Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 11:34 pm
Е неможе да е чак толкова зле Дианата?VESO написа:В Горна Оряховица пристига с около 10-20 човека - малко по - добра населеност от Дианата вечерта в Ямбол.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Е неможе да е чак толкова зле Дианата?VESO написа:В Горна Оряховица пристига с около 10-20 човека - малко по - добра населеност от Дианата вечерта в Ямбол.
Ужас то не че нещо, но в крайна сметка в крайна гара не винаги влака е пълен.VESO написа:Два пъти съм пристигал в Ямбол и двата пъти с под 10 души (дори първия път бяхме 4 човека без превозната бригада).
Ω написа:Някой вещ може ли да ми каже какво представляват вагоните на Чайката и защо няма вагони 1-ва класа? И дали второкласните са страшни и защо БДЖ изведнъж е решило да ги пуска и през Пловдив, и през Карлово? Мерси!
Че е така така е но ако го направят с извозвне ще е много гадно !!!07 написа:Ω написа:Някой вещ може ли да ми каже какво представляват вагоните на Чайката и защо няма вагони 1-ва класа? И дали второкласните са страшни и защо БДЖ изведнъж е решило да ги пуска и през Пловдив, и през Карлово? Мерси!
Чайката си има първа класа, върти се през Пловдив и Карлово поради ремонт на линията между София и Пирдоп, и защото в БДЖ нямат акъл че така гонят хората.......
Никакво извозване - без спиране до Тулово (през СтЗ) и там връзка с група от Пирдоп.... Или докато е ремонта пускат Уикенда ежедневно (само че от Бургас да тръгва в 5;45 сутринта....) а Чайката да остава като БВ Пирдоп Бургас.mitkodiablo написа:Че е така така е но ако го направят с извозвне ще е много гадно !!!07 написа:Ω написа:Някой вещ може ли да ми каже какво представляват вагоните на Чайката и защо няма вагони 1-ва класа? И дали второкласните са страшни и защо БДЖ изведнъж е решило да ги пуска и през Пловдив, и през Карлово? Мерси!
Чайката си има първа класа, върти се през Пловдив и Карлово поради ремонт на линията между София и Пирдоп, и защото в БДЖ нямат акъл че така гонят хората.......
Само да ме светнете ако пътувам от София до Казънлък и обратно?как ще станепо ваще идеи??todor plamenov написа:Адмирации за идеята на 07!!!Не ми беше идвала на ума такава концепция.. Доста по-културна е. Само че железопътните ни деятели не искат да обременяват мозъците си с изработване на нов вариантен ГДВ и просто си преписват схемата от последните три години,в която въртят "Чайката" и 3621/3622,3636/3637 през Пловдив.
Добре кажи как да стане тогава??07 написа:Ами за времето за което Чайката стига до Казанлък през Пловдив - може и пеша да идеш от София до Казанлък....
Хващаш рейса..... или чакаш да свърши ремонта и Чайката да си пътува нормалноmitkodiablo написа:Добре кажи как да стане тогава??07 написа:Ами за времето за което Чайката стига до Казанлък през Пловдив - може и пеша да идеш от София до Казанлък....
На Чайката или на Дианата... все щеше да е добре, отколкото глупостта да ходят на Янтрата, чиито вагони изглежда при километри за следваща ревизия ще ходят направо на рециклиране.svd90 написа:Можеше да пуснат 44-ките на Дианата. Нейните 63-ки са много зле