Страница 5 от 12
Публикувано на: Нед Авг 22, 2010 8:10 pm
от NiGhtPiSH
Сравнително пресен кадър на 05.01
Публикувано на: Сря Авг 25, 2010 9:17 am
от Vlado
Значи са позабавили възстановяването.

Публикувано на: Сря Сеп 01, 2010 2:09 pm
от Vlado
С любезното съдействие на Стефан Деянов:
От снимка 37 до снимка 48
http://vkolev.snimka.bg/other/snimkite- ... 394438.big
Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 4:39 pm
от NiGhtPiSH
Охоу вече са почнали да обличат котела със стъклена вата.
Публикувано на: Чет Сеп 09, 2010 9:44 am
от Vlado
Подочух, че вече се мисли за атракционен влак по Коледа с 05.01... Има ли нещо вярно в твърде приятните слухове?
Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 3:32 pm
от Tramway
Най-рано април - май.
Публикувано на: Нед Сеп 12, 2010 5:17 pm
от Petko Ivanov
Tramway написа:Най-рано април - май.
Интересно коя машина ще бъде в работа по-рано: 03.12 или 05.01?
Публикувано на: Нед Сеп 12, 2010 5:32 pm
от Mario Evstatiev
Днес приведохме в годност спирачката на тендера. Отделно, талигите му са готови. По машината, днес Чушката и Дани Андонов събираха шибъра-уравнител на средния цилиндър. Работата върви.
Публикувано на: Пон Сеп 13, 2010 11:40 am
от Tramway
Petko Ivanov написа:Tramway написа:Най-рано април - май.
Интересно коя машина ще бъде в работа по-рано: 03.12 или 05.01?
03.12
Публикувано на: Пон Сеп 13, 2010 11:51 am
от Saruman
А какво става със 16.01?
Публикувано на: Пон Сеп 13, 2010 12:27 pm
от Tramway
Saruman написа:А какво става със 16.01?
Какво да става? Чака заявки за пътуване.
Публикувано на: Вто Сеп 28, 2010 6:47 am
от Mario Evstatiev
По
05-01 работата сериозно напредна. Започна затварянето на котела. Стоящия котел и пещта са почти облечени, остана да се облече цилиндричния. По спирачката също се започна работа, от Подуяне са пратени 4 човека като помощна група. Будката е изкърпена, грундирана и облицована. Тендера е на съседния канал, като талигите и спирачката му са готови, рамата е боядисана.
Май скоро ще почне да замязва на машина

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 8:31 am
от Vlado
Публикувано на: Нед Окт 10, 2010 6:10 pm
от Mario Evstatiev
Към днешна дата, бригадата, която работи по ремонта на 05-01 е напреднала доста. Котелната обшивка е почти качена, кноровата помпа е ремонтирана и изпитана. Има малко недоглеждане по будката, но ще се оправят нещата с малко допълнителен труд. Паралелно се редят скарите на пещта.
Публикувано на: Пон Окт 18, 2010 12:24 pm
от Vlado
В началото на възстановяването Деянов ми беше споменал, че кноровата помпа ще се мести на друго място. Вярно ли е или са се отказали от промяната?