Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от Heruvim »

Знае ли се къде е машината и какво последно се е откачило? За да няма излишни спорове, затова каква е конструкцията на редуктора, може някой да качи скици. Имаше подробни чертежи във форума на 46 та серия, а този май си е с оригиналните редуктори или греша.

И още нещо. Простете невежеството ми, но съм абсолютен любител - та каква категория е точно "Чайката", че май трябва да променя заглавието на темата. :oops:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чайката е RБВ (или БВЗР все едно е).Означава бръз влак със задължителна резервация , но ако се напише цялото заглавие , няма да има място за всички думи да се съберат.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Railroader написа:Защо обвиняват машинистите за случилото се?
Никой не ги обвинява.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Не виждам какво са виновни машинистите,карат си хората,пада капак или редуктор и...става белята!!!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На всекиго множе да се случи такова нещо.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

Естествено,но си мисля,че е можело да не се случва,точно това...нещо друго да стене,примерно пукната ос,недай си боже,но това....немърливост си е жива!!!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bobara_e_tuk написа:гледам господари на ефира и просто много интересно се подиграват с железницата :evil:
И не само те. Още от сутринта почнаха да нищят темата в "Тази сутрин" начело с педермето Виктор Николаев... звучало му като виц, че влакът е безопасен... ае п***а майна, ай върви карай по магистралата да те отнесат бесните джигити, да са чудиш ко да праиш... недей са има за мноу умен, че преди време беше стоял без автомобил, та знаеш кво е именно заради такива уроди. :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Журналистите отново изприказваха куп глупости, които събрани на едно място логично звучат като виц. Има обаче няколко обективни истини:

1. Локомотива се подава в депо от влак 8615 и нощува до влак 3620. Следователно е извършен ЕП, който задължително обхваща и оглед на колоосните редуктори;

2. По някаква причина, болтовете са "самолашнати" и довеждат до изпадането на долния капак на редукторната кутия;

3. На същия този деруктор е правен някакъв ремонт дни преди инцидента. Вероятно тогава, въпросните болтове или са навити без приспособления за предпазване от самолашкане(ексцентрици или федер-шайби), или са навити калпаво.

При всички тези обективни обстоятелства, определено вина трябва да се търси в депото, извършило ремонта и в това депо, в което трябва да се е провел ЕП след влак 8615. Тоест последното е ЛД-Бургас. В този случай ЕП бригадата трябва сериозно да доказва, че "няма сестра". Отделно друг е въпроса какво е правено преди това по редуктора и кой е приел извършения ремонт. Майстор по ремонта, ИКППП - всичките са в кюпа. Определено трябва да се търси и съдебна отговорност за престъпна небрежност, довела до катастрофа с материални щети и удар по и без това разклатения престиж на БДЖ.

А Изпълнителния директор... Той няма защо да си отива, по-скоро трябва да си отидат средни управленски кадри на ниво "основно депо" и дирекция "ЕТО" в ЦУ!
Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София

Мнение от Иван_Вълков »

Онзи **** от нова телевизия пък направо се престара хората били скачали панически във движение , всичко стана за секунди , по някаква случайност пътувах във този влак и отново се наслущах на глупости по медиите.Надявам се да не сте ме псували много :lol: :lol: :lol: Давах интервю по нова......
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:
3. На същия този деруктор е правен някакъв ремонт дни преди инцидента. Вероятно тогава, въпросните болтове или са навити без приспособления за предпазване от самолашкане(ексцентрици или федер-шайби), или са навити калпаво.
Аз споменах, че въпросния редуктор е бил проблемен и в Пд са чакали именно 46-205 след като обслужи злощастната чайка да я вдигат за РЕДУКТОР. Сигурация е имало ремонт на редуктора преди екипировъчния преглед. Вероятно не са затегнати.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Иван_Вълков написа:Онзи **** от нова телевизия пък направо се престара хората били скачали панически във движение , всичко стана за секунди , по някаква случайност пътувах във този влак и отново се наслущах на глупости по медиите.Надявам се да не сте ме псували много :lol: :lol: :lol: Давах интервю по нова......
а хората от къде ще знаят, че влака ще дерайлира, че да скачат от влака в движение, значи поредните глупости от медиите :x
Мнения: 24
Регистриран на: Пет Юли 09, 2010 4:28 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от Javor Manov »

lok45111 написа:
bobara_e_tuk написа:в БТВ казаха, че е имало проблем и в локомотива, но не разбрах какъв е бил :?:
Влаков локомотив е бил 46 205.1, който е последния излязъл от модернизация локомотив серия 46 200. За да се изтумби така редуктора има само две възможни причини - или са липсвали голяма част от болтовете, или редуктора се е разпаднал, в следствие на което се е изкъртил капака и е изхвърчал назад. Румънските дараци имат проблеми с механиката, но доколкото знам на 46 2ХХ, редукторите са хърватски... И сега вече някой сериозно ще загази, задето обра париците на БДЖ с малоумна концепция за модернизация.
Прав си.Та като гледам гдв за 2011 на 1 четене . виждам много малко 46локомотиви-8611/8614 8686/8687 и от и за карнобат на бургаската група на 8612/8613.Даже срещу 8626/8627 е записано лок 44
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Javor Manov написа:
lok45111 написа:
bobara_e_tuk написа:в БТВ казаха, че е имало проблем и в локомотива, но не разбрах какъв е бил :?:
Влаков локомотив е бил 46 205.1, който е последния излязъл от модернизация локомотив серия 46 200. За да се изтумби така редуктора има само две възможни причини - или са липсвали голяма част от болтовете, или редуктора се е разпаднал, в следствие на което се е изкъртил капака и е изхвърчал назад. Румънските дараци имат проблеми с механиката, но доколкото знам на 46 2ХХ, редукторите са хърватски... И сега вече някой сериозно ще загази, задето обра париците на БДЖ с малоумна концепция за модернизация.
Прав си.Та като гледам гдв за 2011 на 1 четене . виждам много малко 46локомотиви-8611/8614 8686/8687 и от и за карнобат на бургаската група на 8612/8613.Даже срещу 8626/8627 е записано лок 44
Абре ти недей обръща толко внимание какво са писали... те на някои влаци пишат лок 43, а са за 44, на някои пишат 42, а вървят с 43 или 45 и така. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

lok45111 написа: А Изпълнителния директор... Той няма защо да си отива, по-скоро трябва да си отидат средни управленски кадри на ниво "основно депо" и дирекция "ЕТО" в ЦУ!
Защото е прекалено толерантен и "мек" към подчинените си !

В икономическите среди все по-голяма поддръжка намира мнението за отрязване на субсидията на БДЖ , така че едно кадрово раздвижване би "туширало " за момента тези "мераци " !

В същото неадекватно отношение бих обвинили министар Цветков във връзка с провалените проекти по програмите ИСПА и "Транспорт" , по които реално се работи само Софийското метро и АМ " Тракия" , железопътните проекти са тотален провал и то по административни причини !
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”