Страница 5 от 38
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 12:44 pm
от 42 072.9
Снощи кардамеца имаше проблем с кушета на силистренската група и замина +25 от начална гара. На ГО беше навреме. 44 076.
Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 11:12 am
от Varg74
Вчера 27.02 за 8611 десетина минути преди тръгването от София имаше места само за първа класа, въпреки че беше с шест вагона + бистро. В Пловдив пристигна с 4 минути закъснение.
Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 5:29 pm
от VESO
Инфо от последния ден на февруари:
07123-3 с машинист К. Михайлов чака да потегля с 1671.От центр. ПО потегли навреме.
43310-2 бе засечен на Огняново с този товарен влак , на който като бутаща бе
45186-4.
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 с
44074-3.Композицията бе съставена само от една 74-ка , една първокласна 40-ка , а всички останали бяха 50-ки.
Снимка от тапицерията на едно от купетата , a за Nikss -
шаблона.
Горнооряховският гост днес бе
44126-1.Докарал 4641 , той се прегарира за 4640. Както се вижда от
снимката на композицията , първокласният вагон бе от типа "конска порода" , само че бяла.
46221-8 , теглещ 8610 , на Пзк с минута преди време;
8615 с
двойна тяга - начело 46229-1 и зад нея 44099-0.На Сп пристигнал навреме и без забележки.
Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 5:36 pm
от rexkos
VESO написа:
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 с
44074-3.Композицията бе съставена само от една 74-ка , една първокласна 40-ка , а всички останали бяха 50-ки.
Втора в композицията ли беше 74-ката?

Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 5:40 pm
от VESO
От снимката на 10114 - последния вагон.А при 10121 / 10263 - първият след локомотива.
Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 8:51 pm
от shenolco_81
С 07-123 Коцето Михайлов ли беше май е бил на ХЕБЪРА

Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 9:05 pm
от VESO
За Хебъра сутринта не знам , не съм го засякъл , но 123 с К. Михайлов беше на 1671 и е върнал 1672 до ПО.Миналата неделя пътувахме с Vladyar точно по този маршрут и пак беше 123. И пак машинист бе К. Михайлов.
Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 2:09 pm
от kgeorgiev
Вчера 2614 беше теглен от русенската 44 123. Външния и вид вече беше позагубил блясъка си, но нейсе. В София влакът пристигна с около 5 - 6 мин закъснение. Първокласния вагон в някои участъци така возеше че все едно не кръгли а квадратни колела бяха на вагона. На Горна прикачиха към състава още един първокласен.
Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 8:42 pm
от 44.123
01.03.2010г.
90102 с 43.551
9620/9623 с 44.092
Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 9:27 pm
от VESO
Кратко инфо от първия ден на месец март:
Дианата , теглена от
46229-1 навреме на ПО.
10027-4+10028-2 , обслужваща 81206 , потеглил навреме от центр. гара.
"Сл. бряг" 8614 с бистро в състава и 5 минути закъснение на центр. ПО , теглен от
46036-0.До Пзк закъснението бе стопено с 1 минута и с 4 "вътрешно" влакът потегли към СФ.Новото , което забелязах - на мястото на първокласната 74-ка се мъдреше такава 40-ка , която бе под всякаква критика - надраскана с графити от едната страна , 3 незатварящи се прозореца в коридора и неописуема мръсотия в някои от купетата.Не завиждах на малцината пътници , закупили си билети за първа класа.
За финал разбесняла се
52-00-ка бясно преминава транзит през Пзк.
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 12:10 am
от lubo_katastrofata
VESO написа:Кратко инфо от първия ден на месец март:
Дианата , теглена от
46229-1 навреме на ПО.
10027-4+10028-2 , обслужваща 81206 , потеглил навреме от центр. гара.
"Сл. бряг" 8614 с бистро в състава и 5 минути закъснение на центр. ПО , теглен от
46036-0.До Пзк закъснението бе стопено с 1 минута и с 4 "вътрешно" влакът потегли към СФ.Новото , което забелязах - на мястото на първокласната 74-ка се мъдреше такава 40-ка , която бе под всякаква критика - надраскана с графити от едната страна , 3 незатварящи се прозореца в коридора и неописуема мръсотия в някои от купетата.Не завиждах на малцината пътници , закупили си билети за първа класа.
За финал разбесняла се
52-00-ка бясно преминава транзит през Пзк.
А къде са ония трите лок???

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 10:36 am
от Tramway
VESO написа:За финал разбесняла се
52-00-ка бясно преминава транзит през Пзк.
Ако 60 км/ч могат да са нарекат бясно препускане.
Виждам и едно нарушение на нар. 58.
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 10:06 pm
от Mario Evstatiev
Днеска ПВ 20111 с лок. 45 196 нявсякъде с -1. Локомотива има страшна возия, явно ГО поддръжката си казва думата.
Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 10:30 pm
от 46 242
bdz46 написа: без недомлъвки в съответните теми.
Изпуснат локомотив. И за няколко стотин метра да стане голямата беля. Ето, без недомлъвки. Ама за повече незаслужаваш.
Публикувано на: Сря Мар 03, 2010 5:24 am
от lz1tee
46 242 написа:bdz46 написа: без недомлъвки в съответните теми.
Изпуснат локомотив...
Какво значи изпуснат локомотив?!