Страница 5 от 6
Публикувано на: Пет Май 06, 2011 2:20 pm
от nagi
Вчера се получи телеграма за промяна в ПКВ на влакове 2611/2610 до второ нареждане, вместо вагон-бистро да се включи вагон-бюфет.
Публикувано на: Пет Май 06, 2011 3:41 pm
от Saruman
Затова ли 2612/13 нямаха бюфет!
Публикувано на: Пет Май 06, 2011 4:32 pm
от mitkodiablo
nagi написа:Вчера се получи телеграма за промяна в ПКВ на влакове 2611/2610 до второ нареждане, вместо вагон-бистро да се включи вагон-бюфет.
Kакво ще рече това?
Публикувано на: Пет Май 06, 2011 4:35 pm
от Saruman
Значи, че БВЗР 2610/11 няма да вози бистро, ами бюфет и така се налага промяна на плана за композиране на влаковете!
Публикувано на: Пет Май 06, 2011 5:02 pm
от mitkodiablo
А на какво се дължи това?
Публикувано на: Пет Май 06, 2011 7:35 pm
от VESO
Те Златните доста време се движеха без каквото и да бистро или бюфет.
Според мен е голяма глупост пускането на бюфет , но и на това трябва да сме доволни , тъй като бистрата още са в "зимен сън".От 5 вагона , само един се движи.
Публикувано на: Пет Май 06, 2011 8:55 pm
от Vancho
Не ги ли гласяха за бизнес класа

Публикувано на: Пет Май 06, 2011 10:17 pm
от VESO
В единственото бистро , което се движи има нововъведения -
купетата вече се водят бизнес класа , като в тях са монтирани
контакти.Помня , че в 8614 на 24-ти април от Стара Загора се качиха група фенове на Левски заедно с придружаващите ги полицаи.Феновете заеха сепаретата на бистрото , главно , за да пият бира , а полицаите седнаха в едно от купетата.Само след малко дойде кондукторката , която им каза , че тези купета се водели бизнес класа и ги накара да станат от там.Послед видях , че се бяха преместили в бар-отделението.
Публикувано на: Пет Май 06, 2011 10:20 pm
от bobara_e_tuk
аз съм забелязал че в повечето купета на бистрата, които разбирасе се водят за "Бизнес класа" ги заключват, може ли да знам защо?
Публикувано на: Съб Май 07, 2011 5:42 am
от Nikss
nagi написа:Вчера се получи телеграма за промяна в ПКВ на влакове 2611/2610 до второ нареждане, вместо вагон-бистро да се включи вагон-бюфет.
Е браво на бай Ганьо... вместо да се приведат бистрата в годен за експлоатация вид, ще ощетяваме други влакове... няма оправия и това си е!

Убеден съм, че 2611/2610 няма да постигнат оборот, какъвто правят 2613/2612 в натоварени дни (а и не само тогава).

По-разумно решение според мен щеше да е 47-цата да остане на 2613/2612, а синята 55-ца на Златните, за да няма недоволни.

Публикувано на: Съб Май 07, 2011 7:32 am
от Mario Evstatiev
Не забравяйте, че има още един готов бюфет

Публикувано на: Съб Май 07, 2011 10:05 am
от VESO
Аз от край време смятам , че е нужен бюфет и на 8612 / 8613 за варненската група.Влакът с един от най - дългите маршрути , с най - голяма по брой вагони композиция , пътуващ близо 9 часа и ползван от толкова много хора не следва да е ощетен по този начин.
Публикувано на: Съб Май 07, 2011 4:38 pm
от Nikss
Доста бюфети отлежават по вагонните депа и участъци чакайки ревизиите си...

Публикувано на: Съб Май 07, 2011 8:27 pm
от Mario Evstatiev
Днес 2612 беше с бюфет. 55-051 е спрян за нещо, вероятно ревизия.
Публикувано на: Съб Май 07, 2011 8:28 pm
от Nikss
За 051 нормално, да не забравяме, че след 20 дни навършва 1 година откакто е излязъл от предишната си ревизия, извършена в Хкр. С всекидневни ходения до Варна, няма как да не е навил километрите.