
Мнения: 2
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:50 pm
Имам едно питане. Преди време на Кулата , там където са изолираните електричките , попаднах на една табела , на която имаше надпис (цитирам по памет): "Внимание! Изолирано звено. Забранено преминаването на подвижен състав върху изолираното звено!"
Въпросът ми е - какво представлява това изолирано звено?
Въпросът ми е - какво представлява това изолирано звено?

Техник
Ако питаш мен, както го разбирам е място на което няма датчик (сензор ) за заетост или свободност..VESO написа:Имам едно питане. Преди време на Кулата , там където са изолираните електричките , попаднах на една табела , на която имаше надпис (цитирам по памет): "Внимание! Изолирано звено. Забранено преминаването на подвижен състав върху изолираното звено!"
Въпросът ми е - какво представлява това изолирано звено?
П.С. Може да го бъркам с Изолиран Настав.
Здравейте!
Чисто нов съм във форума и много ви благодаря, че го има!
Имам няколко чисто лаишки въпроса, които ще задам. Надявам се да не се смеете и да ми отговорите от позицията на практиката, която повечото от вас имат в железницата.
И така по въпроса с релсовият път:
Как се изкривяват релсите за кривите при строежа на релсов път. Навсякъде съм виждал виждал готови релси с траверси, но всички са прави. На място ли се изкривяват и как постигат точност.
Друг въпрос - виждал съм участък от 30-40 метра в който всички траверси са наклонени в една посока. Това от рязко спиране на влак ли се получава или греша.
Трети - възможно ли е при стари изгнили дървени траверси да се получи разтваряне на релсите и дерайлиране на влака.
Напират и още въпроси в главата ми, но всичко с времето си да не ме баннете за безмислени въпроси.
Чисто нов съм във форума и много ви благодаря, че го има!
Имам няколко чисто лаишки въпроса, които ще задам. Надявам се да не се смеете и да ми отговорите от позицията на практиката, която повечото от вас имат в железницата.
И така по въпроса с релсовият път:
Как се изкривяват релсите за кривите при строежа на релсов път. Навсякъде съм виждал виждал готови релси с траверси, но всички са прави. На място ли се изкривяват и как постигат точност.
Друг въпрос - виждал съм участък от 30-40 метра в който всички траверси са наклонени в една посока. Това от рязко спиране на влак ли се получава или греша.
Трети - възможно ли е при стари изгнили дървени траверси да се получи разтваряне на релсите и дерайлиране на влака.
Напират и още въпроси в главата ми, но всичко с времето си да не ме баннете за безмислени въпроси.

разделя едно междугарие на два участъка - пример "Сборище" по трета между Твърдица и Шивачево и "Карагеоргиево" по 8ма между Черноград и Айтос.... увеличава се пропускателната способност в участъка понеже влака не изчаква предния да измине цялото междугарие. Има и РП при които се отделя коловоз към промишлено предприятие или индустриален клон - пример Лозово - там е връзката между 8ма линия и гара Бургас-разпределителна. РП може да имат стрелки, но нямат коловозно развитие!
http://bgrail.info/site/index.php?page=27assen5 написа:Какво представлява РП функции, дейност и т.н.?


Лубрикаторите доколкото знам аз, се поставят преди остри криви с малък радиус с цел да се смажат ребордите и да се намали тяхното износване. При ДМВ Дезиро се смазват от самата мотриса, а не от пътя.vkakachev написа:Извинявам се за въпроса ама какво представлява лубрикатора (несъм наясно с инфраструктурата)

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори