Мнения: 33
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 11:11 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ozzy »

Ще се радвам да видя 44002 в движение. Немога да разбера този непукизъм, както и експертните мъдри твърдения да се зареже тази машина, а парите да се пренасочат към ремонт на р-ки. Все пак в този форум повечето би трябвало да сме любители на локомотивите, а не да ги плюем и да се изцепваме неподготвени.
43, 44 и 45 серия са се доказали, но вече са доста остарели морално. Затова дано скоро се закупят нови, или поне да се модернизират други. В Кончар работят доста свестни и кадърни хора, затова определението ТНТМ не ми е по вкуса и звучи доста плоско. Работил съм там и знам как се работи. Ако цялата свита там не бе предвождана от Йордан Василев всичко би било чудесно.
Изображение
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 11:11 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ozzy »

lok45111 написа:
mitko_pz написа:Важното е ЧЕ има една дума в това изречени СТАНЕ,КАКВОТО И ДА Е ТО 44002 ще е видим пак в движение 8)
Определено не искам да видя подобно ТНТМ да се движи, още повече да кара влакове и да се излагаме като кифладжия с прегорели кифли. Много по - добре е да се стегнат добрите стари "Иванки" и да си карат със 130, пък нищо, че били "морално остарели". Морално неостарялите кочини на Кочинар ги виждаме всеки ден как хубаво оставят влакове, та чак ми се :puke: от тях, та дали ще е един боклук по - малко не ме интересува.
Марио, на това не му викат ТНТМ. Бъркаш понятията. Чудесен пример за истинско ТНТМ е да да направиш нещо полезно, като да възстановиш пулт. Казвам ти го с най-добри чувства.
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

От онзи ден 44 002.4 я водят ГПР вместо авариен ремонт :roll: Гледам, че са я закърпили и сигурно ще я подкарат към Кончар да я овапцат и съберат. Кабината е много недодялана, но кво да се прави, България е все пак. Другата машина 44 001.6 също я спряха за ГПР и измерване геометрията на талигите защото няколко пъти сама лашка болтовете на люлковата греда. Абе като цяло тия двата прототипа нямат и късмет и шанс да се утвърдят.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

още не се знае дали 44002 ще я бъде понеже от KONCAR отказват да я вземат понеже е много зле изкърпена. вмомента се водят преговови.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

най на края се постигна някакво споразумение и 44002 ще почват да я боядисват и тн.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:най на края се постигна някакво споразумение и 44002 ще почват да я боядисват и тн.
По мнение на инж. Васко Тодоров, в депо София са си оставили ръцете по машината. Със сигурност ще има много довършителни работи, защото в този вид кабината не става за нищо. За пореден път се уверихме колко некадърно може да работи българина, когато няма мотивация - примери много, за справки: 44 085.9 :evil:
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

вчера от 10115 мернах 44002 в района на кончар. не можах да видя хубаво но май е боядисан лок. някой има ли информация дали е боядисван.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Лок ще се изпипа за две седмици и пуснат до 20 ти януари.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

това е много относително. 238 и 221 трябваше да станат до нова год. плюс това 002 е все още без пантографи. нещо от 2-3 дена 235 се загуби и 3621-3622 е с червена маш.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

20ти януари е пусковият срок както за 002 така и за 221. за 221 е съмнително, но Кончар не носят никаква отговорност-единствено БДЖ. Ако благоволят да освободят от митницита колоосите на лок, където ръждясват от месеци, машината е готова за две седмици.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

колоосите са последна грижа. машинното още не е напълнено и каб също. мех се сглобява за 1-2 дена ако се хванат яко да бачкат. съмнявамв се да успеят до 20-ти.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Когато им се превеждат пари на време бачкат много бързо. Така или иначе до месец-два 221 и 238 ще са в редовна експлоатация.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

да тръгват по бързо та след това да се хванат с 219 че ми е интересно дали ще я преработват.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

219 и 204 са включени в ремотните планове за 2007г.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

204 е много зле. талигите и компресора на лок са сложени на 208 а и електрониката е поразкостена.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация