Страница 5 от 10
Публикувано на: Съб Окт 28, 2006 9:52 pm
от ozzy
Ще се радвам да видя 44002 в движение. Немога да разбера този непукизъм, както и експертните мъдри твърдения да се зареже тази машина, а парите да се пренасочат към ремонт на р-ки. Все пак в този форум повечето би трябвало да сме любители на локомотивите, а не да ги плюем и да се изцепваме неподготвени.
43, 44 и 45 серия са се доказали, но вече са доста остарели морално. Затова дано скоро се закупят нови, или поне да се модернизират други. В Кончар работят доста свестни и кадърни хора, затова определението ТНТМ не ми е по вкуса и звучи доста плоско. Работил съм там и знам как се работи. Ако цялата свита там не бе предвождана от Йордан Василев всичко би било чудесно.
Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 9:59 am
от ozzy
lok45111 написа:mitko_pz написа:Важното е ЧЕ има една дума в това изречени СТАНЕ,КАКВОТО И ДА Е ТО 44002 ще е видим пак в движение

Определено не искам да видя подобно ТНТМ да се движи, още повече да кара влакове и да се излагаме като кифладжия с прегорели кифли. Много по - добре е да се стегнат добрите стари "Иванки" и да си карат със 130, пък нищо, че били "морално остарели". Морално неостарялите кочини на Кочинар ги виждаме всеки ден как хубаво оставят влакове, та чак ми се

от тях, та дали ще е един боклук по - малко не ме интересува.
Марио, на това не му викат ТНТМ. Бъркаш понятията. Чудесен пример за истинско ТНТМ е да да направиш нещо полезно, като да възстановиш пулт. Казвам ти го с най-добри чувства.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 8:44 am
от Mario Evstatiev
От онзи ден
44 002.4 я водят ГПР вместо авариен ремонт

Гледам, че са я закърпили и сигурно ще я подкарат към Кончар да я овапцат и съберат. Кабината е много недодялана, но кво да се прави, България е все пак. Другата машина
44 001.6 също я спряха за ГПР и измерване геометрията на талигите защото няколко пъти сама лашка болтовете на люлковата греда. Абе като цяло тия двата прототипа нямат и късмет и шанс да се утвърдят.
Публикувано на: Вто Дек 12, 2006 8:53 pm
от 44142
още не се знае дали 44002 ще я бъде понеже от KONCAR отказват да я вземат понеже е много зле изкърпена. вмомента се водят преговови.
Публикувано на: Пон Дек 18, 2006 1:13 pm
от 44142
най на края се постигна някакво споразумение и 44002 ще почват да я боядисват и тн.
Публикувано на: Пет Дек 22, 2006 9:59 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:най на края се постигна някакво споразумение и 44002 ще почват да я боядисват и тн.
По мнение на инж. Васко Тодоров, в депо София са си оставили ръцете по машината. Със сигурност ще има много довършителни работи, защото в този вид кабината не става за нищо. За пореден път се уверихме колко некадърно може да работи българина, когато няма мотивация - примери много, за справки:
44 085.9 
Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 6:21 pm
от 44142
вчера от 10115 мернах 44002 в района на кончар. не можах да видя хубаво но май е боядисан лок. някой има ли информация дали е боядисван.
Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:29 pm
от 46 242
Лок ще се изпипа за две седмици и пуснат до 20 ти януари.
Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:31 pm
от 44142
това е много относително. 238 и 221 трябваше да станат до нова год. плюс това 002 е все още без пантографи. нещо от 2-3 дена 235 се загуби и 3621-3622 е с червена маш.
Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:34 pm
от 46 242
20ти януари е пусковият срок както за 002 така и за 221. за 221 е съмнително, но Кончар не носят никаква отговорност-единствено БДЖ. Ако благоволят да освободят от митницита колоосите на лок, където ръждясват от месеци, машината е готова за две седмици.
Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:36 pm
от 44142
колоосите са последна грижа. машинното още не е напълнено и каб също. мех се сглобява за 1-2 дена ако се хванат яко да бачкат. съмнявамв се да успеят до 20-ти.
Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:44 pm
от 46 242
Когато им се превеждат пари на време бачкат много бързо. Така или иначе до месец-два 221 и 238 ще са в редовна експлоатация.
Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:48 pm
от 44142
да тръгват по бързо та след това да се хванат с 219 че ми е интересно дали ще я преработват.
Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:51 pm
от 46 242
219 и 204 са включени в ремотните планове за 2007г.
Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 8:53 pm
от 44142
204 е много зле. талигите и компресора на лок са сложени на 208 а и електрониката е поразкостена.