pc.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/8972/emb16dx.jpg
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация