Страница 5 от 6
Кончарски истории
Публикувано на: Сря Яну 17, 2007 11:19 pm
от dido73
До колкото знам днес на 238 колегите от лабораторията занимаващи се с АЛС и RFT са монтирали такива. Много любопитен факт - Кончар не си монтират въпросните устройства.

Това създава доста въпроси. Защо

е първия. Някой може ли да разгадае тази загадка

Публикувано на: Сря Яну 17, 2007 11:23 pm
от 44142
Остава да направят тестовете и тръгва. Водната проба на резервоарите също е направена.
Публикувано на: Сря Яну 17, 2007 11:56 pm
от 07
Защото АЛС си е на администрацията собственик, а не на производителя (модернизатора)
Публикувано на: Чет Яну 18, 2007 12:22 am
от dido73
07 написа:Защото АЛС си е на администрацията собственик, а не на производителя (модернизатора)
Не виждам проблем да се поръча монтирането на АЛС от производителя по задание на собственика

Публикувано на: Чет Яну 25, 2007 11:16 am
от 44142
46238 ще ходи в БС.
Публикувано на: Чет Яну 25, 2007 11:27 am
от 07
dido73 написа:07 написа:Защото АЛС си е на администрацията собственик, а не на производителя (модернизатора)
Не виждам проблем да се поръча монтирането на АЛС от производителя по задание на собственика

И аз не виждам но поради една или друга причина така е станало! Това да им е проблема на модернизираните машини!
Публикувано на: Сря Фев 28, 2007 4:14 pm
от Mario Evstatiev
46 221.8 днес имаше проблеми, свързани с веригата за управление в тягов режим. Повредата беше, че по някаква причина не включваха линейните контактори от моторен шкаф S1. Причината убягваше доста на специалистите от Кончар, но с леко опипване на болното място показахме къде се крие ядът. След почукване от тук от там ЛК-то включи.
Публикувано на: Сря Фев 28, 2007 7:52 pm
от dido73
lok45111 написа:46 221.8 днес имаше проблеми, свързани с веригата за управление в тягов режим. Повредата беше, че по някаква причина не включваха линейните контактори от моторен шкаф S1. Причината убягваше доста на специалистите от Кончар, но с леко опипване на болното място показахме къде се крие ядът. След почукване от тук от там ЛК-то включи.
С почукване ли се оправя супер модерен локомотив с микропроцесорно управление

Публикувано на: Сря Фев 28, 2007 7:54 pm
от bdz46
46 200 отдавна им е минала модата. То и тауруса е демоде вече. Ама ремонт с почукване повече допада на ЕМВ серия 32.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:48 pm
от Mario Evstatiev
Ето и малко репортажни снимки от "БДЖ - КОНЧАР", където се работи по модернизацията на локомотиви 46 203, 46 205 и 46 218(голия кош):
В халето кипи работа:
46 205.1 е почти готова:
Кабина "А" на 46 205.1:
Пантограф:
Главен прекъсвач, покривен заземител и разрядник:

Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:52 pm
от 44142
Сложили са трафа на 46205, което значи, че е отремонтиран. Забелязват се някакви нововъведения на пулта. Интересно за какво ли са?
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:55 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Сложили са трафа на 46205 което значи, че е отремонтиран. Забелязват се някакви нововъведения на пулта. Интересно за какво ли са.
Трафа е готов, а ключа и оная балата "кутия" са за отоплението на кабината

Онова бялото е регулатор на температурата, такъв подобен имат 61-ва серия.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:57 pm
от 44142
Нововъведения.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:58 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Нововъведения.
Да, удобни нововъведения. 46 203 е с изтеглен кабелаж, шкафовете ги правят ел. монтьорите, но се чакат чаркалаци, с които да ги напълнят. Пневмотаблото на 46 203 е готови и чака да бъде качено. Ето го:

Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 9:00 pm
от 44142
Нали били пристигнали 4 тира с чаркове за 3 маш или само отделни възли.