Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Гара Стралджа си е същата както лятото. И 130 съвсем не е трудно.
Кой какво е свалял на 115 не знам.
Мнения: 2
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:50 pm

Мнение от nikikom »

Здравей bdz46. Никъде не съм виждал това да се прави заради ремонтни работи.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Имам едно питане. Преди време на Кулата , там където са изолираните електричките , попаднах на една табела , на която имаше надпис (цитирам по памет): "Внимание! Изолирано звено. Забранено преминаването на подвижен състав върху изолираното звено!"
Въпросът ми е - какво представлява това изолирано звено?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

VESO написа:Имам едно питане. Преди време на Кулата , там където са изолираните електричките , попаднах на една табела , на която имаше надпис (цитирам по памет): "Внимание! Изолирано звено. Забранено преминаването на подвижен състав върху изолираното звено!"
Въпросът ми е - какво представлява това изолирано звено?
Ако питаш мен, както го разбирам е място на което няма датчик (сензор ) за заетост или свободност..
П.С. Може да го бъркам с Изолиран Настав.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Изолирано звено е участък между два изолирани настава.
Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от Heruvim »

Здравейте!
Чисто нов съм във форума и много ви благодаря, че го има!
Имам няколко чисто лаишки въпроса, които ще задам. Надявам се да не се смеете и да ми отговорите от позицията на практиката, която повечото от вас имат в железницата.
И така по въпроса с релсовият път:
Как се изкривяват релсите за кривите при строежа на релсов път. Навсякъде съм виждал виждал готови релси с траверси, но всички са прави. На място ли се изкривяват и как постигат точност.
Друг въпрос - виждал съм участък от 30-40 метра в който всички траверси са наклонени в една посока. Това от рязко спиране на влак ли се получава или греша.
Трети - възможно ли е при стари изгнили дървени траверси да се получи разтваряне на релсите и дерайлиране на влака.
Напират и още въпроси в главата ми, но всичко с времето си да не ме баннете за безмислени въпроси. :lol:
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Тъй като нещо не ми е ясно имам следни въпрос:
Какво представлява РП функции, дейност и т.н.?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

разделя едно междугарие на два участъка - пример "Сборище" по трета между Твърдица и Шивачево и "Карагеоргиево" по 8ма между Черноград и Айтос.... увеличава се пропускателната способност в участъка понеже влака не изчаква предния да измине цялото междугарие. Има и РП при които се отделя коловоз към промишлено предприятие или индустриален клон - пример Лозово - там е връзката между 8ма линия и гара Бургас-разпределителна. РП може да имат стрелки, но нямат коловозно развитие!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

assen5 написа:Какво представлява РП функции, дейност и т.н.?
http://bgrail.info/site/index.php?page=27
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Супер благодаря за инфото и на двамата. :)

Едно допълнение, РП има ли си ръководител движение?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ако е автоматичен или с далечно управление няма, иначе си има.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Извинявам се за въпроса ама какво представлява лубрикатора (несъм наясно с инфраструктурата) :dontknow:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

vkakachev написа:Извинявам се за въпроса ама какво представлява лубрикатора (несъм наясно с инфраструктурата) :dontknow:
Лубрикаторите доколкото знам аз, се поставят преди остри криви с малък радиус с цел да се смажат ребордите и да се намали тяхното износване. При ДМВ Дезиро се смазват от самата мотриса, а не от пътя. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не само Дезиро, а повечето ТПС имат мазане на ребордите.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

По-голяма част от тяговия подвижен състав има такива устройства за мазане на ребордите а пък друг въпрос е доколко те работят .
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация