Ще се радвам да видя 44002 в движение. Немога да разбера този непукизъм, както и експертните мъдри твърдения да се зареже тази машина, а парите да се пренасочат към ремонт на р-ки. Все пак в този форум повечето би трябвало да сме любители на локомотивите, а не да ги плюем и да се изцепваме неподготвени.
43, 44 и 45 серия са се доказали, но вече са доста остарели морално. Затова дано скоро се закупят нови, или поне да се модернизират други. В Кончар работят доста свестни и кадърни хора, затова определението ТНТМ не ми е по вкуса и звучи доста плоско. Работил съм там и знам как се работи. Ако цялата свита там не бе предвождана от Йордан Василев всичко би било чудесно.
43, 44 и 45 серия са се доказали, но вече са доста остарели морално. Затова дано скоро се закупят нови, или поне да се модернизират други. В Кончар работят доста свестни и кадърни хора, затова определението ТНТМ не ми е по вкуса и звучи доста плоско. Работил съм там и знам как се работи. Ако цялата свита там не бе предвождана от Йордан Василев всичко би било чудесно.
Марио, на това не му викат ТНТМ. Бъркаш понятията. Чудесен пример за истинско ТНТМ е да да направиш нещо полезно, като да възстановиш пулт. Казвам ти го с най-добри чувства.lok45111 написа:Определено не искам да видя подобно ТНТМ да се движи, още повече да кара влакове и да се излагаме като кифладжия с прегорели кифли. Много по - добре е да се стегнат добрите стари "Иванки" и да си карат със 130, пък нищо, че били "морално остарели". Морално неостарялите кочини на Кочинар ги виждаме всеки ден как хубаво оставят влакове, та чак ми сеmitko_pz написа:Важното е ЧЕ има една дума в това изречени СТАНЕ,КАКВОТО И ДА Е ТО 44002 ще е видим пак в движениеот тях, та дали ще е един боклук по - малко не ме интересува.

Администратор
От онзи ден 44 002.4 я водят ГПР вместо авариен ремонт
Гледам, че са я закърпили и сигурно ще я подкарат към Кончар да я овапцат и съберат. Кабината е много недодялана, но кво да се прави, България е все пак. Другата машина 44 001.6 също я спряха за ГПР и измерване геометрията на талигите защото няколко пъти сама лашка болтовете на люлковата греда. Абе като цяло тия двата прототипа нямат и късмет и шанс да се утвърдят.

64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
По мнение на инж. Васко Тодоров, в депо София са си оставили ръцете по машината. Със сигурност ще има много довършителни работи, защото в този вид кабината не става за нищо. За пореден път се уверихме колко некадърно може да работи българина, когато няма мотивация - примери много, за справки: 44 085.944142 написа:най на края се постигна някакво споразумение и 44002 ще почват да я боядисват и тн.

64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори