И още нещо. Простете невежеството ми, но съм абсолютен любител - та каква категория е точно "Чайката", че май трябва да променя заглавието на темата.
Знае ли се къде е машината и какво последно се е откачило? За да няма излишни спорове, затова каква е конструкцията на редуктора, може някой да качи скици. Имаше подробни чертежи във форума на 46 та серия, а този май си е с оригиналните редуктори или греша.
И още нещо. Простете невежеството ми, но съм абсолютен любител - та каква категория е точно "Чайката", че май трябва да променя заглавието на темата.
И още нещо. Простете невежеството ми, но съм абсолютен любител - та каква категория е точно "Чайката", че май трябва да променя заглавието на темата.
И не само те. Още от сутринта почнаха да нищят темата в "Тази сутрин" начело с педермето Виктор Николаев... звучало му като виц, че влакът е безопасен... ае п***а майна, ай върви карай по магистралата да те отнесат бесните джигити, да са чудиш ко да праиш... недей са има за мноу умен, че преди време беше стоял без автомобил, та знаеш кво е именно заради такива уроди.bobara_e_tuk написа:гледам господари на ефира и просто много интересно се подиграват с железницата
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Журналистите отново изприказваха куп глупости, които събрани на едно място логично звучат като виц. Има обаче няколко обективни истини:
1. Локомотива се подава в депо от влак 8615 и нощува до влак 3620. Следователно е извършен ЕП, който задължително обхваща и оглед на колоосните редуктори;
2. По някаква причина, болтовете са "самолашнати" и довеждат до изпадането на долния капак на редукторната кутия;
3. На същия този деруктор е правен някакъв ремонт дни преди инцидента. Вероятно тогава, въпросните болтове или са навити без приспособления за предпазване от самолашкане(ексцентрици или федер-шайби), или са навити калпаво.
При всички тези обективни обстоятелства, определено вина трябва да се търси в депото, извършило ремонта и в това депо, в което трябва да се е провел ЕП след влак 8615. Тоест последното е ЛД-Бургас. В този случай ЕП бригадата трябва сериозно да доказва, че "няма сестра". Отделно друг е въпроса какво е правено преди това по редуктора и кой е приел извършения ремонт. Майстор по ремонта, ИКППП - всичките са в кюпа. Определено трябва да се търси и съдебна отговорност за престъпна небрежност, довела до катастрофа с материални щети и удар по и без това разклатения престиж на БДЖ.
А Изпълнителния директор... Той няма защо да си отива, по-скоро трябва да си отидат средни управленски кадри на ниво "основно депо" и дирекция "ЕТО" в ЦУ!
1. Локомотива се подава в депо от влак 8615 и нощува до влак 3620. Следователно е извършен ЕП, който задължително обхваща и оглед на колоосните редуктори;
2. По някаква причина, болтовете са "самолашнати" и довеждат до изпадането на долния капак на редукторната кутия;
3. На същия този деруктор е правен някакъв ремонт дни преди инцидента. Вероятно тогава, въпросните болтове или са навити без приспособления за предпазване от самолашкане(ексцентрици или федер-шайби), или са навити калпаво.
При всички тези обективни обстоятелства, определено вина трябва да се търси в депото, извършило ремонта и в това депо, в което трябва да се е провел ЕП след влак 8615. Тоест последното е ЛД-Бургас. В този случай ЕП бригадата трябва сериозно да доказва, че "няма сестра". Отделно друг е въпроса какво е правено преди това по редуктора и кой е приел извършения ремонт. Майстор по ремонта, ИКППП - всичките са в кюпа. Определено трябва да се търси и съдебна отговорност за престъпна небрежност, довела до катастрофа с материални щети и удар по и без това разклатения престиж на БДЖ.
А Изпълнителния директор... Той няма защо да си отива, по-скоро трябва да си отидат средни управленски кадри на ниво "основно депо" и дирекция "ЕТО" в ЦУ!
Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
Аз споменах, че въпросния редуктор е бил проблемен и в Пд са чакали именно 46-205 след като обслужи злощастната чайка да я вдигат за РЕДУКТОР. Сигурация е имало ремонт на редуктора преди екипировъчния преглед. Вероятно не са затегнати.lok45111 написа:
3. На същия този деруктор е правен някакъв ремонт дни преди инцидента. Вероятно тогава, въпросните болтове или са навити без приспособления за предпазване от самолашкане(ексцентрици или федер-шайби), или са навити калпаво.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
а хората от къде ще знаят, че влака ще дерайлира, че да скачат от влака в движение, значи поредните глупости от медиитеИван_Вълков написа:Онзи **** от нова телевизия пък направо се престара хората били скачали панически във движение , всичко стана за секунди , по някаква случайност пътувах във този влак и отново се наслущах на глупости по медиите.Надявам се да не сте ме псували много![]()
![]()
Давах интервю по нова......
Прав си.Та като гледам гдв за 2011 на 1 четене . виждам много малко 46локомотиви-8611/8614 8686/8687 и от и за карнобат на бургаската група на 8612/8613.Даже срещу 8626/8627 е записано лок 44lok45111 написа:Влаков локомотив е бил 46 205.1, който е последния излязъл от модернизация локомотив серия 46 200. За да се изтумби така редуктора има само две възможни причини - или са липсвали голяма част от болтовете, или редуктора се е разпаднал, в следствие на което се е изкъртил капака и е изхвърчал назад. Румънските дараци имат проблеми с механиката, но доколкото знам на 46 2ХХ, редукторите са хърватски... И сега вече някой сериозно ще загази, задето обра париците на БДЖ с малоумна концепция за модернизация.bobara_e_tuk написа:в БТВ казаха, че е имало проблем и в локомотива, но не разбрах какъв е бил
Абре ти недей обръща толко внимание какво са писали... те на някои влаци пишат лок 43, а са за 44, на някои пишат 42, а вървят с 43 или 45 и така.Javor Manov написа:Прав си.Та като гледам гдв за 2011 на 1 четене . виждам много малко 46локомотиви-8611/8614 8686/8687 и от и за карнобат на бургаската група на 8612/8613.Даже срещу 8626/8627 е записано лок 44lok45111 написа:Влаков локомотив е бил 46 205.1, който е последния излязъл от модернизация локомотив серия 46 200. За да се изтумби така редуктора има само две възможни причини - или са липсвали голяма част от болтовете, или редуктора се е разпаднал, в следствие на което се е изкъртил капака и е изхвърчал назад. Румънските дараци имат проблеми с механиката, но доколкото знам на 46 2ХХ, редукторите са хърватски... И сега вече някой сериозно ще загази, задето обра париците на БДЖ с малоумна концепция за модернизация.bobara_e_tuk написа:в БТВ казаха, че е имало проблем и в локомотива, но не разбрах какъв е бил
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Защото е прекалено толерантен и "мек" към подчинените си !lok45111 написа: А Изпълнителния директор... Той няма защо да си отива, по-скоро трябва да си отидат средни управленски кадри на ниво "основно депо" и дирекция "ЕТО" в ЦУ!
В икономическите среди все по-голяма поддръжка намира мнението за отрязване на субсидията на БДЖ , така че едно кадрово раздвижване би "туширало " за момента тези "мераци " !
В същото неадекватно отношение бих обвинили министар Цветков във връзка с провалените проекти по програмите ИСПА и "Транспорт" , по които реално се работи само Софийското метро и АМ " Тракия" , железопътните проекти са тотален провал и то по административни причини !