Страница 5 от 20

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 4:07 pm
от rexkos
Лок. 44 060 е счупил пантограф в междугарието Реброво - РП Владо Тричков на влак 1623. Има щети по контактната мрежа.


10203 с 46 238
2611 с 44 125 - до Мездра учудващо навреме
20110 с 45 180 - на Сф с 2 минути аванс

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 7:45 pm
от Labros
Днес КПВ 18206/7 с 10 007/8. Същата замина на БВ 1641.
Влак 18207 изчака надминаване от закъснелия 1623 на гара Тодор Каблешков в 18:15. В крайна сметка 18207 с +7 минути на По.

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 7:46 pm
от Mario Evstatiev
2612 с 44 141, в София с аванс въпреки спирането на Кр.

30 017/018 на влак 30123

*БВЗР 1623 зае междугарието Реброво - РП Владо Тричков път №2 по счупване на работен токоснемател на влаков локомотив 44 060. Има повреди по контактната мрежа(скъсани струнки). Уведомени влаков и енерго диспечери, повредата отстранена. Закъснели влакове - няма.

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 7:48 pm
от 43.309
20204 + 10 по тази причина.
3623 +10 по изчакване за връзка...[/img]

Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 7:22 pm
от Mario Evstatiev
На 1 Янаури 2010 г. ПВ 70206, 250 т, ЕМВ 32-119/120 закъсня +25 мин. от гара Враца по повреда на ЕМВ. За обслужване на влака подаден помощен локомотив 45 159.

Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 4:03 pm
от VESO
Актуална иформация от втория ден на новата година.

8610 , теглен от 44132-9 бе закъснял на Пзк с 4 минути.
Горнооряховски гост се появи в Пловдив.10263 / 10114 бе с 45190-6 в ПО влакът бе с 8 минути "вътрешно".Снимка при пристигането и след разкачането на вагоните.
За сметка на това 10114 на Пзк пристигна с 3 минути преди време.

8613 начело с 45169-0 с 2 минути закъснение на Пловдив.Дори и 10-те седящи вагона се оказаха недостатъчни да съберат хората и този влак потегли от ПО с населеност над 100% , като първокласните вагони бяха единствените , където нямаше правостоящи.Личното ми мнение е , че за празниците този влак трябва да е с увеличен състав и с основание може да го сметнем за най - населеният в цяла България , що се касае до участъка София - Пловдив - Стара Загора.

45187-2 беше на товарен влак.
Още една товарачка бе засечена на Огняново начело с 45186-4 , а като бутаща , отзад бе 43510-7.

Мотриси:
10111 / 10112 с 30013-1+30014-9.

4690 , обслужван от 32031-7+32032-5 и нелоша населеност.Особено в една от секциите нямаше незаета седалка.

За финал двама форумци се любуват на спретната 74-ка , в която пътуват и Rexkos отправя своя поздрав от купето на потеглящия влак.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:41 pm
от Labros
Днес:
:arrow: ПВ 10115 с ЕМВ 31 021.
БВ 1625 с 46 229. Имаше фургон.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:00 pm
от VESO
Labros написа:....
БВ 1625 с 46 229. Имаше фургон.
Това е бившият 1651 , така че би следвало да има фургон , който винаги е последен след exDB-тата.Само че в сегашния график , 1625 стига до Пловдив и със смяната на тягата , се сменят още 2 неща - категорията (от БВ става ПВ) и номера (1625 - 10245).Така отива в Димитровград и на сутринта се връща както обичайно под номер 1650.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:25 pm
от Labros
Да, но необичайното бе, че фургона беше след 46 229, а не на опашката. Да не би на Пловдив да го откачат :?:

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:26 pm
от rexkos
Откакто влезе новото разписание, фургонът е начело, а не на опашката.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:28 pm
от VESO
И аз си мисля на Пловдив да не го откачат и влакът да продължава само с останалите вагони.Сутринта дизелът се изтегля и сигурно електровозът идва направо с фургона.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:29 pm
от rexkos
Фургонът не се откача на Пловдив, а продължава до Димитровград.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:31 pm
от Labros
Заради 43-ките беше отзад, сега е турен отпред. Това ми стана чудно.

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 10:51 pm
от rexkos
3622 и 8614 като никога и двата навреме! :lol: :shock: :!:

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 12:11 am
от VESO
"Сл.бряг" като никога навреме бе и на Пловдив , да отваряме вече шампанското след близо годишно "прекъсване". :lol: