NiGhtPiSH написа:Намери се. Чакайти забавни снимки

UPDATE 15 Jul 2010
Днес с колегата и приятел Иван Н. Кацев се заехме да работим по плана, отбелязан по горе. Сутринта към 10:30 ч аз вече бях в мелницата, която стана любимо място на някои хора от БЛФ заради красотата в ЖП депото им и се заех да подготвя инструмента и материалите за днешните работи. В помощ ми се яви и мелничния служител и мой приятел Мирослав, който помогна да фиксираме тръбните връзки и и да ориентираме монтажа на тифоните. След като с негова помощ се отбеляза кое къде трябва да застане, Иван с идването си бе качен на покрива(на жп жаргон на "минарето") и бързо се хвана с монтажа:
През това време аз пък побързах да разглобя проблемната директна спирачка страна пом. машинист и да видя колко търкане ще трябва. Оказа се доста, тъй като до 13:30 часа още не беше се припаснала, въпреки дружните мои и Иванови усилия. През това време Иван монтира свирките и ги засне:
...И така, проблемът със свирките бе решен, а междувременно Мирослав ни напусна тъй като имаше работа и ние се развихрихме из кабината да уплътняваме въздушната част. И така, когато 55-228 се върна от маневра, закачихме червата, дадох крана си на първо положение, заредих си ГВР-тата и започна първата въздушна проба на "Павчо":
http://www.youtube.com/watch?v=BskOlutPQak
Установихме, че тук там има пропуски, които се оказаха от незатегната контрагайка на бутон за въздушна свирка страна машинист, която Иван бързо затегна, междувременно уплътнявайки с кълчища. И така, пак проблеми с директните спирачки, от които вече ми се повдигаше. Пак притриване, пак проби, докато въздуха на 55-228 свърши.
На приключване, направихме и няколко снимки за феновете:
