Публикувано на: Пон Сеп 21, 2009 7:33 pm
Няма изпълнителен апарат, нито РУКЗ.
Ако беше РУКЗ щеше да има изходни сигнали.
Ако беше РУКЗ щеше да има изходни сигнали.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Следователно по смисъла на дефиниране на категориите гари, Септември теснопътна се вози "без ОИ". При стрелочника трябва да има ключ за управление на входния светофор обаче.bdz46 написа:Няма изпълнителен апарат, нито РУКЗ.
Ако беше РУКЗ щеше да има изходни сигнали.
Не, нямам спомени, но предполагам е аналогична на сръбските такива, една от които имам заснета някъде из архивите си.bdz46 написа:Естествено.
Някой да има спомени от механичната цинтрализация на Радомир?
На снимката МРЦ на гара Брусарци е WSSB тип GS-II .Само GS-II биват с маршрутизирани и немаршрутизирани маневри.При GS-II обръщането на стрелките става с 2 бутона (СИБ и СГОБ). СИБ-Стрелкови Индивидуален Бутон т.е. бутона на самата стрелка и СГОБ-Стрелкови Групов Обръщателен Бутон(по един за всяка гърловина).Бутона СГОБ,Коловозните Бутони липсват при варианта GS-I.Има и голяма разлика м/у Помощните Пломбирани Бутони на GS-I и GS-II .Това са по-основните разлики.На гара ТУЛОВО МРЦ-то е WSSB GS-I.lz1tee написа:Поправка:lok45111 написа:ОИ на гара Брусарци е МРЦ МН68М, същата е и на гара Бойчиновци и гара Тулово.VESO написа: Наско е снимал това на Брусарци.
Това е немска инсталция модел WSSB GS-I, с немаршрутизирани маневри, тези които имат маршрутизирани маневри са GS-II.
Е пак е по - добре от гарите с Маршово - Ръчна "централизация" по 16-та линияdesiro_man написа:Прякорът на Свиленградкото ЕМЦ е "Реликвата"
При ЕМЦ/изпълнително -разпоредителен апарат/ в едната гърловина ръчките с "палците"(КСР) са боядисани в Червен цвят т.е. маршрутите и стрелките (със "Сините ръчки"-СР) се подготвят от Деж. рък.,а в другата гърловина са в Зелен цвят и с тях Деж. рък. разпорежда на постовия стрелочник на кой коловоз да подготви маршрута за приемане или изпращане на влак.На ЕМЦ с ''Разпоредителен апарат" Ръчките са боядисани в "Зелен цвят"(гара Г.Оряховица-пътническа),а това си е чисто ЕМЦ само с "Изпълнителен апарат".desiro_man написа:ЕМЦ/изпълнително -разпоредителен апарат/ на Свиленград
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
Разпитах дежурния за ЕМЦ по негови думи "Често дава фира";"На гърчулята докато не им светнат две зелени ,не тръгват":Д
На Кулата беше обратното - не признаваха червеното, нито максималната скорост. Сега заради новата ОИ ги накараха да признават светофорите.desiro_man написа:"На гърчулята докато не им светнат две зелени ,не тръгват":Д
След направено проучване от моя страна се установи, че гара Септември - теснопътна има РУКЗ с изпълнителен апарат, разположен в стрелочния пост. След дадена от деж. ръководител заповед чрез телефонограма, стрелочника подготвя маршрута и чрез съответните ключове осигурява маршрута, след което нарежда вход. Изходен сигнал не се нарежда, а влаковете заминават само по заповед на деж. ръководител и с телефонограма до стрелочника за подготвен маршрут на заминаващия влак.bdz46 написа:Няма изпълнителен апарат, нито РУКЗ.
Ако беше РУКЗ щеше да има изходни сигнали.