Страница 5 от 8

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 11:34 pm
от mitkodiablo
VESO написа:В Горна Оряховица пристига с около 10-20 човека - малко по - добра населеност от Дианата вечерта в Ямбол.
Е неможе да е чак толкова зле Дианата?

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 11:54 pm
от VESO
Два пъти съм пристигал в Ямбол и двата пъти с под 10 души (дори първия път бяхме 4 човека без превозната бригада).

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 11:58 pm
от mitkodiablo
VESO написа:Два пъти съм пристигал в Ямбол и двата пъти с под 10 души (дори първия път бяхме 4 човека без превозната бригада).
Ужас то не че нещо, но в крайна сметка в крайна гара не винаги влака е пълен.

Публикувано на: Пон Авг 23, 2010 12:18 pm
от desiro_94
Според мен Янтрата и Дианата са повече на печалба когато са в посока София - хх40

Публикувано на: Пон Авг 23, 2010 12:20 pm
от nikol4yy
Не винаги . Даже много пъти съм случвал Янтрата да се пълни от София повече от колкото когато тръгва от ГО но това вече е относително .

Чайка

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 12:23 am
от Ω
Някой вещ може ли да ми каже какво представляват вагоните на Чайката и защо няма вагони 1-ва класа? И дали второкласните са страшни и защо БДЖ изведнъж е решило да ги пуска и през Пловдив, и през Карлово? Мерси!

Re: Чайка

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 1:29 am
от 07
Ω написа:Някой вещ може ли да ми каже какво представляват вагоните на Чайката и защо няма вагони 1-ва класа? И дали второкласните са страшни и защо БДЖ изведнъж е решило да ги пуска и през Пловдив, и през Карлово? Мерси!

Чайката си има първа класа, върти се през Пловдив и Карлово поради ремонт на линията между София и Пирдоп, и защото в БДЖ нямат акъл че така гонят хората.......

Re: Чайка

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 12:04 pm
от mitkodiablo
07 написа:
Ω написа:Някой вещ може ли да ми каже какво представляват вагоните на Чайката и защо няма вагони 1-ва класа? И дали второкласните са страшни и защо БДЖ изведнъж е решило да ги пуска и през Пловдив, и през Карлово? Мерси!

Чайката си има първа класа, върти се през Пловдив и Карлово поради ремонт на линията между София и Пирдоп, и защото в БДЖ нямат акъл че така гонят хората.......
Че е така така е но ако го направят с извозвне ще е много гадно !!!

Re: Чайка

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 4:00 pm
от 07
mitkodiablo написа:
07 написа:
Ω написа:Някой вещ може ли да ми каже какво представляват вагоните на Чайката и защо няма вагони 1-ва класа? И дали второкласните са страшни и защо БДЖ изведнъж е решило да ги пуска и през Пловдив, и през Карлово? Мерси!

Чайката си има първа класа, върти се през Пловдив и Карлово поради ремонт на линията между София и Пирдоп, и защото в БДЖ нямат акъл че така гонят хората.......
Че е така така е но ако го направят с извозвне ще е много гадно !!!
Никакво извозване - без спиране до Тулово (през СтЗ) и там връзка с група от Пирдоп.... Или докато е ремонта пускат Уикенда ежедневно (само че от Бургас да тръгва в 5;45 сутринта....) а Чайката да остава като БВ Пирдоп Бургас.

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 5:17 pm
от todor plamenov
Адмирации за идеята на 07!!!Не ми беше идвала на ума такава концепция.. Доста по-културна е. Само че железопътните ни деятели не искат да обременяват мозъците си с изработване на нов вариантен ГДВ и просто си преписват схемата от последните три години,в която въртят "Чайката" и 3621/3622,3636/3637 през Пловдив.

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 5:36 pm
от mitkodiablo
todor plamenov написа:Адмирации за идеята на 07!!!Не ми беше идвала на ума такава концепция.. Доста по-културна е. Само че железопътните ни деятели не искат да обременяват мозъците си с изработване на нов вариантен ГДВ и просто си преписват схемата от последните три години,в която въртят "Чайката" и 3621/3622,3636/3637 през Пловдив.
Само да ме светнете ако пътувам от София до Казънлък и обратно?как ще станепо ваще идеи??

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 7:07 pm
от 07
Ами за времето за което Чайката стига до Казанлък през Пловдив - може и пеша да идеш от София до Казанлък....

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 7:29 pm
от mitkodiablo
07 написа:Ами за времето за което Чайката стига до Казанлък през Пловдив - може и пеша да идеш от София до Казанлък....
Добре кажи как да стане тогава??

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 8:57 pm
от 07
mitkodiablo написа:
07 написа:Ами за времето за което Чайката стига до Казанлък през Пловдив - може и пеша да идеш от София до Казанлък....
Добре кажи как да стане тогава??
Хващаш рейса..... или чакаш да свърши ремонта и Чайката да си пътува нормално

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 9:54 pm
от Nikss
svd90 написа:Можеше да пуснат 44-ките на Дианата. Нейните 63-ки са много зле
На Чайката или на Дианата... все щеше да е добре, отколкото глупостта да ходят на Янтрата, чиито вагони изглежда при километри за следваща ревизия ще ходят направо на рециклиране. :arrow: :idea: А какво търсят ГО 63 в Сф вместо да си карат Янтрата остава загадка, която тепърва ще се изяснява.