Малко впечатления от направеното днес пътуване,осъществено с Bdz_bg с цел проучване на 2 неща - новия маршрут на 8610 тези дни и ремонтните дейности в участъка Крумово-Първомай.
Времето на центр.ПО беше малко хладно,аз си взех кафе и отидох на перона.От 6-ти коловоз
заминаваше "Родопи" 8605,теглен от 44131-1.Наско ме чакаше пред един от вагоните,
снимка преди потегляне.След като се настанихме удобно,решихме да пробваме фотографските си възможности в участъка Тракия-Скутаре,а резултатът беше
следния.
Mалко думи за влака,с който пътувахме.Композицията на "Родопи" беше 5 вагонна,както знаем бургаската група пътува от 15-ти юни.Вагоните серия 50 за 160км/ч се отличаваха с населеността си на два етапа - в първите хората се гъчкаха по 5-6 в купе,докато последните бяха почти празни.
Ето каква е тапицерията на някои от тях.
На Белозем разминахме Дианата,а на Чирпан ни чакаше
80110,обслужван от 32039-0+32040-8.Като цяло се движихме с 3-4 минутно закъснение,а на Ст.Загора бяхме вътрешно вече с 8.
Снимка преди потегляне.
Слязохме от "Родопи",за да чакаме 8610.В това време на гарата пристигнаха два влака - закъснелия със 75 минути
498,теглен от горнооряховската 44118-8 и пристигналия на 3-ти коловоз
40101,теглен от 45203-7.
8610,теглен от 44134-5 бавно влезе в гарата и ние тръгнахме към него.Преди да се качим фотографирахме
61017-0,кротко почиваща си на съседния коловоз.
По-важни неща - на Михайлово засякохме
40250,теглен от 43506-4,а пом.машинист бе нашия колега - форумист Spand.От композицията на достолепния някога "Миньор" бе останало някакво жалко подобие - само един вагон серия 17.След стрелката,влакът се отклони в посока Дг и с Наско проследихме впечатленията си от този участък.
А те никак не са добри - скоростта е изключително ниска -до Дг-север е 40км/ч,но многото намаления за 25 и 15 си казват тежката дума.Направихме няколко снимки в движение:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633127616733437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633127616979375000.jpg
След поредното
намаление,заради прелез,решихме да проследим състоянието на гарите - разрухата е пълна,ето фотографии на
Димитриево и
Гита;на
Меричлери и правят ремонт,а от някогашната гара Бряст,сега бе останал само перон и развалини,самото приемно сдание не съществутва от доста време.Малко след това навлязохме в
тунела,а след това се устремихме към гара Димитровград - север.Със съжалениe забелязах,че индустриалния клон от гарата към рудник "Хр.Смирненски" вече е
изваден.
Снимка на приемното
сдание и
една на клона към завод "Вулкан".Така вече с малко по-голяма скорост преминахме през "търговската" част на Димитровград и влязохме в гарата.
Снимка при пристигането.
За 15-тина минути се развиха следните събития - 44134-5 бе откачена,след което премина през гарата и застана отзад на влака.Малко след това,начело
закачиха 06097-0,която щеше да обслужи 8610 до Пловдив.
Снимка в минутите преди потегляне.
Вече всичко е готово,вагоните се заклащат,влакът продължава напред,а ние с Наско сме удивени от високата скорост,с която ни теглеше дизела от Дг до Скобелево.
Снимка в движение и
една от Ябълково,където се разминахме със 10241.Минахме транзитно през гара
Първомай,но по-голямо внимание искахме да отделим на участъка от Садово до Крумово.Резултатите бяха крайно незадоволитени,никъде не видяхме поне знак,че нещо се прави,на места стълбовете бяха съборени,липсваше каквато и да е техника,машини и хора.Дори се съмнявам,че са правени и проучвателни работи,
снимката е малко преди влизане в Крумово,на гарата
се разминахме с асеновградкската електричка,а единствените нововъведения,на които попаднахме бяха няколко сини бараки край гарата и струпани край линията широкоцолови тръби.Общият извод, е,че специално по този участък не се извършва все още нищо.Може да има някакви проучвателни работи,но те са минимални.Лично аз се учудвам,понеже преди време във форума се писа доста за голяма активност след Крумово,но поне засега нещата са в застой.
На центр.По бяхме навреме (по новото разписание),
снимка преди откачане на дизела и
една в минутите преди потегляне.На гарата ни чакаше Николай (44-134) и с него решихме да идем на кафе,след като изпратихме Наско на училище.