
Администратор

Администратор

На снимката МРЦ на гара Брусарци е WSSB тип GS-II .Само GS-II биват с маршрутизирани и немаршрутизирани маневри.При GS-II обръщането на стрелките става с 2 бутона (СИБ и СГОБ). СИБ-Стрелкови Индивидуален Бутон т.е. бутона на самата стрелка и СГОБ-Стрелкови Групов Обръщателен Бутон(по един за всяка гърловина).Бутона СГОБ,Коловозните Бутони липсват при варианта GS-I.Има и голяма разлика м/у Помощните Пломбирани Бутони на GS-I и GS-II .Това са по-основните разлики.На гара ТУЛОВО МРЦ-то е WSSB GS-I.lz1tee написа:Поправка:lok45111 написа:ОИ на гара Брусарци е МРЦ МН68М, същата е и на гара Бойчиновци и гара Тулово.VESO написа: Наско е снимал това на Брусарци.
Това е немска инсталция модел WSSB GS-I, с немаршрутизирани маневри, тези които имат маршрутизирани маневри са GS-II.

ЕМЦ/изпълнитеен апарат/ на Свиленград
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
Разпитах дежурния за ЕМЦ по негови думи "Често дава фира";"На гърчулята докато не им светнат две зелени ,не тръгват":Д
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
Разпитах дежурния за ЕМЦ по негови думи "Често дава фира";"На гърчулята докато не им светнат две зелени ,не тръгват":Д
Последно промяна от desiro_man на Пон Сеп 21, 2009 9:12 pm, променено общо 1 път.

Администратор
На Брусарци и Бойчиновци е GS-II, много удобна за работа централизация.
desiro_man , браво за ЕМЦ-то на Сви. От това, което се вижда, забелязвам, че гарата е по обикновената сигнализация с комбинирани светофори. Освен това, от надписа горе в дясно на светосхемното табло се вижда, че това е ЕМЦ-М 70, което би рекло ЕМЦ модифицирана 1970 г.
desiro_man , браво за ЕМЦ-то на Сви. От това, което се вижда, забелязвам, че гарата е по обикновената сигнализация с комбинирани светофори. Освен това, от надписа горе в дясно на светосхемното табло се вижда, че това е ЕМЦ-М 70, което би рекло ЕМЦ модифицирана 1970 г.
64.19


Администратор

При ЕМЦ/изпълнително -разпоредителен апарат/ в едната гърловина ръчките с "палците"(КСР) са боядисани в Червен цвят т.е. маршрутите и стрелките (със "Сините ръчки"-СР) се подготвят от Деж. рък.,а в другата гърловина са в Зелен цвят и с тях Деж. рък. разпорежда на постовия стрелочник на кой коловоз да подготви маршрута за приемане или изпращане на влак.На ЕМЦ с ''Разпоредителен апарат" Ръчките са боядисани в "Зелен цвят"(гара Г.Оряховица-пътническа),а това си е чисто ЕМЦ само с "Изпълнителен апарат".desiro_man написа:ЕМЦ/изпълнително -разпоредителен апарат/ на Свиленград
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... puser=6126
Разпитах дежурния за ЕМЦ по негови думи "Често дава фира";"На гърчулята докато не им светнат две зелени ,не тръгват":Д

Администратор
В гара Горна Оряховица - пътническа е само разпоредителен апарат, на първа страница в темата съм го заснел(актуална снимка);
В Червен Бряг е разпоредително - изпълнителен апарат, в едната гърловина е изпълнителен, в другата разпоредителен;
На Свиленград е изпълнителен апарат;
Драгоман също е с ЕМЦ с изпълнителен апарат и маневрени шкафове в двата поста;
В Червен Бряг е разпоредително - изпълнителен апарат, в едната гърловина е изпълнителен, в другата разпоредителен;
На Свиленград е изпълнителен апарат;
Драгоман също е с ЕМЦ с изпълнителен апарат и маневрени шкафове в двата поста;
64.19
Едно уточнение във връзка със снимките , подадени от Desiro_man.От гара Свиленград линията продължава до границата с Турция , като има няколко спирки - сп. Свиленград , Генералово , Кап. Андреево (бивша гара) и граничният пункт Свиленград граница - изток (идентичен е с този на Калотина запад).Чак тогава линията навлиза в неутралната зона , а след това и в югоизточната ни съседка , където първата гара - Kapicule е почти веднага в турската територия.Това са 22 км , докато разстоянието на наша територия с въпросните 3 спирки и граничния пункт , намиращ се на ж.п. линията е 20 км.Откъм гръцка страна километрите са 13 , като първо се намира граничен пункт Свиленград - граница (на него , както и на Свиленград граница - изток не спират никакви влакове) , следват още 2 км в неутралната зона и след още един на гръцка територия (общо 16) е първата гара - ΔΙΚΑΙΑ.

Марио, добре си снимал ЕМЦ-то на Чб, добре са ти обяснили принципа на действие, а попита ли ги да ти разкажат легендите за "парчето"?
Доста инциденти са станали на него, сега е доста занемарено, но според мен идеално би пасвало на пристигащия ПВ 20101 и заминаващия КПВ 20232, обслужвани с ЕМВ 32.
Обаче V=25 km/h трябва, траверсите са поизгнили, релсите са ръждясали и 40 ще е много.



Администратор
След направено проучване от моя страна се установи, че гара Септември - теснопътна има РУКЗ с изпълнителен апарат, разположен в стрелочния пост. След дадена от деж. ръководител заповед чрез телефонограма, стрелочника подготвя маршрута и чрез съответните ключове осигурява маршрута, след което нарежда вход. Изходен сигнал не се нарежда, а влаковете заминават само по заповед на деж. ръководител и с телефонограма до стрелочника за подготвен маршрут на заминаващия влак.bdz46 написа:Няма изпълнителен апарат, нито РУКЗ.
Ако беше РУКЗ щеше да има изходни сигнали.
Ето изпълнителния апарат на Септември - теснопътна:

64.19
Информация
Модератори